Twente-meiden: afspreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ladydi85, 4 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    @ blaine Blauw is net zo welkom hoor :) en reken op beide dus dat komt helemaal goed.

@AnnaB Dank je wel

@Eh volgende keer kom je gewoon ook gezellig ;)

@Hanneke tot morgenvroeg en inderdaad totdat het niet meer gezellig is.
    Moet je weg om een bepaalde tijd dan ?

@all Tot morgen !! heb er erg veel zin in ;)

2. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    Ben benieuwd hoelang Tess het morgen volhoudt. Meestal slaapt ze om 10 uur. Heb haar vanavond iets later in bed gelegd, in de hoop dat ze misschien morgen wat later wakker is als anders. Heb er zin in!

3. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Hier slapen Luuk en Sanne ook nog in de ochtend als ik thuis ben, op mijn werkdagen dan slapen ze niet meer omdat ze bij oma niet kunnen/willen slapen.

Dus hier ook spannend hoe ze het gaan doen, de laatste meeting dat ze mee waren bij dollepret in almelo hebben ze grotendeels huilend doorgebracht whahahahaha

4. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    Blaine ik ben er rond half 10. Hopelijk is Jelmer wat lichamelijk beter te pas als nu, heb vandaag 9 diareebroeken zien voorbijkomen.
    En hij heeft 3 nachten voordien slecht geslapen.
    Ondanks alles had het geen effect op zijn humeur die was prima.
    Dus ga ervan uit dat hij het wel redt,hij heeft mooie afleiding.

5. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    @ Kieke, helemaal goed, super dat we weer mee kunnen.
    Ach arme Jelmer, mist hij nog kiesjes dat het daarvan komt misschien? dan is het hier ook altijd de hele dag door verschonen.

@ Liftrasa, tuurlijk maakt het niet uit, zoalng alles maar goed is, al is het wel logisch dat je steiekm voorkeur hebt, zou ik ook hebben :)

@ Silvia, ze hebben ook wel gelachen hoor :D

@ Anna, dank je

6. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    Nog ff een vraagje:
    Ik meende gehoord te hebbe dat je naa kidscity geen eten e.d. mee mag nemen. Geldt dat alleen voor de volwassenen of mag je ook voor de kleintjes niets meenemen? Kon op de website eigenlijk niets hierover vinden...

7. 22 april is een leuke dag om jarig te zijn :p!!

ik vidn het goed hoor nu een data te plannen voor volgende meeting..

3 maart is uit den boze.. dan worden mijn meiden 1!!

en ja sil hhaha ze worden groot.. hebben nu alleen samen het rs virus.. dus tja huilen troosten kost ruimmen roggelen en voor al wallen tot op mijn knieen haha..

8. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    @liftrasa, nee ik hoef niet op tijd weg :) Dennis vroeg het alleen omdat hij vrij is morgen... maar maakt helemaal niks uit :D

Tot morgen dames!!! ik heb er zin in.

9. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Goedemorgen Dames... als jullie nog hier lezen deze morgen. vergeet niet om dikke sokken aan te doen en een trui kan best fris zijn daar ;)

10. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @ Silvia:
    Bedankt voor de tip!

11. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    Tweetie niet serieus nemen hoor, het is dara altidj bloedheet.
    Voor de hele kleintjes doen ze niet moeilijk hoor, hier een kindje dat alleen roosevicee drinkt en nog nooit commentaar op gehad ;).

tot zo, ik kijk naar buiten en denk kids city is een betere optie als nordhorn :D

12. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    Hier ben ik het mee eens hoor ;)

13. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @hanneke
    Dennis kan er ook mooi spelen ;) hihi

@rest
    Veel plezier. Heerlijk dat het binnen is gezien het weer!
    Betreft eten en drinken... Kleine dingen kan je geloof ik wel geven en grote dingen niet. (deed ik wel in ieder geval :) )

14. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Hier een vreselijke nacht gehad trouwens! Ivy ziek. Heeft eerst dr eigen bed onder gespuugd en daarna mijn bed... Céan had ik bewust vlak voor het slapen in bad gedaan in de hoop dat die wat langer zou slapen... (kwam voor voeding om 00:00 - 03:00 - 06:00). Ivy nog veel wakker geweest en wezen zingen. Ticho die in bed had geplast... Dus jullie raden het al... ik zat vanmorgen als een zombie aan het ontbijt hihi

15. eh1978

eh1978 Lid

17 sep 2009
    91
    0
    0
    leerkracht
    hengelo
    De volgende keer lijkt mij gezellig. Vandaag was niet haalbaar aangezien de kids om 11 uur bij het CB moeten zijn.

16. eh1978

eh1978 Lid

17 sep 2009
    91
    0
    0
    leerkracht
    hengelo
    Vanmorgen dus naar het CB geweest en de kids doen het super goed. T 11680 gr en 84 cm en M 12305 gr en 84,5 cm :) M kan dus wel een stootje hebben. Verder was alles volgens de ontwikkeling. Mama en papa zijn dus heel erg tevreden. Nu pas weer terug komen met de 2 jaar.

Ik hoop dat jullie een gezellig dag hebben gehad. Hier liggen de kids net in bed en ga ik zometeen een aantal dingen voor school doen voor dat de kids weer wakker zijn.

17. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Wat doen ze het goed zeg!

18. eh1978

eh1978 Lid

17 sep 2009
    91
    0
    0
    leerkracht
    hengelo
    pff wat een heftige nacht. Ik hoop voor je dat het aankomende nacht wat rustiger is en dat je zelf wat aan slapen toe komt.

19. peetjuhh

peetjuhh Actief lid

9 dec 2009
    341
    0
    0
    Jaaa we are back, was gezellig dames!!
    nienke lag idd snel te slapen in de auto, helaas met verschonen en fles geven weer klaar wakker en speelt nu al weer bijna een half uur in haar bedje, je zou toch zeggen dat ze nu wel moe zou moeten zijn;)

@anna klinkt als niet zo een beste nacht, beterschap!!

17 maart komt hier niet uit overigens:p maar daarvoor moeten we toch echt nog een keer wat doen hoor:D

nu wachten totdag nienke slaapt en dan gaat deze mama op de bank, hoofdpijn en verkouden, bah

20. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Heb al wat foto's op de hyves gezet, heb er niet zo veel kunnen maken want L&S bezorgden me handen vol werk :p

was zeker gezellig en binnekort moet het maar weer over vind ik ;)
    kerstvakantie mischien een idee???????

Deel Deze Pagina