Welke poppetjes heeft jullie kind voor in het poppenhuis? Originele die erbij horen of andere poppetjes? Ik overweeg het poppenhuis van de Lidl te kopen. De poppetjes zien er super leuk uit (buigzaam). Ze spelen nu met een klein Sesamstraat poppenhuisje waar o.a. ook een kinderstoeltje, wandelwagen in staat. Bij de Lidl hebben ze dit soort accessoires niet. Ander idee is om Playmobil te kopen en dit voor het poppenhuis te kopen. Iemand nog andere leuke ideeën?
Ik vind de poppenhuis spullen van petiteameli erg mooi. Little dutch heeft ook mooie poppenhuizen (incl accesoires). Djeco heeft ook hele leuke poppetjes en project dollhouse heeft meubels waar je als volwassenen zelf verliefd op word. En als je het poppenhuis echt aan wilt kleden met dingen als fruitschaal, fotolijstjes en dat soort kleine dingen moet je eens op instagram kijken bij minihuisjemila (daar ben ik echt fan van!)
Wij hebben dat poppenhuis van de Lidl We hebben extra set met poppetjes van de Lidl ook erbij gehaald en de uitbreiding van de kinderkamer. Daar zit dan naast de bedjes voor de kinderen nog een wiegje bij, kinderstoel, hobbelpaard etc. Vind het huis qua aankleding al best compleet, zelfs met "handdoek" en weegschaal voor in de badkamer. Een appeltje voor in de koelkast, losse kussentjes voor op de bank/in de stoelen etc. Wil nog de uitbreiding voor de tuinmeubels aanschaffen maar die is momenteel even niet leverbaar. Die is dan met wat planten, parasol, tuinset , gieter etc. Dochter is er iig erg blij mee.
Wij hebben een houten poppenhuis opgeknapt en daar hebben we interieur en poppetjes van sylvanian families. Dochter vind het erg leuk.
Bedankt voor de ideeën! Ik zie dat de meeste accessoires van het Lidl poppenhuis zijn uitverkocht, jammer. De poppetjes van Sylvanian, Little Dutch, Petite amelie, project dollhouse vind ik minder mooi. Huis van project dollhouse is wel super mooi. Djeco ziet er leuk uit!
Wij hebben het zelf niet maar de HEMA heeft ze ook, tenminste de laatste keer dat ik er was (inmiddels door corona even geleden)
Action heeft poppenhuis accessoires zoals meubels en badkamer, keuken van hout, misschien is dat een idee.
Ondertussen het poppenhuis van Lidl aangeschaft. Er zitten al accessoires zoals bank en bed bij. Ik kon gisteren online niet zo snel poppetjes bij de Action of Hema vinden. Ik zal wel niet goed hebben gezocht. Ik denk dat we voor Playmobil poppetjes gaan met accessoires. Dat staat namelijk ook op het verlanglijstje. Combinatie maakt blijkbaar niet zoveel uit haha.
Ik heb via Marktplaats meubeltjes gekocht en ze zelf geschilderd met restjes verf en die testers van flexa. Pakt prima ondanks dat het muurverf is, en het zijn superleuke meubeltjes geworden in precies de kleuren die ik leuk vind.