Hallo Dames, Ik ben een moeder van 33 jaar en komt uit Hengelo en woon samen met mijn vriend. Wij zijn de trotse ouders van een tweeling van 18 maanden. Wij komen allebei oorspronkelijk niet uit Twente. Ik kom uit Noord-Brabant en mijn vriend komt uit Groningen. Wij wonen nu sinds 4 jaar in Hengelo. Hiervoor hebben we in Enschede gewoond. Ik zou het leuk vinden om in contact te komen met meiden hier uit de omgeving. Heb altijd full-time gewerkt en merk nu dat ik het wel prettig zouden vinden om wat meer sociale contacten te krijgen hier in de omgeving. We hebben allebei de familie ver weg wonen. Nu met kinderen mis ik mijn ouders wel. Vooral een kopje koffie/thee te drinken. Voor de kinderen lijkt het me ook leuk dat ze wat meer in contact kunnen komen met andere kinderen. Ik ben nu 2 dagen in de week thuis met de kinderen. Het is heel gezellig maar je wereldje wordt wel erg klein. Als jullie nog vragen hebben, stel ze maar.....
Eh1978 Hier een tweeling van 16 maanden, en een zoontje van 3,5 ik geboren en getogen in brabant woon sinds okober 2004 in twente dus ken het helemaal dat de famillie en vrienden ver weg wonen
eh 1978 welkom hier hier een 2 ling van 7 maanden. ben een twente van orgine wel 10 jaar wezen buurten in gelder en flevo land.. voel je welkom.. groejts Yippie
@ Guusje: Ik had t nog niet gelezen. Heb jullie nog niet op hyves namelijk . Mar super dat de echo goed was!! Hartje zien kloppen dus? @ EH1978: Welkom! Ik kom ook uit Hengelo, net als een aantal andere meiden hier. Ik ben 29, 1 dochter van 13 maanden en ben sinds een half jaar alleen. Vader wel in beeld voor Tess. Ik werk maar een paar uurtjes per dag, dus ben ook veel thuis. Hoe gaat t met jullie? Tweeling lijkt me erg druk in een keer. Hoe is dat? @ iedereen: Wow, veel tweelingen hier!! @ hier: De KA zei dat de longetjes en oortjes van Tess helemaal schoon zijn. Er zijn kindjes die heel snel koorts maken, ook als ze niet ziek zijn. Maar eerst gaan we nog dingen uitsluiten. HEt zou blaasontsteking kunnen zijn, dus probeer nu urne op te vangen om te laten testen. Geloof me, niet makkelijk!! @ herfstvakantie w42, oke. As dus een even week. Dan is Tess op woensdag bij haar pappa. De andere doordeweeksedagen kunnen wij wel, al zou vrijdag niet zo geweldig uitkomen, maar dat kan ik wel regelen. Weekenden trouwens ook, op zondag de 16de na. Normaal werk ik halve dagen, maar kan altijd kijken of ik vrij kan krijgen. Heb opzich dagen zat, moet alleen kijken of t van mn werk zou kunnen.
ik werk normaal ook halve dagen hoor maar heb deze vakantie vrij genomen, onder voorbehoud als het heel slecht weer is ga ik gewoon werken want dan vind ik het zonde van mn dagen we moeten nog even kijken wat we gaan doen met zijn allen mijn hyves : Silvia Van engelen-van buul Profiel - hyves.nl onze hyves van de meiden hier Twentemeiden Hyve - hyves.nl als je wil toevoegen graag even vertellen dat ik je van hier ken voeg namelijk niet iedereen toe
Welkom hier EH1978 Jullie wilden naar de dierentuin toch in de herfstvakantie..? Ik zou op zich die woensdag en vrijdag wel kunnen en dan op je twins kunnen letten Sylvia.. dan kunnen die ook gezellig mee Als we 's ochtends gaan kan ik ook op dinsdag en donderdag.. moet dan om half 4 werken.. Weet even niet wie het vroeg, maar ik begin 14 november aan mijn nieuwe baan.. Nu werk ik als begeleider, straks waarschijnlijk eerst 2 dagen als begeleider en 3 als orthopedagoog.. mag wel 36 uur, maar die combi lijkt mijzelf beter..
