Ja, dan heb je genoeg beweging hihi.. Ik loop wel 1 keer per week achter mijn kleine neefje aan, maar daar houd het mee op..
Hanneke heel veel succes bij jullie gesprek laat je goed voorlichten en vraag alles goed na wat je wil weten ook de mogelijkheden met dusseldorf eventueel... als je daarna nog vragen hebt dan sta ik geheel tot je beschikking
@hanneke, succes meis, hopelijk gaan ze in actie komen en kunnen wij voor je gaan duimen!! @lynn, het is nou niet zo actief als in de sportschool denk ik maar wel lekker bezig. kwartiertje warm worden, kwartiertje sneller, of stukje zumba of met elastieken. De buikspieren worden niet vergeten en nog cooling down. Ik doe het op de maandagavond maar volgens mij geeft ze voor ons ook in borne les! @tweety, je zou zeggen dat we echt slank zouden moeten worden he. Hier van het op en neer de trap op en af omdat ze weer eens niet wil slapen
Nou zal ik me er ook in mengen.. ik krijg om 14.45 een echo en nee ben niet zwanger last van mn buik na de ks en veel last met mijn periodes dus even laten checken. vanmorgen naar de ha geweest kreeg een labformulier mee dus meteen laten prikken en een telefoonnummer voor de echo en ik kon meteen vanmiddag al terecht! mooiste is nog wel dat het hier in Borne gedaan kan worden dus hoef er niet speciaal voor naar hengelo
zo wat een bezoekjes en echo's vandaag . @ Silvia, veel succes @ Liftrasa, leuk controle veel plezier.
Dank jullie wel dames!! we gaan zo weg want moet nog even bloedprikken voor volgende week voor de internist. @Silvia, Jij ook succes hopelijks is er niks ergs aan de hand.
Weer in huis. Alles was goed met de kleine. Ze kon alleen niet zo snel het hartje vinden dus kreeg ik een hele snelle echo. Zie toch een voordeel dat ik bij de gyn loop haha. Nu hoef ik pas 7 dec weer te komen voor de 20 w echo.
Hey Liftrasa, ik heb ook 7 december de 20-weken echo. Fijn dat alles toch goed was. Je zal wel geschrokken zijn. Hanneke en Silvia, hoe is het vanmiddag gegaan? Hier alles goed hoor, maar even minder puf voor de pc.
IK ben ook weer thuis... een heel gesprek gehad maar we starten in janu met de icsi behandeling. Heb de pil recept al thuis gekregen. De punctie kan hellaas echt niet onder narcose/roesje... maar kon wel heel veel pijnstilling krijgen. Ik zie gewoon erg tegen de punctie op omdat de hystrocopie ook zo zeer deed!! Maar goed we doen het ergens voor. Dennis die moet nog even naar de uroloog maar als daar niks uit komt dan kunnen we echt starten. We doen het gewoon de eerste keer hier in Enschede in combi met Zwolle...
@liftrasa: Fijn dat de controle goed was. Leuk he, zo'n extra echo @Hanneke: Super dat jullie inderdaad in jan kunnen beginnen!! Punctie is niet leuk, maar duurt ook maar kort gelukkig en inderdaad, is voor t goede doel!
@ Hanneke, wat een goed nieuws dat je inderdaad in januar kunt en mag starten, en tijdens de punctie gewoon het beeld voor je halen vaan een heel mooi kindje dat van jullie gaat worden, happy thoughts dan is het vast zo voorbij. @ Liftrasa, fijn dat alles goed was, wel even schrikken zeker dat ze het hartje niet konden vinden. @ Guusje en Liftrasa, dat is teivallig beide de 20 weken echo op 7 december spannend altijd. @ Silvia, en hoe was jouw echo @ Hier, joehoe ga de goede kant op warempel vandaga mijn eten weer binnen gehouden wel minder slim dat ik hete soep over mijn bene gooide dus verplicht onder de koude douche stond maar het lijkt nu toch mee te vallen