Twente-meiden: afspreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ladydi85, 4 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eh1978

eh1978 Lid

17 sep 2009
    91
    0
    0
    leerkracht
    hengelo
    @ tweetie82: Wat leuk dat je meisje nu los kan lopen. Weer een nieuw tijdperk aangebroken.

@ anna: Balen zeg met die ex van jou!! Gaat het weer wat beter met je Dochter??

@ meeting: Lijkt me leuk om in de kerstvakantie erbij te zijn.

Vandaag komt mijn moeder lekker voor een paar dagen op visite. Helaas wonen mijn ouders ver weg en is het prettig als ze een paar dagen komt. Zo ziet ze de kids ook wat langer.
    De kids zijn naar het KDV dus kan ik zo meteen even het huis (rustig) wat opruimen en poetsen, maar nu ga ik eerst naar de sportschool.

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    EH waar wonen je ouders dan in brabant? die van mij in Oss..

3. eh1978

eh1978 Lid

17 sep 2009
    91
    0
    0
    leerkracht
    hengelo
    Mijn ouders wonen in Veghel. Dat is vlakbij Oss. :)

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Ja weet het ik heb jaren in uden gewoond voordat ik hier heen kwam ;)
    gaaf zeg dan kan ik op de volgende meeting weer een keer normaal praten :p

5. eh1978

eh1978 Lid

17 sep 2009
    91
    0
    0
    leerkracht
    hengelo
    Ik heb heel mijn leven in veghel gewoond en ben in 2002 naar enschede gegaan. Hier woonde mijn vriend (hij komt uit groningen) en in 2007 zijn we naar Hengelo verhuisd.
    Dus we nu wonen we eigenlijk best centraal voor de Opa's en Oma's want het is allebei de kanten op ongeveer 150 km.

6. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @eh1978:
    Ja inderdaad. Nu echt baby-af!

7. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    ff vraagje:
    Nu Tess echt loopt, wil ik goede schoennen voor dr kopen. De eerste keer wil ik daar even wat advies bij (soort, maat dat soort dingen), dus even naar een goede schoenwinkel. Heeft iemand tips? Het liefst in Hengelo centrum, daar kan ik lopend heen.

8. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Hengelo centrum weet ik niet, maar net buiten het centrum zit
    Nijhof schoenen, zij kunnen echt goed advies geven..:)

Zit geloof ik aan de Sloetsweg...

9. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.667
    1.426
    113
    @ tweetie, hier al vast wat ongevraagd advies maar wacht nog even 2 weekjes totdat ze echt goed loopt en ga dan pas kijken met haar dan heb je ook beter een idee van hoe ze loopt dus waar op te letten met passen. Geen idee van een goede schoenwinkel in Hengelo.

@ de rest, zwaai, voel me bagger dus ben er niet zoveel.

10. eh1978

eh1978 Lid

17 sep 2009
    91
    0
    0
    leerkracht
    hengelo
    Ik ga altijd naar velthuis schoenen. Zit in het centrum van Hengelo, wemenstraat 57. Dat is vlakbij boekhandel broekhuis. Ik vond dat ik daar goed geholpen was en ze duidelijk uitleg gaven van welke schoenen de kids moesten. Ook het meten van de voeten vond ik heel goed.

Eerst zal ze schoenen aan moeten met een hele flexibele zool. Pas als ze 6-8 weken goed loopt kun je schoenen kopen met een wat stevigere zool.

Succes ermee.

11. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Ik ben met Mathijs bij de orthopeed geweest in het zh in Hengelo omdat hij zo raar liep (voetjes helemaal overdwars) en volgens hem is het zaak om kinderen zoveel mogelijk op blote voeten of sokken met antislip te laten lopen, dit is goed voor de afroltechniek van de voet en ook voor het kind om verschillende texturen te voelen en daarop te leren anticiperen ( hoe schrijf je dat?)
    en verder moet het idd heel erg flexibel zijn, kan je geen advies geven over welke schoenenwinkel ik ging altijd bij mijn ouders in de buurt ;)

@woonplaats ik ben geboren en getogen in Oss maar heb toen een paar jaar in uden gewoon daar ook de LTS gedaan 2 jaar toen via wat tussenstappen weer naar oss gegaan daar mijn school afgemaakt, en uiteindelijk weer naar Uden verhuisd daar samengewoond 5 jaar 3x ivf gehad in veghel relatie stuk en ik verhuisd naar Hengelo november 2004.
    toen man leren kennen in 2005, in 2006 gaan samenwonen. 2006 icsi poging gedaan.
    2007 huis gekocht in Almelo en getrouwd in Almelo 2 cryos laten perugplaatsen en zwanger geraakt van M 2008 moeder geworden in 2009 huisverkocht en nieuw huis gekocht in Borne weer 2 cryo's laten terugplaatsen 2010 moeder van L&S geworden.
    en nu 2011 eindelijk voor de 1e x contacten opgedaan in twente en daar ben ik heel blij mee voel ik me minder alleen helemaal hier in het twentse land ;)

zo was in het kort mn twentse levensverhaal :p

12. eh1978

eh1978 Lid

17 sep 2009
    91
    0
    0
    leerkracht
    hengelo
    Zo Silvia jij hebt al heel wat meegemaakt om zwanger te worden. Dat zal wel veel stress hebben gegeven. Maar je hebt er 3 geweldige kids voor terug gekregen, waar je lekker van kunt genieten.

