Hier ook geen aso hoor Mensen lachen me altijd KEI hard uit als ik zeg dat ik in vak S sta in de Kuip Ze geloven me ook echt niet.. Maar tis toch echt waar
He bah, die van heerenveen is toch wel een beetje mooier hoor ( behalve het grasmat ) Ja ik was serieus onder de indruk hoe het daar uitzag ! Vergeleken, Utrecht, PSV, Vitesse, vond ik het Heerenveen stadion echt wel mooi. Behalve de buitenkant niet zo.
Owwwww god dan staat jou man in t vak met die idioot zonder tanden Die word regelmatig uitgejouweld door t halve stadion Lache dus als ik een net iemand zie staan dan weet ik wie t is
Was ook maar een grapje natuurlijk, gelukkig zijn er meer nette/normale supporters dan aso ! Ik heb gewoon dingen met de supporters mee gemaakt ( soort van dan ). Toen ik in Utrecht was bijv, dat ze wouden breken bij het uitvak.. En toen Utrecht naar de ArenA kwam verplicht weg gestuurd werd met de trein ipv de combibussen die ze hadden.
wahahahah die staat in vak S zegt meneer hier ... Maar mijn mannetje staat voornamelijk rechts boven in de hoek ( als je met je rug naar het veld staat ) op vak X ... En mijn zwager staat volgens mij ergens boven aan
Neeeeeeee dat kan gewoon niet, ONS stadion is gewoon het mooiste van het land .... WOW ... Mooi stadion EN een mooie grasmat hahaha
Maarja dat hou je overal wel denk ik... En er zitten helaas altijd rotte appels tussen. Zo zit er bij mij 1 in t vak die komt om te vechten ipv voetbal te kijken.. Elke x heeft ie wel wat met iemand.. En zeg nou niks tegen die knakker zonder tanden in die rode jas want dan krijg je dus ook ruzie met die knaap bij mij in t vak.. Dat soort lui moeten ze echt verbannen uit elk stadion..!!
Neee die met die rode jas en zonder tanden staan echt in x Maar net op t randje.. Staat namelijk in het vak voor mij Dan staat je mannetje vlak bij mij Ik sta namelijk altijd vanaf t veld gezien net boven X op de trap achter het doel zeg maar
Nou zeg mij wat zeg !! Tis gewoon abnormaal hoor, ga dan lekker op een vechtsport als je wilt vechten. Hier ook hoor, sta je in Heerenveen de supporters weg houden bij de lexaamwand. Zeg ik tegen zo een knakker voetbal is daar en heeft niets met deze wand te kijken. Zegt die ik kom niet voor voetbal ik kom voor herrie schoppen
Owh en chantal hij heeft alllllttttijdddd en rode jas aan.. En hij is altijd samen met zn vriendin en dat mens ziet er echt niet uit..!!!
hahahah er gaat ineens een lichtje branden bij meneer .. '' ooooow die dorpsgek, afschieten moeten ze die vent '' hahahahah volgende keer moet je maar ff naar me mannetje zwaaien zegt tie hahaha ...
En idd die rotte appels zitten er idd overal wel tussen, zijn echt van die mensen die gewoon net zo lang door gaan tot ze echt ruzie hebben, kinderachtig zijn die mensen ... @Ikdus: Arena mooi ? Nee joh mijn grasmat in de tuin is nog beter dan bij hun .... ... Ons Kuippie is de top gewoon ...
WHAHAHA jaaaa die ja Die is echt niet wijs..!! Ik ga wel naar die dorpsgek zwaaien dan ziet ie t vast wel Als ik weer een keer mee ga want ben al een tijdje niet meer geweest omdat een vriend van mij met mn vriend mee wilde
Ligt er hier eentje helemaal in een scheurkalender omdat ik naar die vent vraag hahahaah hele verhalen over wat een malloot het is hahahah ... Maar hij zal terug zwaaien hoor als je er bent Miss ga ik ook een keer mee, zou wel leuk zijn, dan laten we de mannen lekker voetbal kijken en dan gaan wij lekker beneden wat drinken ofzo hahahahaha
Hahaha nou dat had ik ook de eerste x En na 3 minuten zag ik met eigen ogen hoe of wat nou je piest in je broek van t lachen..!! Meestal is hij na een kwartier al schor van t schreeuwen wat ie doet haha..!! En idd Laten we de mannen voetbal kijken en gaan wij een bakkie doen in de Kuip