Show jou kolfruimte Ik zal de mijne vanavond even showen de ruimte waar ik vorige keer ook gekolft heb. Niet bijzonder ofzo maar er is niks anders
Mijn kolfruimte. Een grote ruimte voor mij helemaal alleen! In een ziekenhuis.. t is ook wel prettig als je zo'n ruimte hebt en 32 uur werkt.. Meteen een foto van mijn eerste kolfopbrengst...
Haha lollig! Ik heb geen foto's maar ik kolf in het washok. Ik hoef denk ik ook geen foto te maken daar jullie vast allen wel eens een wasmachine en een droger gezien hebben
Wat leuk. In "mijn" nieuwbouwproject is de kolfkamer echt geweldig geworden. Kleine ruimte met wastafel, koelkast, leuke designbank (met kussentjes) stopcontacten, dimlicht, stereootje, geurverspreider (met keuze uit 4 geuren). Leuke grote babyfoto's (zwart-wit op canvas) aan de muur, kleedje op de vloer, tijdschriften (ouders van nu, groter groeien etc) Helaas mag ik geen foto's publiceren maar het is echt de moeite waard om met elkaar een leuke ruimte te maken (zeker als ergens veel (jonge) vrouwen werken) Alle kleine spullen zijn ingebracht door de werknemers zelf! De input voor de foto's trouwens ook!
oh wat een mooie ruimtes! Ik kolf als er ergens plaats is...dat kan op een kantoor zijn maar ook in het mortuarium.....(creeepy!) (is in pricipe ook een lege kamer.....met water en stroom en een stoel....hihi) Gelukkig heb ik dat zelf nog niet gehoeven..maar een collega wel eens moeten doen..........brrrrrrr....er waren geen ruimtes of kamers vrij!
Ik kolfde in de vergaderruimte, in het kantoor van mijn baas als hij er niet was, in de fysio ruimte, in de berging.. Deze keer hebben we een eigen magazijntje en daar ga ik nu zitten.
ohja en ik heb een keer in de cinema van de 5D show moeten kolven ben benieuwd hoe dat straks gaat aangezien ik nu weer moet kolven voor de jongste en vanaf volgende maand weer gebruik ga maken van de ruimtes en ff kijken of ik een normale stoel kan scoren ipv die houte dingen! @soepkip ik ben jaloers hoor! haha ik krijg er echt niks uit hier ja sochtends 100ml maar daar houd het ook echt bij op. en Ohja van mijn kolfruimte mogen trouwen ALLE vrouwen die willen kolven gebruik maken @Drievliet
Wat een leuk topic! Grappig Ik zelf ga gewoon thuis kolven of live voeden straks. Woon vlak bij mn werk en daar is niet echt een goede ruimte.
gewoon in de auto! taxi . we hebben kolfruimte maar dat wil ik niet omdat ik dan allemaal kleine ritjes in de buurt krijg , de verre ritten zijn t leukst
Antares. In een mortuarium? Waar werk je, als ik vragen mag.. brrrrr.. lijkt me inderdaad creepy! Rosalynn.. Dit was dan ook alleen de eerste dag, ik kolf nu in twee keer +/- 450ml
Ik moet donderdag weer beginnen met werken maar aangezien wij geen geschikte ruimte hebben ga ik thuis of bij mijn moeder kolven of voeden. We wonen allebei in de buurt dus dat is wel handig.
Hier laatst gekolft ... ben blij dat dit niet mijn werkgever is , maar ook daar is het niet heel veel soeps: een doktersligbankgeval (EHBOruimte), een houten stoel (denk middelbare school), een wastafel. Het is redelijk schoon (ik heb hygiënische doekjes in mijn kolftas zitten ). Dit is in het magazijn van een school ... (ik zat tegenover de Speculoosdoos tht 12-6-2012 )
ziekenhuis...er zijn kamertjes zat..maar als ze allemaal bezet zijn...dan blijft er niet veel over. Helaas oud ziekenhuis dus geen kolfruimte....in het nieuwe straks wel , maar dan werk ik er niet meer....
We hebben ook een "officiële" kolfruimte in het gebouw, maar dan moet ik steeds naar de receptie om de sleutel te halen (= 5 minuten lopen) en dan 2 trappen op en hopen dat de kamer niet in gebruik is (niet handig als je tussen de colleges door moet kolven). Gelukkig heeft onze secretaresse een klein als magazijn gebruikt kamertje voor mij tot kolfkamer omgetoverd, lekker in onze eigen gang en ik heb de sleutel!