Contact gehad met de kookstudio en 22 januari is geen probleem. Ik heb deze datum dan ook gereserveerd. Hij gaf aan dat voor een high tea het leuk is om rond 12.30 uur te beginnen. Ik heb gezegd dat dit geen probleem is. Dus 22 januari om 12.30 gaan we gezellig een high tea workshop doen. Wie gaan er mee: Liftrasa + moeder sjors + moeder silvia Lynn hanneke Tweetie (heeft plek van kieke gekregen) Peetjuhh ( moet nog afwachten op rooster) Jullie worden verwacht op het volgende adres: Kook & Co Noorderhagen 14 7511 EL Enschede Zouden jullie het bedrag van 15 Euro per persoon willen overmaken naar : 87.32.88.475 Sns Bank T.a.v Marloes de Wals te Enschede
jaaaaa ik ga mee!!!!! ik maak vanavond het geld meteen over aan je Tweetie en Naiobi heel veel plezier morgenavond bij de film.!!!!!
Ja hoor Lynn van jou heb ik het inderdaad al ontvangen Even vergeten te vermelden, die zwangerschaps hormonen ook he...
@liftrasa: Super!! Heb er zin in. En schappelijke tijd. Kan ik de avond daarvoor nog ff de stad in Ik weet niet of t morgen lukt, maar dit weekend komt zeker het geld op je rekening te staan! @silvia: Dank je. Heb er zin in!
Heey hoi, sorry sorry zomaar weg gegaan zonder te zeggen, maar zijn een midweekje weg geweest, heerlijk!! Fijn al die mooie echo's!!! go girls hihi @hanneke, komt nu allemaal dichtbij he spannend hoor! Ik prik altijd alleen maar anderen (; @high thea, ook sorry door onze vakantie heb ik het rooster nog niet, komt maandag dus.. hoop dat ik geluk heb en gewoon mee kan.. groetjes!!
@ Peetjuh, dat klinkt als ene fijn weekje weg, welkom terug @ Kieke, hoe gaathet op de psz met jelmerwordt hij al wat vrijer? @ Hier, kreeg net een belletje van de gmeente dat mijn wmo aanvraag in principe goed is gekeurd, ik mag dus mijzelf vast aanmelden voor lessen , ze is nu nog ana het uitzoeken wat de beste en voordeligste optie is dus nog even afwachten wat het precies wordt maar er komt schot in de zaak. Donderdag weer controle dus hopelijk komt er dara ook positief nieuws want hoe het u gata ben ik spuugzat
@peetjuhh ooh heerlijk zo'n midweekje weg !! @hanneke even een dikke knuffel voor de aankomende periode. Ik hoop dat het prikken je mee gaat vallen! @Blaine Fijn dat je aanvraag is goed gekeurd !!
dank jullie, het voelt erg dubbel aan de ene kant ben ik dol blij dat het goed is gekeurd en dat er schot in de zaak komt, ana de andere kant heb ik echt wel even zoiets van shit dit had ik het liefst nog een jaartje of 30tot40 uitgesteld , maar alles voor mijn klaine mannetje, nu dus vol smart wachten op mijn papieren zodat ik de afspraka kan maken en hopelijk alles rond is voordat hij de oproep voor de psz krijgt.
Dames ik ben mijn kerstkaarten aan het schrijven. Wil jullie ook graag sturen (als jullie het leuk vinden tenminste ) Willen diegene die het leuk vinden even in een pbtje hier of op hyves jullie adrs willen pben alvast bedankt
Morgen hebben we spuitles en dan zou ik ook vragen wanneer de punctie ongeveer zou plaats vinden. ik denk zelf rond de 16de. Dan zal ik het geld ook overmaken voor 22 janu. Ik ben ook kerstkaarten aan het schrijven dus de mensen die van mij ook een kaartje willen hebben stuur me maar een pbtje.
Haha, wat een leuk initiatief aan iedereen een kerstkaart te sturen. En die zijn bij mij welkom hoor, dus zet mijn adres op onze hyves. En als iemand een kaart van ons wil ontvangen hoor ik het graag. Hanneke, heel veel succes morgen. Blaine, fijn dat er nu wat beweging is en hopen dat de kleine man net zoals die van mij met plezier naar de psz kan gaan. Bij Jelmer zien we vooruit gang, durft meer en praat veel meer. Dus een goede stap geweest, hij zwaait mij uit en vind het er helemaal te gek. Roept de hele dag neer, kleine sool (wanneer, kleine school)
Hoi hoi, Hanneke, spannend allemaal!! nogmaals succes met alles @blaine, fijn dat de aanvraag goed is gekeurd!! Maar ik heb wel wat gemist geloof ik, waarvoor mag je gaan lessen? @high thea, helaas geen goed nieuws, moet dat weekend werken, bah baal er wel van hoor, wie wil mijn plaats nu innemen?? Liftrasa, anders wou je je moeder meenemen toch? sorry dat het zo lang duurde.
@Peetjuhh Dat is jammer dat je niet mee kunt. Had voor mijn moeder al extra besteld, ging er van uit dat jou plek wel opgevuld zou worden Dus dames we hebben nog 1 plek vrij voor de high tea workshop !! Wie heeft zin om mee te gaan op 22 januari om 12.30 uur voor maar Euro 15,- @hanneke succes vandaag !! @Kerstkaartjes mijn adres is geen geheim dus hier komt ie Marloes de Wals Oosterstraat 87 7531TG te Enschede. Als je mij een PB doet dan krijg je er ook eentje toegezonden!!
Dank je wel Heb net mijn adres ook op Hyves erbij gezet, dus de meiden die daar ook hun adres plaatsen krijgen natuurlijk ook een kaartje !! En heb ik direct de adressen voor het geboortekaartje haha