Nee dat wist ik toch al wel jammer hoor.... je meiden zijn volgens mij enorm gegroeid daarom de volgende keer proberen een datum te plannen dat iedereen kan.... we zijn tegenwoordig best een grote groep vind ik zelf
zullen we vast wat plannen voor maart volgend jaar, kan iedereen daar rekening mee houden en vrij vragen
Damn Liftrasa dan is het altijd warm... M.athijs geboren op 28 april 30 graden buiten.... 2x verhuisd in april 28 graden... april is een hete maand hoor mei ook trouwens... Liftrasa niet overtijd gaan lopen he en bevallen op de 28e, anders moeten we samen voortaan taarten gaan maken
Hehe dat overtijd zou zooo maar kunnen... Nigel was een week later dan uitgerekend En samen taarten maken is toch alleen maar gezellig hihi
Oow net een afspraak gemaakt voor een geslachtsbepaling op 9 november. Ben zooo benieuwd wat het is dat ik niet tot de 20 weken echo kon wachten haha.
Roze cupcakes maken heb ik nu al zin in haha. @hanneke nee moeder gaat niet mee. Die heeft elke 2 weken op dinsdag cursus Ga volgende week wel wat leuks met haar en Nigel doen dan haha Ennu 9.30 prima hoor !!
Ik ben morgen misschien wat later. Heb om 09.00 een overleg in Almelo voor mijn client. Duurt ongeveer uurtje.. Ik zoek jullie wel op, rij gelijk door vanaf de afspraak..
Komt helemaal goed Lynn je weet wie je moet zoeken? is niet te missen hihihi... we zitten bij de pamperzone in ieder geval... volg het gehuil en geschreeuw van Luuk en Sanne maar
Volgende keer komt helemaal goed. Ik kan altijd op maandag en dinsdag. Donderdags en vrijdags werk ik altijd en om de woensdag. De vakanties heb ik altijd tijd want tja.... dat is het voordeel van werken in het onderwijs.
Eh in het tweelingen topic schrijft nog een tweeling moeder die uit hengelo komt trouwens ze is pas bevallen van haar wondertjes twee meiden heeft ze mischien kennen jullie elkaar wel?? mischien eens vragen of ze hier ook mee wil schrijven. yippie heeft haar opgezocht toen ze in Zwolle opgenomen was dus die kent haar l persoonlijk
@liftrasa, Is goed dan ben ik om half 10 bij je.. Gezellig!! Tot hoelaat blijven we trouwens in Borne?? of gewoon net zo lang het gezellig is
we bijven idd net zo lang als we zelf willen meestal ligt het aan de kindjes als ze moe zijn en hun slaapje nodig hebben
zolang de kindjes nog gezellig zijn is het meestal, kijk de mama´s vermaken zich wel maar op een gegeven moment worden de kids zo moe . @ Eh, je bent welkom hoor, morgen kon je niet? @ Liftrasa, jij met je roze, reken er nu niet tevele op dan valt het in november misschien erg tegen . @ Kieke, morgenvroeg half 10 was je hier toch?