merken luiers, welke absorbeert het best?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door annahanna, 1 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annahanna

annahanna Lid

14 jan 2010
    24
    0
    0
    Hallo,

ik heb een meisje van 5 maanden en het valt me op dat ze, afhankelijk van het merk luiers, ontzettend kan stinken naar urine. (ik verschoon regelmatig en het gebeurd niet als ik haar een luier van het merk P***** om doe)
    Wie heeft dit ook?
    Welke merk is (bijna) net zo goed als p******
    Mogen we hier trouwens over merken 'praten'?

Groet,

Anna

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    pampers hier..nog steeds en wil nooit andere! (tijdje terug kon ze heel veel plassen snachts, en toen heb ik heel eventjes die van de c1000 gebruikt...werkte daarvoor wel goed, maar idd stonk ze!!)

3. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.884
    399
    83
    kruidvat toppie! pampers vind ik vreselijk

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

Eens!!!

5. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Ben ik ook mee eens!

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    pampers vond ik toch wel een beetje stinken. En ze gaven uitslag na een dag. Hier LIDL-luiers. Absorbeert prima, en geen gekke luchtjes..

7. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Hier gebruik ik de pampers/kruidvat/lidl luiers. Ze bevallen alle 3 even goed. Op het KDV de Huggies en ook daar gaat ie niet van stinken. Wel moeten die altijd een maatje kleiner, want ik vind ze erg ruim.

8. Lous1982

Lous1982 Actief lid

22 jun 2011
    322
    1
    16
    Docent Nederlands
    Groningen
    Jep, Kruidvat! Ik ben erg tevreden en ik hoor steeds meer om me heen dat mensen overschakelen op Kruidvat. Koop eens de kleinste verpakking en probeer er een paar. Ben benieuwd!

9. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hier Aldi luiers! Nog nooit doorgelekt, wat met pampers al vaak is gebeurd!

10. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Etos luiers zijn ook goede luiers. Al vind ik ze wel stug. Maar zoonlief rook niet naar de urine en is nog nooit doorgelekt. Nu zeg ik wel; Gebruiken nu wel al een hele tijd weer Pampers.

11. fafje

fafje Niet meer actief

sinds hij 8 mnd is gebruik ik kruidvat huismerk, vind het ehct super goed, nog nooit doorgelekt....natuurlijk is papmpers wel zachter en net iets flexibeler...maar de billen blijven droog...en kan ehct superveel aan

12. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Zelf gebruik ik altijd pamper luiers. Op het kdv gebruiken ze kruidvat, maar als ze thuis is doe ik altijd direct pampers aan. Vind die van de kruidvat veel stugger.
    Gebruik trouwens active fit.

13. nina3

nina3 Bekend lid

27 aug 2010
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pampers heeft inderdaad een apart luchtje waardoor de de neiging hebt veel te verschonen. De broekjes zijn ook een ramp. veel te kort aan de achterkant , als er een grote boodschap is gedaan hangt ie op zijn knieen van het gewicht en de losse band. Kruidvat is tegenwoordig ook weer superdun , en lekker breed. En voor mijn oudere kinderen gebruik ik ook graag die van de aldi, stinken niet , absorberen goed , en zijn lekker hoog aan de achterkant. Wel iets dikker. Zelfde als AH, maar er zitten er meer in een pak.

14. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Pampers! Nooit anders gebruikt en wil ook niet anders. Op kdv gebruiken ze ook pampers. En de kosten vallen reuze mee in vergelijk tot andere merken, er is altijd wel een aanbieding.

15. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Hier kruidvat, werken super!
    Met pampers had Jayden altijd natte billen en dus rode billen :(
    Zo zielig om dan sochtends de billetjes in te moeten smeren met sudocrem omdat ze snachts kapot zijn gegaan van de urine in de luier.
    Gebeurde ook als ik een maatje groter nam voor meer vochtopname, dus daar lag het niet aan.
    Snachts heeft hij een maatje groter aan. Overdag maat 4 en snachts dus 4+

16. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Hier pampers! Heb nu uit nood een verpakking van de AH huismerk, maar jeetje dat zijn me een partij stugge dingen zeg! Ze absorberen goed, dat zal ik niet zeggen, maar lijkt me niet fijn zitten... Met zo'n frot tussen je benen. Kruidvat vind ik ook prima, maar als ik voor dezelfde prijs (kortingspas makro ;) ) pamers kan halen, dan dat liever!

17. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Niks anders meer dan Pampers active fit!! mooie dunne luiers, die echt super goed absorberen. De rest allemaal geprobeerd, maar telkens terug naar pampers. Op vakantie (lanzarotte) alle winkels afgeweest om pampers te zoeken.

18. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Altijd pampers gebruikt bij de oudste. Nu bij de tweede (en de crisis) kom ik erachter dat de eigen merk van kruidvat ook ontzettend goed is. Afgelopen 2 weken megaspuitluiers gehad en het is er maar 2 keer langs gegaan. Ook 's nachts functioneren ze prima. En het scheelt echt in de portemonnee, zeker als de kruidvatluier in de aanbieding is.

19. maansteen

maansteen Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.316
    0
    36
    Pampers koop ik alleen als het een goede aanbieding is...Ze worden zo snel 'volgezuigd' en vind ze ook best wel stinken.

Kruidvat vind ik prima, maar ook lidl en aldi luiers. AH vind ik stug.
    Huggies zijn trouwens ook prima.

Ik zou gewoon wat verschillende merken proberen...

20. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    hier raad ik je ook echt kruidvat aan hoor,gewoon een klein pakje kopen (7,50),mochten ze bevallen een grote pakk halen.(13,00)
    zitten er echt veel in.
    ze zijn dun hoor ,en soepel,en word ook nog eens fsc merk hout gebruikt,dus ze zijn iets mileuvriendelijker.
    ze vallen wel groter dan pampers,moet je even op letten.
    etos,ah,lidl moet je niet doen als je pampers gewend bent,die zijn echt een stuk dikker en dus erg stug.
    aldi zijn ook wel goed,dus als je geen kv in de buurt hebt zou ik die eens proberen
    weet bijna zeker dat ze je gaan bevallen,nog nooit ongelukjes gehad met kruidvat,nemen echt veel op.

Deel Deze Pagina