Ik kan alle data's. Maar als ik mijn moeder mee wil nemen zit ik ook met de carnaval. Dus dan maar 7 en 29 januari. De actie duurt nog 37 uur dus dan heeft de rest ook nog even tijd om te reageren. Erg leuk Lynn dat je mee wilt
leuk idee liftrasa.Ik kan alleen 29 januari, de anderen moet ik werken. blaine. succes vandaag. hanneke hoe is het afgelopen met je schouderoperatie?
eumm in ieder geval niet de 7e, heb mijn rooster nog niet voor de 29e en mischien kan ik het nog wel aanvragen maar dan kan woensdag op donderdag pas. mag me zeker niet op onder voorbehoud opgeven he?? @ blaine, hopelijk is het gesprek goed verlopen!
Zal even een lijstje maken: 7 januari: Liftrasa Lynn Silvia 29 januari: Liftrasa Lynn Kieke Silvia Peetjuhh @peetjuhh onder voorbehoud kan wel. Als jij dan niet zou kunnen sleep ik mijn moeder wel mee Kun je wel is het geen probleem dan zeg ik gewoon niks tegen haar haha
ik kan alleen de 7e maar weet niet of ik dat doe want de 8e hebben we waarschijnlijk ook 2ling meeting en dat is me te druk.. dus we zullen zien... 29 kan ik niet moet ik werken..
Zal even een lijstje maken: 7 januari: Liftrasa Lynn Silvia Sjors Sjors's moeder 29 januari: Liftrasa Lynn Kieke Silvia Peetjuhh Sjors Sjors's moeder @Yippie Deze actie moet ik voor morgenavond boeken anders is de normale prijs weer 30 Euro. Ik zal even via twitter contact opnemen met het bedrijf of je verplicht bent je aan die data's te houden als je met een groep komt.
Heb contact gehad via twitter en ook als groep zit je gebonden aan die dagen. Benieuwd hoe ze dat willen gaan doen dan. Tot nu toe hebben ze 38 keer de deal verkocht en daar zitten wij nog niet eens bij. En daarbij komt dat de actie tot morgenavond duurt.
Lijkt mij dat ze nooit 60 + mensen kwijt kunnen in maar 3 dagen. En dat is wat ze tot nu toe hebben verkocht. Dus heb zo'n vermoeden dat er echt wel andere dagen bij gaan komen. Als ik voor ons allen tegelijk zo'n bon aan zou schaffen dan staan we er gewoon op om gezamenlijk te gaan.
Heb even op hun site gekeken en het lijkt erop dat ze echt grote groepen aankunnen. Ik wacht af tot morgenavond om te kijken of er nog meer mee willen.
Klinkt leuk, die workshop! Zonder kids neem ik aan. Dan kan ik alleen de 7de. Oneven weekenden is Tess bij haar vader.
7 januari: Liftrasa Lynn Silvia Sjors Sjors's moeder Tweetie 29 januari: Liftrasa Lynn Kieke Silvia Peetjuhh Sjors Sjors's moeder
Hallo dames, schouderoperatie is erg goed gegaan!! beter dan de vorige keer. Ik wil ook wel mee naar de workshop 7 jan durf ik niet te zeggen omdat rond die tijd de punctie is maar 29 jan kan wel.