Vrijdag zou eventueel ook kunnen, maar liever niet. Is trouwens onder voorbehoud. Zodra de datum bekend is ga ik vrijvragen.
Maandag silvia. Guusje. kus26 Dinsdag silvia. Guusje .Tweetie. kus26 Woensdag silvia .Guusje. Kus26 Donderdag silvia .Guusje .Tweetie. kus26 Vrijdag silvia .Guusje .Kus26
tja ik kan elke dag, maar zit een beetje met vervoer, dus als de datum staat ga ik even kijken hoe ik me voel en of ik de puf heb om met de taxi die kant op tekomen
@Blain: Waar moet jij ook alweer wegkomen en met hoeveel? Ik heb namelijk n auto en nog wel plek over. Kom zelf uit Hengelo. Kidscity lijkt me trouwens prima. Ben er nog nooit geweest .
He dames, zoals het er nu voor staat kom ik ook. Ik kan in principe elke dag. Ga morgen namelijk naar Nederland met een enkele reis. En dan is kidscity wel een mooie afleiding voor Daan
" @ Sjors, hoezo ga je een enkele reis NL, gewoon omdat je langere tijd hier blijft of is er wat mis. Wel leuk als je mee gaat, maar als het om mindere redenen is niet grappig natuurlijk @ Silvia, volgens mij kwam Kus zelf met veel kids dus heeft die de auto vol. @ tweetie, nee zeker niet maar wel lief aangeboden hoor! @ Meeten, als het een beetje wil pak ik wel de regiotaxi maar dat ligt er aan hoe ik me voel, dus even afwachten. Van de week een rotweek gehad met Slapen van Quinten dus vaak er uit en ineens erg koud dus momenteel is het echt niks met me, maar het duurt natuurlijk nog 2 weken.
Nee, zoals het er nu uitziet blijf ik in nl. Mijn man en ik gaat op dit moment erg slechtga dus even afkoelen en uitrusten
Dank je sil, het is heel dubbel ben nu sinds vanmiddag bij vrienden en vlieg straks naar nl. Lekker uithuilen bij mijn mams.
ik hoop dat je een goede vlucht hebt vandaag en doe rustig aan huil maar lekker uit bij je mama.... het is geen makkelijke beslissing... als je uit wil huilen bij de meiden hier mag dat zeer zeker. koffie ik ben elke middag thuis vanaf 13.00 uur en elke maandag de hele dag vrij
Een grote knuffel dat is niet zo fijn, bah huil maar lekker uit, en ook vanaf hier geld je bent welkom hoor voor ene kopje en een traantje of scheldpartij
@Sjors: Ik ken je natuurlijk nog helemaal niet, maar vind t ontzettend rot voor je!! Hele moeilijke situatie. Kom je alleen deze kant op, of met kid(s)? Ben zelf sinds maart alleenstaande mamma... Heel veel sterkte gewenst, flink uithuilen, goed uitrusten en dan rustig nadenken. Grote knuffel!!