@ Silvia, voeg jij niet iedereen toe , goh dat had ik niet verwacht @ Tweetie, als je even je hyves pbt dan voeg ik j eook even toe en anders zoek je me maar op bij Silvia, Ingrid met die foto van dat knappe krullekopje . Fijn dat de logen schoon zijn en hoezo moeilijk je kunt toch bij de paotheek gewoon zo'n zakje halen dat je er opplakt of is dat nog zo lastig plakken? @ Eh, welkom her, klets lekker mee, gezellig veel nieuwe meiden de laatste tijd. @ Guusje, tja je kwam het zelf niet melden dus dan spieken we verder, maar een super mooie echofoto wauw wat een wonder toch. @ Yippie, hoe si die daar? En klopt het dat jij 2 hyves hebt tegenwoordig? @ Silvia, maar nu geef je nog geen antwoord hoe de kind en gezin beurs was? @ Tweelingen, ja echt veel hier, wel grappig hoor met meeten. @ Meeten, hier een mama die meestal wel kan maar een verveorsprobleem heeft dus maar even zien of ik dit keer mee kan @ Hier, Heb jullie even gespamt voor 15 oktober Anton zijn eerste werkdagen zijn hem goed bevallen dus dat scheelt nog zoveel, nu dus rustig wennen op zijn nieuwe werk en hopen dat het leuk blijft
klopt ik heb 2 hyves die foto dat ik de meiden de fles geeft is het gesloten forum hyve haha de andere gaat nog weg
@Lyn : ik bedoelde juist die twee dagen eigenlijk niet te kunnen... @blaine: Heb ik nu 2x geprobeert, maar wil niet lukken. Beide keren bleef t niet goedgenoeg plakken. De eerste had de KA zelf geplakt, dus denk dat t inderdaad niet zo makkelijk is... Maar de aanhouder wint hahahaha Ik heb Sylvia net een bericht gestuurd om me toe te voegen. Zoek je dan bij haar op, oke?
hmmm wat heb ik nou allemaal gelezen. @blaine, heb je ook advies voor baby's hihi, ik kan niet de 15e sorry. weer een tweelingmama, grappig. weet je naam zo even niet meer maar welkom. Mijn man en ik komen beide uit het westen en alle familie daar. @guusje, ook hier van harte! @tweetie, das idd nog niet zo lang, ga haar morgen dus voor het laatst zien. Nou ja wie weet bij een tweede! Fijn dat de longen schoon zijn, hopelijk zijn ze er snel achter wat het is. verder allemaal groetjes want eumm ik weet het even niet meer oepsssss
EH, welkom hier. Ik kom ook uit Hengelo en heb een zoontje van 2 jaar en 4 maanden. En ik ben nu voor de tweede keer zwanger.
Halloooooo, Guus, gefeli Blaine, ik kan de 15de ook niet. Dan vieren we de verjaardag van Jinthe Nieuwkomer, welkom Sorry, vergeet gelijk de naam weer Meeten? Ja maar natuurlijk Ik ben de herfstvakantie vrij!!! Vanaf woensdagmiddag zijn de kids van Kusman hier ook Moet het wel ff op tijd weten, dan kan ik tegen de gastouder van Jinthe zeggen dat ze die dag niet komt. Zullen we bij eventueel slecht weer Kids City achter de hand houden?
Guusje gefeliciteerd met de goede echo. Hanneke wat balen dat je schildklier niet mee werkt Eh welkom hier. Blaine ik kan de 15e niet.Heb al 2 verjaardagen die dag en ik moet werken 's ochtends. Meeten dat wordt het voor mij ook niet die week. Jelmer gaat sinds deze week naar het PSZ omdat hij vertikt om te praten ( bij ons wel maar in groepen nee). Hij heeft voorang gekregen om te kijken of ze hem kunnen stimuleren. Dus hij heeft tegenwoordig drukke weken. Maandag's middag woensdagochtend en donderdag KDV arm joch. En we gaan dat weekend erop nog een dagje efteling doen dus dat wordt te veel voor Jelmer en ook voor zijn mama als we ook nog een ochtendje meeten. Jammer genoeg. Ga het huis maar eens schoonmaken en verder genieten van mijn vakantie
@kus 26: Kidscity lijkt me leuk. Wat was de optie voor mooi weer? Ik moet t inderdaad ook vrij snel weten. Hoe langer ik wacht met vrijvragen, hoe groter de kans dat t niet gaat lukken. @Hier: Nou t is gelukt! DE plaszakjes waren geen succes. Heb Tess vanmorgen op de commode gelegd en net zolang gewacht tot de ging plassen. Heeft ruim een uur geduurt, maar ik heb het! Eind van de dag kan ik bellen voor de uitslag.
@ tweetie, mooi dat het gelukt is, nu afwachten maar. @ Kieke, ach arme man zo'n drukke planning, jammer dan als ze zo terug houdend zijn tegenover vreemden, maar ach hij is nog jong dat komt wel goed hoor!! @ meeten, ik bemoei me neit met een datum want betwijfel of ik er bij ben dit keer, dus vecht het samen maar lekker uit @ Hier, vanmorgen voor het eerst in maanden weer kruipgroep en Quinten vond het erg leuk totdat mama weg ging toen was het toch wel erg moeilijk na zo'n lange tijd en met nieuwe leidsters (maar 1 dezelfde) maar ach volgende keer beter