speelgoed 1,5 jaar oud

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mik25, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hoi meiden,

als wij op vakantie gaan met het vliegtuig koop ik altijd voor de kids nieuw speelgoed zodat ze daar lekker mee kunnen spelen.

maar wat moet ik kopen voor onze jongste? hebben jullie leuke ideeen of dingen waar jullie heel blij mee zijn?

groetjes

p.s. leuke luchtige grappige boeken voor mama is ook leuk als jullie tips hebben!

2. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Duplo kan die van mij echt uren mee aan de slag;)

groetjes kim

ps mijn kleine man is 13 maanden maar is echt al druk aan het bouwen

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja maar duplo in het vliegtuig word erg lastig! hihihiihihihih

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Mijn meisje vind tekenen al leuk. Voor de rest een favo speeltje mee nemen van thuis kan ook goed werken voor de rest echt een kind van deze leeftijd goed vermaken tijdens een vliegtuig reis mij zou je niet zo snel met een dreumus van 1.5 in het vliegtuig zien.

voor je zelf hoop dat je de tijd hebt om te lezen:) anders wat tijdschriften voor je zelf mee nemen. Weet niet waar je van houd. Libelle margriet mijn geheim dat zou ik mee nemen. Story weekend ectect.

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    de oudtse vliegt al van baby af aan niets aan de hand hoor. maar geef ze wel altijd een nieuw speelgoedje vinden ze leuk.

er heeft er nog nooit eentje zich verveeld of gehuild ofzo. dus vliegen met kids kna prima

Deel Deze Pagina