Welkom.. Ik woon bij mijn vader in Borne, maar mijn moeder woont ook in Almelo.. @ Sauna - met vriendinnen ga ik ook liever in badkleding, bij de zwaluwhoeve is dat op dinsdag (wel mega druk dan).. met familie/mama of anderen die vaker naar de sauna gaan wel naakt.. is toch eigenlijk ook wel fijner dan natte badkleding.. @ Liftrasa - ga ik ook maar eens proberen dan Saré.. kun je nog bepaalde behandelingen aanraden..? @ Guusje - leuk een meisje..!
Guusje, een meisje gefeliciteerd, zo komen er steeds meer kleine meiden bij.Verder beterschap! Haloogman welkom hier. Ik ben Marieke, 34 jaar en woon in Wierden. Heb een zoon van juli 2009. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Sauna, mij veel te warm en naakt al helemaal niet. Ben op dat punt echt bleu. Ligt er wel aan bij wie ik ben,bij mijn zussen en moeder en beste vriendin ( al 25 jaar bevriend) ga ik gerust naakt.
Heb je het niet koud dan tijdens die massage..? Ik heb al vaak bij verschillende welness dingen een hotstone massage gehad, maar heb het dan zo koud en kan ik daardoor niet ontspannend..
@Lynn ik heb het zowel bij Sare en in epe nog niet koud gehad tijdens de massages. Maar ik heb het dan ook niet gauw koud (scheelt wel die extra vetlaagjes) @High tea workshop Ik heb contact gehad met de studio en omdat ze zoveel aanmeldingen hebben vroegen ze mij of wij het erg vonden om een andere datum te kiezen in jan/febr. Dit betekend dan ook dat we niet meer met andere mensen samen zullen zijn maar lekker alle aandacht voor ons is Ik heb dus ook gezegd dat ik dat wel wou proberen te regelen. Dus zal ik wat data's opperen: Zondag 8 januari Liftrasa + moeder Zaterdag 14 januari Liftrasa + moeder Zondag 15 januari Liftrasa + moeder Zaterdag 21 januari Liftrasa + moeder Zondag 22 januari Liftrasa + moeder Zaterdag 28 januari Liftrasa + moeder Februari was ook geen probleem, maar ik wil eerst proberen of wij allemaal in januari kunnen. Ik heb geen puf om iedereen afzonderlijk een pm te sturen met mijn betaal gegevens (en zo geheim is het niet want het staat gewoon op mijn site) 87.32.88.475 Sns Bank T.a.v Marloes de Wals te Enschede Als jullie hiernaar toe de 15 Euro zouden willen overmaken ben ik erg gelukkig. Vermeld wel even je forumnaam erbij zodat ik weet wie betaald heeft
Ik kan iedere datum wel, ik maak het geld deze week over, wacht alleen nog op mijn inlogcode van de bank.
ik kan ook elke datum wel maar zou een zondag wel fijner vinden... maar is geen noodzaak dus aan mij niet aanpassen hoor jammer dat we dan niet meer meiden mee kunnen krijgen voor die prijs want wellicht kunnen de andere dames wel op die datums
Mijn voorkeur gaat ook naar een zondag (maar kan zeker niet op 15 januari), ben dan een weekend weg met Groningen vriendinnen.. Nu ik het type is het eigenlijk wel erg, want ik ga morgen ook een weekend weg met mijn (Borne) vriendinnen.. Februari zit ik behoorlijk vol, i.v.m. nog een weekend weg en carnaval 2 weekenden.. Liefs..
Ow wat jammer! Had een aantal van die nieuwe data wel gekund en graag meegewilt @lyn Gezichtsbehandeling (de korte) is ook heerlijk!!
