Zoo wij zijn weer terug, was lekker en Alika heeft heerlijk in het gras gespeeld. Ik hoop maar dat Gekko hem kan vinden... Maar de weeen zoals zij ze had dat zijn toch geen voorweeen mee. Dan is het toch wel echt begonnen of niet. (Ik weet niet hoe voorweeen zijn bij mij kwamen ze meteen om de 3 min.)
Klinkt trouwens heerlijk Esth... Ik wilde zo graag slapen.. maar ik kon alleen maar met mijn ogen dicht liggen....
gekko kan het vast vinden ben benieuwt hoe het nu gaat of de weeen al erger worden of dat ze miss al druk bezig is met persen ofzo hier de buurvrouw gister gestript en daarna waren de weeen begonnen maar wil niet opschieten ze kwamen vanmiddag om het kwartier en gister avond om de 5 min heel de nacht door ook weeen gehad ben benieuwt wanneer we een nieuw buurmeisje krijgen het nieuwe vriendinnetje van keano hihihi
He Bren.. ben dan benieuwd wie er eerder is.. ik of je buurvrouw... Klinkt wel heel bekend.... soms zit ik om de 5 minuten.. soms om het kwartier.... en mijn rug doet nu gewoon non stop pijn.... van die zeurende die je niet uit kunt schakelen....
Aargh da's irritant zo weet je ook niet waar je aan toe bent. Maar als het zo nog de hele dag doorgaat mag je dan ook de VK niet bellen..??
Cool... Deel 9!! Zo was het bij mij ook gekko! Komt vanzelf goed op gang, vooral als de vliezen zijn gebroken... Dan gaat het heel rap ineens
Ik ga zo ook bellen... kreeg er de uitzondering bij.. als het echt even niet meer gaat.. volgens mijn man zie ik wit met rooie vlekjes... en ik voel me zielig Kan er ergens nog om lachen... maar ergens ook echt niet...
@Gekko Maar als je tussendoor nog kan typen kan je ze nog goed hebben of niet. Ben benieuwd wat de vk zegt. En inderdaad wie weet heb je al wat ontsluiting.