Twente-meiden: afspreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ladydi85, 4 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Tweettie op hyves en aan de hyves van twente meiden toegevoegd ;)

2. eh1978

eh1978 Lid

17 sep 2009
    91
    0
    0
    leerkracht
    hengelo
    Jullie zijn wel erg actief. Er valt veel bij te lezen.

Guusje44: gefeliciteerd met je zwangerschap. Voel je je een beetje goed?

Wat leuk dat er mee dames zijn met een tweeling. Ik zelf kan eigenlijk weinig mensen met een tweeling. Laatst heeft de zus van mijn schoonzus een tweeling gekregen.

Mag ik vragen wat jullie allemaal voor werk doen?
    Ik zelf werk al leerkracht in het basisonderwijs. Ik sta nu voor groep 4.

3. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Ik werk in hengelo als monteuse bij een bedrijf wat explosieveilige besturingskasten produceert in Hengelo...
    ik werk 20 uur per week meer dan genoeg met 3 kinderen en een bonuskind ;)

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Hey kus kom jij zaterdag tussen half tien en tien naar mij toe?

5. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    @eh Welkom en leuk dat je hier komt meekletsen.

Ben moeder van een zoontje van 2,5 jaar en in verwachting van nummer 2 ;)
    Ik werk als eigen ondernemer vanuit huis.
    Heb een bedrijfje in taartdecoratie.
    Geef workshops en maak taarten op bestelling (verjaardagstaarten, bruidstaarten)

6. peetjuhh

peetjuhh Actief lid

9 dec 2009
    341
    0
    0
    EH, de ene keer kletsen we hier veel en dan is het weer dagen stil, toevallig dat er nu weer 4 nieuwe meekletsers zijn!
    Ik ben verpleegkundige.

@meeten, wie gaat de knoop doorhakken, mijn rooster staat vast dus zeg wel of ik kan of niet!

7. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    #2007 pardoes, 5 okt 2011
    Laatst bewerkt: 5 okt 2011
    Nou jij dus ;)
    Ik zou zeggen roept u maar wanneer en dan kijkt de rest wel :D

Ik heb een vraag gesteld op onze hyves zouden jullie daar een blik op kunnen werpen?

8. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @silvia009: Thanx!
    @eh1978: Ik ben medewerker op de afdeling marketing van een technische handelsfirma in Hengelo. Werk maar weinig uur, 8u over 5 dagen verdeelt. Ben namelijk deels afgekeurd.
    @Peetjuhh: Als t de maandag, dinsdag of donderdag kan is dat voor mij heel fijn. Dan hoef ik het alleen met mn werk te regelen maar is Tess in ieder geval bij mij. Is de meet de hele dag? En wat is het plan? Dat was al gemaakt voor ik hier begon mee te chatten.
    @hier:
    Tess heeft geen blaasontsteking :D :D :D . Heerlijk dus, ze is gezond. De aanhoudende koorts, inclusief de pieken, is blijkbaar iets wat bij haar hoort. Heb wel gelijk gevraagd hoe ik nu dan moet zien als ze echt ziek is, omdat dus zowel koorts, als verkoudheid/hoesten/roggelen/hijgen na inspanning er niet op meteen op wijzen. Kreeg ik zo'n vaag antwoord: als ze anders is dan anders en hangerig en als de sypmtomen erger worden. Kan ik weinig mee, want toen ze een week alles uitspuugde enzo was ze ook net zo vrolijk tot de dag dat ze t ziekenhuis inging omdat ze uitgedroogd was. Aan haar merk je gewoon bijna niets. Maar toen zei ze dat ik altijd mocht bellen als ik het neit vertrouwde. Dat vind ik wel heel fijn. Geen gezeur met huisarts die dan vindt dat er niets is of dat ik het aan moet kijken ofzo. Dus ben nu wat geruster. Er is niets aan de hand en bij twijfel kan ik rechtstreeks naar de KA toe.

9. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    @ EH1978 - ik werk als begeleider met jongeren met een autisme spectrum stoornis en begin binnenkort aan mijn nieuwe baan als orthopedagoge.. Ik werk nu 80%, dan 100%..

10. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    @EH, welkom ik ben Hanneke 23 jaar en ben ook zelfstandige ondernemer vanuit huis.. ik heb namelijk een fotostudio aan huis en doe eigenlijk alles wat met foto's te maken heeft.

11. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Trouwens ik ben gisteren al bij de internist geweest dit heeft mijn ortopheet geregeld..
    Hij wil mijn schildklier gewoon in de gaten houden dus moet over 3 weken weer testen, maar kan volgens hem alvast de voorbereiding nemen voor de icsi in jan.

12. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    @ hanneke, dat is dus voorzichtig positief nieuws, nu maar hopen dat de waarden goed zullen zijn, heb je medicatie gekregen of dat niet?
    Enne doe jij alleen door de week of ook wel in het weekend foto's maken? Aangezien mijn mannetje nu in dagdienst werkt hebben wij door de week niet zo veel tijd meer.

@ Hier, zo net even ziggo een trap onder de kont gegeven ze zijn nu al tijden aan het knoeien met onze verbinding ik heb zo langzamerhand vaker niet als wel internet en telefoon en tja daar betaal ik niet voor er werd ook niks met klachten gedaan dus nu klaar, spontaan was het kunnen we nog iets doen om je te behouden als klant en we kunnen er eens goed na kijken, om mijn respons dat had je eerder moeten bedenken moest die man wel lachen, dus als het goed is wordt het geregeld mara eerst een afwachten of ze dit wel kunnen;)

13. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    @blaine, ik heb nog geen medicatie gekregen hij verwacht dat het zich zelf wel oplost omdat de laatste waarde alweer iets verbeterd was.
    Je kunt elke dag foto's bij mij maken dus ook in het weekend.

14. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Ik ga eerst mijn Szoon naar de kapper werken en dan pas kijken voor een fotoshoot hihihi

15. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @ hanneke: goed nieuws dus, toch in jan bezig!

@ blaine: Ja dat gedonder met ziggo ken ik! Ben inmiddels al ruim n maand verhuisd en net vorige week alles in orde gekregen bij ziggo! Maar goed, hier werkt nu alles fatsoenlijk, dus ze kunnen het wel hahahaha

16. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Ja ziggo.. als het eenmaal werkt dan is het leuk! maar wij moesten heel veel telefoontjes plegen voordat alles goed was.

17. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    tja wete je wij hebben al jaren ziggo en wonen hier nu ook alweer ruim 3,5 jaar en nooit problemen tot de laatste maanden maar nu is het echt bagger, en al zo vaak gebeld en ze zijn zo klantonvriendelijk, komen nergens in tegemoed, sinds het overgaan naar digitaal is de standaard klopt mijn factuur niet, dus bellen 30 minuten in de wacht en 6 mensne verder nog niet opgelost, dus mailen en dan is het nou dat zullen we dan volgende maan dwel verrekenen nou dat dacht ik niet heb ook duidelijk aangegeven dat ik met die oplossing niet akkoord ging, toen sinds maandag al weer vaker gene internet als wel en telkens maar resetten, dus was er zo ineens helemaal klaar mee. Kom op ze proberen nog of je als klant wilt blijven totdat mijn gegevens in beeld kwamen toen was het ineens ik snap u mevrouw op een gegeven moment houd het op en werd het direct geregeld, kom op zelfs ene medewerker van hun schrok van alle belletjes en mailtjes zonder oplossing van de laatste tijd dat zegt toch al genoeg ;).

@ Hanneke, dat zou mooi zijn als je lichaam dat zelf oplost, altijd beter al smedicatie.
    Oke dan ga met manetje overleggen en dan mail ik even ;)

@ peetjuh, wara blijf je nu met je datum? :D

18. peetjuhh

peetjuhh Actief lid

9 dec 2009
    341
    0
    0
    @hanneke, hoop dat de waarden snel nog beter worden en jullie snel kunnen beginnen!!

@datum, oww ja moet mijn man nog even vragen, die gaat die week namenlijk speciaal een paar dagen vrij nemen, en tja dan moet ik natuurlijk niet weg gaan he;)

19. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Dag dames de herfstvakantie is echt in aantoch nog tien daagjes dus nu wel de tijd om echt te gaan plannen ...

wie kan welke dagen?
    ik kan in principe de hele week gewoon

Maandag silvia
    Dinsdag silvia
    Woensdag silvia
    Donderdag silvia
    Vrijdag silvia

Met dit weer houden we gewoon kidscity aan?
    of heeft iemand andere ideeën

20. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Maandag silvia Guusje
    Dinsdag silvia Guusje

Woensdag silvia Guusje
    Donderdag silvia Guusje