Mischien kan ze nog wat regelen??? maar nu is ze naar roermond want morgen heeft ze daar de taartfestijn wedstrijd, dus nu is ze met haar moeder naar een hotelletje in de stad daar... ik zou het ook leuk vinden als er meer mee kunnen dus mischien kunnen we het wel regelen
hoi hoi, Ik heb mijn rooster nog niet en sta wel opgegeven he, dus wie weet komt mijn plekje weer vrij.. Helaas is het rooster nog steeds niet uit
ja hoor ben ik een weekje weg worden er allemaal leuke uitjes gepland, het klinkt leuk hoor. @ Haloogman, welkom hier, nog ene plaats genoot gezellig. @ Guusje, had het net al van hyves maar leuk nog ene meisje in de groep erbij, beter want de jongens hadden zwaar de overhand. vervelend dat je zo aan het knoeien bent, hopelijk heblpt de ab @ Liftrasa, succes met de taratjes, had je net een berichtje gesturud maar za geduldig wachten op het antwoord @ Hier, weer terug van vakantie, was erg leuk en vermoeiend nu zo lekker uitrusten. Gesprek maandag ging snel stond met 10 minuten weer buiten, die beste man vroeg zich af waarom ik nu pas kwam , maar vooruit hij heeftalles opgeschreven en dat gaat were door naar de ergo en die moet weer beslissen dus 2 gehad en nog minstens 1 te gaan, ben benieuwd wanneer ik wat hoor.
Dames ff ego, maar niet onbelangrijk 21 December loop ik met mijn 2 oudste dochters Meters Voor Mama's! Wij verwachten 3 km te gaan wandelen! Hiervoor zoeken wij nog sponsoren Via onderstaande uitnodiging vind je meer info. En zouden jullie dit aub willen doorsturen naar iedereen die je kent? Tijdens 3FM Serious Request komen Manouk, Daphne en ik letterlijk in beweging. Wij gaan meters maken voor het Rode Kruis, oftewel lopen. Hiermee zamelen wij geld in voor moeders die getroffen zijn door oorlog. Help ons door het sponsoren van onze gelopen kilometers. Elk bedrag is welkom Klik op onderstaande link om ons te sponsoren. Zo doen we samen iets goeds. Mooi toch?! Groet, Manouk, Daphne en Kim p.s. Stuur deze email aub door naar iedereen die je kent! Klik hier om Kim te sponsoren: https://www.metersvoormamas.nl/sponsor-worden/sponsoren-registreren/254
haha, dames niet vechten om een plekje. Ik kan dus jammergenoeg niet op die data, dus als iemand mijn plek wil overnemen, sta ik hem met pijn in mijn hart af. Baal er wel van, had me leuk geleken en die zondag was de enige dag dat ik kon. Dus wie het eerst komt wie het eerst maalt. Blaine, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en een leuke vakantie.
@Guusje super!! gefeliciteerd een meisje! @Diane welkom op het twente topic! een tweeling helemaal super!! een eiig of 2? Ik kan alle datums tot nu toe wel alleen het liefst achterin jan vanwege de punctie die ik ergens in begin/midden jan moet ondergaan.
gisteren de eerste echte sintvieringen gehad op Anton zijn werk en in nijverdal bij de schoonfamilie. Quinten vond het helemaal geweldig, hij was bij Anton zijn werk al lekker aan het dansen op de muziek en de vloer schoon aan het eten , en toen kwam het sint ging cadautjes uitdelen, dat vond hij toch wel erg boeiend want hij dacht altijd dat alleen piet wat gaf, dus toen zijn naam werd genoemd en ik zei dit cadeautje is voor jou ga maar halen wist hij niet hoe snel hij bij de sint moest komen (alleen dus ) Anton en ik zaten vol plezier toe te kijken hoe hij sint duidelijk maakte dat er ooknog noe noe en noten bij moesten . en toen vol trots terug met zijn cadeautje, toen het uitgepakt was ging hij nog even ana de sint laten zien wat hij had gekregen, resultaat dat hij de hele tijd gezellig tegen sint geleunt hele verhalen stond te houden, ik was iep geschokt mijn mamaventje dat niks alleen wil zoalsjullie weten gaat evn alleen lol maken met sint. Toen 's middags naar Nijverdal daar een ritje met de pietentrein en even handjes schudden en pepernoten halen bij alle pieten entoen nog even langs de sint, deze had geen cadeautjes dus was niet zo boeiend , toen nog veel cadeautjes uitpakken en vandaag samen de hondjes opgehaald us zijn weekend kan niet meer stuk, nu volgend weekend nog 1x sintviering en zijn verjaardag natuurlijk dus weer een druk en hopelijk leuk weekend voor de boeg. zo dat was weer genoeg trots gezwam vanaf hier. Oja heb leuke foto's geplaatst op yves en fb er van, van de vakantie komen nog wel
@kieke Ik heb zeker wel interesse, maar kan niet alle data. Moet dus ff afwachten welke dag t nu echt gaat worden. Jammer voor je dat je nu niet mee kan....