Silvia ik hoop dat je heel snel weer wat opknapt. Misschien beter toch maar even de griep en die uitzieken en dan kun je er weer tegen aan. Ennu dan maar een hemataart op je man's verjaardag hoor. Die zijn ook erg lekker
Liftrasa hema taart idd erg lekker maar was toch wel van plan om nog een taartje te bakken hoor heb nog werkelijk waar niks gebruikt van mijn aankopen op de beurs...schandalig gewoon... Maar ja thema word bmw he ;0
Hoi hoi, Balen meis dat je je zo voelt maar als je ernstig ijzer te kort hebt zou ik hier zeker tabletten voor gaan slikken hoor, hier kan je namenlijk echt heel moe van worden! Beter natuurlijk he dat ze weten wat je hebt, hoop dat je je snel beter voel!! maare 20 kilo de trap op tillen, volgens mij zou ik dat ook niet zo makkelijk kunnen hoor(; @blaine, ik denk dat je op een gegeven moment ook erg praktisch gaat worden he? wel respect hoor, vaak nemen we voor lief dat we zo gezond zijn he maar dat is het dus niet. Nienke naar het kdv, mama haar kast eens flink uitgemest, pff dat ze in al die kleertjes heeft gekunt he. Nu nog even verder wat zuigen eten klaar zetten en vergaderen bahh allemaal een zonnige dag!!
@ Silvia - beterschap..! Ik heb vandaag gewerkt van 10.00 tot 22.00, pff.. Nu gelukkig 2 dagen vrij.. Morgen mijn antieke buikkastje pimpen, deze wordt wit met zilver..
@Silvia beterschap meid! Ik ben de laatste dagen een beetje afwezig geweest.. maar ik heb dan eindelijk ook een operatie datum voor mijn schouder!! 17 nov is het eindelijk zo ver. en dan mag ik met oud en nieuw de sling af en dan is het alweer janu. Trouwens een vraag aan jullie.. met icsi moet je dan ook foliumzuur slikken van te voren ?? of weten jullie dat niet? (dennis kwam van de week met die vraag aan.)
@silvia Balen dat je zo zeer doet! Hoop dat t al weer iets beter gaat! En ernstig ijzer en D tekort noem ik niet niets. Kun je je behoorlijk slecht door voelen!! @ Blaine: Mag ik vragen waardoor jij zoveel pijn hebt? Ik heb fibromyagie, dus ook constant pijn (weke delen reuma). @Hanneke: Fijn dat je nu weet wanneer je operatie is. Succes gewenst alvast! @hier: Begin weer n beetje bij te komen na mijn ingreep. Ontzettend slecht van de narcose geweest. Uiteindelijk een nachtje gebleven. Weer n nacht zonder mn meisje . Maar goed, gisterochtend thuis gekomen en de hele dag geslapen. Gisteravond wel met mn meisje geknuffeld gelukkig. Vandaag is ze weer de hele dag weg (ochtend creche en middag haar pappa). Kan dus de hele dag nog bijkomen. Heb ik ook nog wel nodig, want ben nog niet geweldig te pas. Allemaal door de narcose hoor, de ingreep zelf heb ik niet erg last van. Met pijnstillers voel ik er niets van eigenlijk.
@ Silvia, van harte met je mannetje, zag al dat de taart wel gelukt is . Voel je je al iets beter? @ tweetie, ik heb reumatoide artritis, dus gewrichtsreuma en dat wil maar niet were stabiel worden tot mijn frustratie, verder ook nog wel een waslijst aan dingen die er steeds bij komen maar vind dat toch wel de voornaamste boosdoener . @ hanneke, ja hoor slikken die foliumzuur. @ Hier, Quinten deed het vandaga helemaal supe rop de kruipgroep heeft helemaal niet gehuild en lekker vrolijk de clown uit gehangen maw gedroeg zich zoals thuis dus helemaal trots op hem
je kan nu al beginnen meestal begin je 10 weken voor dat je plannen hebt om zwanger te raken.... maar je mag ook in december beginnen als je wil.. als je in januarie maar alvast aan het slikken bent, want ze zullen het wel vragen of je het al doet.
Ik zou nu alvast beginnen want ze adviseren 2 maand voordat je zwanger wil worden te beginnen, en stel je voor dat alles snel gata kun je maar ebter op tijd begonnen zijn hoef je daar niet op te denken, en ach zo duur is foliumzuur niet.
Dames mag ik even inbreken voor een vraag? Wij wonen nog niet zo lang bij Ootmarsum over de grens en zijn nu op zoek naar een leuk restaurant dat ook op maandag avond open is. Wat kunnen jullie mij aanraden? We hopen op iets dat max 30 minuten van Ootmarsum afligt en mag zowel in Nederland als in Duitsland zijn. Alvast bedankt!!
Lieseleentje Je zou de Witte hoeve in Vasse kunnen proberen, de Moll in Denekamp, de Schout in Denekamp. Nou dames ben weer in Portugal. Moet een boel papieren regelen, maar ik kom dus definitief terug naar Nederland, maar miste nog een boel papieren en zonder die kon ik mij niet vestigen in Nederland met Daan. Ik wacht maar af hoe het gaat, maar hoop dus in ieder geval voor de kerst weer in Denekamp te zijn. En als dat lukt ga in weer mee met de meeting! lieve groetjes Sjors
tuurlijk is het gezellig als je weer komt meeten, vind alleen de reden wat minder, wat vreselijk jammer dat het niet gaat lukken om er uit te komen, bah wat een naar gevoel moet dat zijn, erg veel sterkte met alles regelen.
Ik sluit mij helemaal bij Blaine aan. Erg leuk om je weer te zien bij de meet maar de reden is wel erg jammer. Ik had zo gehoopt dat jullie er uit zouden komen met elkaar. Hele dikke knuffel en veel sterkte voor de aankomende tijd !!
Ook ik zie je graag weer bij de meeting maar je bent zo ook welkom hoor Ik hoop dat je snel alles op de rit krijgt en dan de rust vind die jij en Daan verdienen en dan lekker hier in NL bij je famillie en vrienden en je forumdinnen
@sjors: Wat naar dat t niet gelukt is er uit te komen samen. Hoop dat je daar snel de boel op orde hebt, zodat je terug kan komen naar Nederland, samen met Daan. Succes met alles!!