Twente-meiden: afspreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ladydi85, 4 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    GVD Stamp mok waarom???? grrrrrrrr

Ik zou dinsdag toch met Dr N overleggen over ivf.... je hebt nu zoveel eitjes klaar liggen en er word gewoon niks mee gedaan!!! dit kan en mag toch niet gebeuren......
    ik hoop dat ze dinsdag een goed strijdplan voor jullie klaar heeft liggen.... en anders mischien eens op gesprek gaan in Dusseldorf zelf....
    heel veel sterkte meis.... ik baal met je mee
    xxx

2. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Ik neig nu zelf ook heel erg naar IVF, maar ik moet mijn man nog een beetje over de streep helpen. Hij ziet het als een stuk meer gedoe, maar nu zit ik ook al bijna 3 keer in de week in het ziekenhuis.

We moeten nu gewoon met z'n tweetjes bedenken hoe we verder willen en dit bespreken met dr. N. Want zoals het nu gaat met die grote hoeveelheden hormonen in mijn lichaam die eerst niks doen en daarna teveel is ook niks.

3. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey Silvia, hoe gaat het? Ik zag net op hyves een foto van je 3 wondertjes en wat een prachtige plaatjes zijn het zeg!

Met mij gaat het redelijk. We hebben vanmiddag het gesprek gehad en de stap voor IVF is genomen. Dr. N zag het op deze manier ook niet meer zitten en ze bewonderde me nog om mijn doorzettingsvermogen. Nu is het dus afwachten wanneer we terecht kunnen in Enschede en wat de verdere stappen zullen zijn.

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Enschede??? waarom niet gewoon bij Dr N dan? zij heeft ons ook gewoon geholpen....
    Ga je dan naar dusseldorf toe of naar zwolle?

5. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Wij gaan via Enschede naar Zwolle of Dusseldorf. We zouden wel direct naar Dusseldorf kunnen, maar dat durfde ze bij mij niet aan. Omdat de PCO bij mij zo hevig is dat de kans op overstimulatie snel op de loer licht en dan kunnen ze in Hengelo niet genoeg doen om me te helpen. En omdat je in Enschede bijna altijd bij dezelfde arts bent, kunnen ze me dan beter in de gaten houden.

6. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.459
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    @guusje 44
    Ik loop nu ook in Enschede in combinatie met DD voor IVF. Bij mij is de eicelreserve juist heel erg laag dus zijn wij eigenlijk precies het tegenovergestelde.

Ik spoot de vorige keer het maximale aan het hormoon Gonal-F (dat is 300) en ik had 0 eitjes.

Nu dus weer voor poging 2 voor IVF nummer 1. Ik ga nu een ander hormoon krijgen, Menopur, hopelijk groeien dan wel eitjes. 15 febr staat de eerste afspraak voor de prikles weer genoteerd.

Misschien komen we elkaar wel eens tegen in Esnchede.

Veel liefs
    Nataly

7. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    @Nataly, ik zie dat jou AMH 0.1 is, die van mij was 12.4! en dat is dus weer veel te hoog.

Ik hoop voor je dat die andere hormonen wel wat voor je gaan doen.

Ik wacht nu nog op een uitnodiging van Enschede en ik hoop dat ze ons gelijk IVF willen laten doen en niet eerst nog een paar keer Ovulatie Inductie, want daar heb ik geen vertrouwen meer in.

8. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.459
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Eigenlijk moeten we wat van elkaar meekrijgen :D:D:D. Een AMH van 1,5 tot 2 is normaal, dan is die van mij veel te laag en die van jou veel te hoog. Het is niet eerlijk verdeel.

Ik wil graag een eitje en dat lukt (nog) niet en jij wilt graag veel minder eitjes!

Bij mij duurde de afspraak voor Enschede niet zo lang, ik heb trouwens zelf gebeld met Enschede voor een afspraak en niet gewacht tot Hengelo alles zou doorsturen. Heb zelfs de papieren persoonlijk in Hengelo opgehaald en meegenomen naar Enschede.

Succes.

9. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!
    Kwam dit topic tegen en wil hier ook wel gezellig meekletsen! Ik woon momenteel nog in Hengelo en we gaan als het goed is in maart verhuizen naar Enschede. Heel spannend,want eind maart ben ik uitgerekend van ons 2e kindje. We hebben al een dochter van 4.

10. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Welkom Sam! Wat spannend zeg verhuizen en een kindje in maart, gefeliciteerd!

11. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Welkom..... en ik hoop dat je ook een beetje leven in brouwerij brengt hier :D

12. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha,is het een beetje rustig?

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    In dit topic is het heel rustig inderdaad...vind het heel erg jammer...maar er is weinig animo voor de laatste tijd lijkt wel... :(

14. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    He hallo!

Ik kwam dit onderwerp tegen en dacht meteen, ik moet maar even reageren. Ik heb 20 jaar in Borne gewoond en woon nu samen met mijn vriend in Hengelo.
    Ik weet niet of ik hier echt 'tussen pas', aangezien ik nog geen kinderen heb maar momenteel probeer om zwanger te raken van de eerste. Ik vind het allemaal zo speciaal en spannend! Ik kan niet wachten om zo'n wondertje straks ook in mijn buik te hebben :)

In mijn vriendengroep + familie heeft nog niemand een baby of naar mijn weten, ook nog niet de wens. Ik ben dus veel op dit forum te vinden omdat ik hier lekker mijn ei kwijt kan :)

15. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Natuurlijk ben je hier welkom..dit topic is voor meiden uit twente :D niet perse met kinderen of bezig met kinderen...maar gewoon om gezellig te kletsen....
    :D

16. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Welkom Fleurop! Leuk dat er toch nog steeds nieuwe mensen bijkomen.

17. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Inderdaad heel fijn dat er steeds meer mensen bijkomen..nu nog allemaal een beetje schrijven en dan komt het allemaal goed ;)

18. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Fijn dat ik welkom ben ;). Net even bij stravinsky in hengelo een kopje koffie met een heeeerlijke honing noten taart gegeten. Echt aan te raden :). Morgen alvast mijn verjaardag vieren. Hopen dat niemand merkt dat ik geen wijn drink...

19. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Fleurop willen jullie het geheim houden dat jullie het gaan proberen??
    anders gewoon een smoesje verzinnen dat je je niet zo lekker voelt

Wilde vandaag nog naar de markt in Hengelo maar mn man en zoontje zijn weer ziek dus blijven we maar allemaal in huis dit weekend.
    volgende week weer een kans hahahaha.
    Wij gaan hoofdzakelijk voor een lekkere snack naar de markt toe..regelrecht naar hans op de markt en op de terugweg even langs van der poel mmmmmmmmm nu al weer zin in.... wat heeft die veel verdiend aan mij tijdens mn zwangerschappen whahahahaha

20. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    We willen het nog even geheim houden. Tegen de tijd dat ik zwanger ben zien we dan wel weer.. :)

Deel Deze Pagina