Waarom ben je dan ooit naar Hengelo verhuisd?? Voor een relatie of baan??

13. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Hallo Dames,
    Ik ben echt doodop!! ik moest een feest fotograveren van 15.00 tot 3.00 maar om 1 uur was ik al thuis..
    Het feest is zo ineens stop gezet omdat er dikke knokpatijen kwamen en er werd met glazen gegooit. omdat ze in de deuropening stonden kon ik niet weg en durfde ook niet.
    Er is politie gekomen en heb net zo lang gewacht tot er buiten niemand meer was en het rustig was.
    De gene die het feest gaf was helemaal ontdaan en die heb ik met zijn vrouw naar huis gebracht, op het moment dat we naar buiten liepen kregen we ook te horen dat er een auto was gestolen.. maar goed wij wouden graag weg en zijn de auto ingestapt, toen ik de auto starte en weg wou rijden kwam 1 van de mensen terug in de auto en die rijd zo zijn auto in gort (vlak naast mijn auto.)
    Het was mijn dagje wel door alles heb ik vannacht gewoon niet geslapen en heb vanmiddag lekker een paar uurtjes op bed gelegen.
    En er kwam ook nog bij dat er een andere fotograaf was... nou ja fotograaf??? (hij had een normale camera.) en die was niet blij dat ik er was en heeft de eerste paar uur tegen mij lopen te zeuren, op gegeven moment werd ik gewoon in een hoekje gedrukt jij gaat zitten!!!
    Ik had echt zoiets ja daaag!! het is ook mijn opdracht en ik accepteer dat jij er bent doe dat dan ook even van mij?

14. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Jeetje Hanneke wat een verhaal zeg!
    Doodeng lijkt me dat, heel goed dat je gewacht hebt tot het rustiger was en je veilig weg kon, je eigen veiligheid boven alles hoor ;)
    Logisch dat je niet kan dlapen dan .... gelukkig vanmioddag even kunnen bijtanken ;)

15. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Ik ben hier heen gegaan om bij mijn ex weg te zijn, was een beetje een raar mannetje geworden nadat ik de relatie had verbroken, ik had kennisen hier wonen die ik online had leren kennen, en heb hier gelogeerd, met een van hen heb ik een korte relatie gekregen maar die duurde ook maar 3 maanden ;)
    en toen had ik een baan hier ondertussen en zou ik mijn contract uitdienen en dan weer terug naar brabant gaan, maar het liep anders en ik leerde mn man kennen op het werk, dus gebleven en heel gelukkig geworden ;)
    Maar soms wel eenzaam zo zonder famillie en vrienden :(
    gelukkig heb ik 1 goede vriendin hier nl Kus26 ;) ook via hier leren kennen trouwens ;)
    Online contacten heb ik wel een heleboel maar is toch anders dan in het echt mensen zien en spreken...

16. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Jaaaaa:D En dinnetje komt morgen weer langs:D

@Hanneke, jeetje meid...wat een gedoe. Gelukkig is alles goed afgelopen!

17. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gezellie :D

18. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @ Hanneke:
    Jemig wat een gedoe zeg! Eng lijkt me! Helemaal die gast die zo vlak bij je de auto in de poeier rijdt. Gelukkig ben je veilig thuisgekomen. Fijn dat je vanmiddag wat hebt kunne bijslapen!

@Sylvia:
    Dus jullie hebben ook hulp gehad zwanger te worden. Hoor je hier toch meer dan ik had verwacht. Maar gelukkig ook met resultaat! :D
    Lijkt me moeilijk zo weg te gaan van waar je zo vertrouwd was. Goed uitgepakt zo te horen.

19. eh1978

eh1978 Lid

17 sep 2009
    91
    0
    0
    leerkracht
    hengelo
    Jeetje Hanneke wat een verhaal. Dat was wel spannend allemaal. Maar goed het is goed afgelopen.

@ Sivlia: Ik heb ook wel een paar online contacten maar real life is toch anders.

Mijn moeder is gisteren aangekomen en we gaan zometeen lekker shoppen voor de kids. Zonder kids uiteraard want die zijn lekker naar het KDV. Dat is toch wel iets relaxer (of hoe schrijf je dat) shoppen.

20. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.667
    1.426
    113
    @ Eh, veel shopplezier en zonder kids shopt inderdaad veel beter :D

@ Hanneke, jeemig zeg wat ene evrhaal dat is schrikken geweest zeg kan me voorstellen dat je er niet van kon slapen dat is gewoon niet grappig, gelukkig al met al goed afgelopen, ook sneu voor degen die het feest gaf dat verwacht je niet.

@ Hier, bah nog steeds niet lekker, Jelmer heeft me vast aangestoken ;), lag gisteravond al vroeg in bed maar voel me nog steeds niet lekker :(

Deel Deze Pagina