@hanneke Wat een verhaal zeg, ben blij dat het allemaal goed is afgelopen. Maar kan mij goed voorstellen dat je daar een tijdje van slag van bent. Ik hoop dat je afgelopen nacht al weer wat beter hebt geslapen. @Blaine Beterschap !!
Vandaag 4 jaar geleden was ik 3 maanden zwanger, en zouden we vanavond om 22.05 telefoon krijgen dat we naar hengelo moesten komen omdat mijn schoonvader achteruit ging... we zouden te laat komen en 5 minuten na het telefoontje is hij overleden. hij heeft onze kinderen nooit mogen ontmoeten. vanavond even met zijn kleinkinderen een bezoekje brengen aan zijn plekje en een bloemetje neerleggen. Verder is het een prachtige dag vandaag veel babynieuws om me heen van zp meiden waar ik veel mee schrijf en twitter verjaardagen en gezelligheid en vanmiddag komt mijn dinnetje met mn schoondochter
hoi meiden.. ik ben een hele tijd hier niet geweest.. heb een niet zo onwijs denderende zwangerschap.. maar met de beeb gaat gelukkig alles goed! ik ga weer even teruglezen hier en probeer dan weer gezellig mee te kletsen als jullie dat goed vinden!! groetjes Sabine
hoi hoi, @knuffelbien, ik miste je idd al toen ik van de week je naam op hyves zag staan. Sterkte met alles!! @hanneke, pff wat een heftig verhaal zeg, ben je al weer een beetje er van bijgekomen?? wat bezielt sommige mensen toch he. @blaine, hoop dat je je snel weer beter voelt, het zit je niet mee he!! @sylvia, bepaalde dagen blijven je altijd bij he, jij ook sterkte vandaag!! en altijd fijn als mensen die je langer kent ook zwanger worden he, ik heb dat ook hoor op andere forums. Uiteindelijk toch fijn dat je hierheen bent gekomen he, zo komt het allemaal toch weer goed. Ik had het geluk dat ik wel goed kan met de vrienden van mijn man en hun partners en deze al een tijdje ken. Ook ben ik speciaal gaan sporten en ook met de zwangerschap aan gym gedaan waardoor het nu allemaal lekker loopt. Maar ik herken me zeker wel in het wennen in twente verhaal! Komt wel goed met ons.. Meiden, ik ga douchen en gaan we lekker een weekendje naar mijn ouders, dus euhh niet al te veel schrijven en tot volgende week!!
Hallo dames, ik ben gelukkig alweer bijgekomen van de schrik.. Het was echt heftig en je kon geen kant op. Heb vannacht weer heerlijk geslapen
Hey allemaal! Blaine beterschap! Tweetie, ik heb gisteren je mooie meisje nog gezien in de supermarkt. Lucas herkende haar meteen. Wij gaan vanmiddag een fotoshoot laten maken bij Hanneke, ik ben erg benieuwd en ik hoop vooral dat Lucas een beetje meewerkt.
Wij hebben vanavond een gezellig avondje uit. Oma past op de kinderen. Dus straks eerst lekker uit eten en dan naar de film. Dat is al lang geleden. Dus dat wordt genieten.
Veel plezier vanavond EH! Hanneke, de fotoshoot was erg leuk vanmiddag en we gaan ook zeker nog een zwangerschapsshoot doen tegen het eind van de zwangerschap. Ik ben ook erg benieuwd naar het eindresultaat.
@ Guusje, leuk dat de shoot zo'n succes was, wij zijn ook benieuwd naar het resulaat . Hier nog wachten totdat de hondjes uit de rui zijn want ooh die zien er niet uit . Wat leuk dat je Tess zag en dat Lucas hara direct herkende wat een slimmerds toch die kleintjes van ons. @ Eh, veel plezier vanavond, heelrijk hoor @ Knuffelbien tuurlijk mag dat. @ Hier, gelukkgi were iets beter te pas, vanmiddag dus dapper met Quinten naar de kapper geweest hij vond het dit keer gelukkig helemaal niet erg maarja dat kon ook niet anders als je zoveel aandacht krijgt en als iedereen je verteld dat je er niet teveel af mag knippen . Anton is vanavond weg dus het rijk alleen, dus hopelijk slaapt Quinten een beetje,
@guusje, ik probeer de foto's vandaag nog weg te doen.. maar lig met koorts in bed (voor het eerst weer sinds 2 jaar.) En anders doe ik ze morgen op de post.. of mijn man die neemt ze mee morgen die werkt namelijk in Hengelo en dan doe ik die van je zus op de bus.
@ Guusje: Ja hoorde het van mn moeder. Grappig hè Fijn dat de shoot zo leuk was! @allemaal: Bedankt voor alle tips voor schoenwinkel ed. Zaterdag zijn we op pad gegaan en hebben mooie schoentjes gevonden. Ze loopt trouwens inmiddels al de hele woonkamer door, dus t gaat nu echt hard
@Guusje.. het is me toch nog gelukt om ze op de bus te doen @Tweetie, Wat leuk om te lezen dat ze nu de hele woonkamer rond loopt
Hey Hanneke, ik heb net je foto's gekregen en ik vind ze super. Er zit er zeker 1 tussen die we kunnen gebruiken als kado. Ik zal er zo 1 posten van Lucas die ik helemaal geweldig vind.