Hoi dames, Heb even jullie advies/ mening nodig. Afgelopen dinsdag had ik een positieve ovulatietest. Nu heb ik sinds gisteren (vandaag dus ook) bloedverlies. Kan dit komen door mijn eisprong? En kan het dus ook dat dit dus 2 dagen duurt? Ik hoop dat jullie er een antwoord op hebben...! Groetjes Marie
Ik weet het eigenlijk niet. Heb nog nooit gehoord van bloedverlies bij eisprong. Hebben jullie gevreeen en kan er een adertje gesprongen zijn?
ja, maar dat is inmiddels alweer twee dagen geleden (dinsdag). Ik weet niet of je daar twee dagen later dan nog bloedverlies van kan krijgen?
Ik heb na mijn eisprong tot een week na mijn NOD last gehad van bruin verlies.... De dag van mijn eisprong een keertje wat rood... het kan zijn dat er een adertje in je eierstok geknapt is toen het eitje er uit kwam.....
bloedverlies bij de eisprong kan heel goed! even gegoogled >Rond de eisprong komt vaak wat bloedverlies voor als gevolg van de >sterke schommeling in hoormoonwaardes. Dit heet een ovulatiebloeding en >is geheel onschuldig. > >-- >Hans van der Slikke >Gynaecoloog, verbonden aan het VU medisch centrum te Amsterdam. >
hoi Angel eyes bedankt voor je reactie. ik vind het wel erg vreemd, heb nog steeds bloedverlies, best veel en het stinkt ook (sorry!). Soms voel ik m'n buik ook echt. En dit terwijl ik al drie dagen geleden (dinsdag) m'n eisprong heb gehad. Moet ik me dan toch zorgen maken? Groetjes marie
Wat jij heb,dat heb ik ook gehad deze week!Ik had het na het vrijen...Is de hele dag gebleven en het stonk bij mij ook..Weet niet of het hetzelfde is,lijkt me sterk want zit alweer bijna tegen mn ongesteldheid aan en om dan nog je eisprong te krijgen?Vreemd...Het zal wel iets onschuldigs zijn