Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa er komt weer eens iemand kijken hier met mij gaat het goed en met jou en je wondertjes????????
hey leuk ja hier gaat het ook goed we gaan al mooi op de 27 weken aan.. dus wat wil de mens nog meer.. als het mee zit zijn we zwanger van 2 meiden.. in mijn fotoalbum staan wel wat echo's en 3d echo's dus kan je kijken.. ik zag een paar nieuwe namen voor bij komen... ik ben yippie 34 jaar 5 jaar getrouwd woonachtig in nijverdal.. heb ook in apeldoorn gewoon nu naar ruim 3 jaar zwanger van onze icsi 2 ling..
Hallo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ook al is dit topic zo goed als Dood toch wil ik alvast iedereen die hier nog kijkt mischien heel toevallig en per ongeluk Alvast HELE FIJNE FEESTDAGEN WENSEN!!!!!!!!!!!!1 en voor iedereen een mooi en gelukkig 2011 dat al jullie dromen uit mogen komen.....
jullie ook allemaal goede feestdagen, ik merk dat ik gewoon geen tijd heb om actief mee te kletsen hier dus kom zo nu en dan langs spieken en zie dan dat ik niet de enige ben met dat probleem
hihihihi blaine allemaal druk met de huisvrouw uithangen kids opvoeden en werken.... soms zou ik willen dat ik zelf nog kind was
he meiden ook ik ben er nog hoor.. voor julie oo allemaal een goede oud jaar.. en een nog beter nieuw jaar.. liefs yippie
Halloooooo!!!! Ik wil iedereen de allerbeste wensen voor 2011 geven Veel liefde , geluk , wijsheid en gezondheid in 2011 Dat 2011 voor de wensers een vruchtbaar jaar mag zijn Dat de zwangere onder ons eindelijk mogen genieten van hun wondertje(s) Dat al jullie wensen en dromen mogen uitkomen in 2011 Happy New Year!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vanaf hier ook een gelukkig 2011 voor iedereen. Wij gaan in ieder geval met positief nieuws het jaar uit.
Ik ben vanmorgen voor een fm geweest en er zat links en rechts een follikel van 15 mm. Er waren ook nog een paar kleintjes die niet mee mogen doen, dus morgen nog een keer een fm en hopenlijk zondag de pregnyl. Ik ben echt zo blij dat het toch nog kan.
Wauw wat goed!!!!!!!!!! spannende dag morgen dus moeten jullie dan zelf gaan klussen of gaan jullie iui doen??? Spannend zeg word er helemaal hyper van nu
Haha hyper ben ik al de hele ochtend. Ik kan de hele dag wel dansen. We moeten dan zelf klussen, dus dat wordt een gezellig weekend
weekend?? midweek denk ik ook zondag pregnyl dinsdag eisprong toch?? komen jullie helemaal niet in aanmerkig voor IUI dan?Of moeten jullie eerst een aantal keren zo zelf geklust hebben met simulering voordat IUI of ivf in beeld komt? en zijn jullie daar ook toe bereid dan?
Voor IUI komen we niet in aanmerking denk ik, want met manlief is niks mis. Het probleem bij ons is gewoon dat mijn eitjes niet willen groeien. Aan de ene kant ben ik wel bereid om de stap naar ivf te nemen, maar nu ik weet dat het op deze manier ook nog kan gaan we hier denk ik nog wel even mee door. Woensdag hebben we een evaluatiegesprek met dr N, dus dan zullen we wel bespreken wat we verder gaan doen als het deze ronde niet lukt.
Ok..spannend zeg hihihihi Dr N denkt wel heel goed met je mee vind ik... Ivf is ook een mogelijkheid inderdaad. Maar dacht dat IUI meer kansen zou bieden omdat ze dan opgewerkt zaad gebruiken dus de beste zaadjes eruit halen en dan maar laten zwemmen Ik hoop zo dat het raak is deze ronde dat je de mmm al met al toch redelijk snel weer kan afsluiten...en mischien lopen we dan wel in de kinderboerderij ik met mn 3 kids en jij met je zoontje en beeb in buik in 2011 dat zou super zijn
Nadat we gisteren goed nieuws hebben gehad, zijn we net met beide benen weer op de grond gezet. De 2 grote eitjes zijn niet verder gegroeid, maar alle andere eitjes wel. We moeten dus stoppen, want er mogen max 2 grote eitjes zijn en ik had er 9. Ik ben kapot en ik ben er ook even helemaal klaar mee op deze manier.