Twente-meiden: afspreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ladydi85, 4 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Oh god Lynn jarig?????

Hoe kunnen we dat nou vergeten zijn :(

Lyn alsnog van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad.......

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Met mij gaat het goed, toch leuke feestdagen gehad sm gaat ook goed gelukkig :D
    Morgen begrafenis dat is minder, van een collega die is 2e kerstdag overleden.

vanmiddag idkaarten aangevraagd voor de kinderen en voor mij.
    Stond er weer charmant op pfffff haat fotoś..

Hanneke ook al haat ikfotoś moet ik toch een keer een afspraak maken met je ;)

3. peetjuhh

peetjuhh Actief lid

9 dec 2009
    341
    0
    0
    heey hoi allemaal,

ik ben er nog hoor maar met de kerstdagen naar het westen geweest, daar wonen namenlijk mijn ouders en schoonouders.

@baby, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap, het word steeds drukker hier met zwangeren.

@lynn, jarig jah, gefeliciteerd!!

@sylvia, fijn dat de kerstdagen toch fijn waren en je sm het ook weer beter gaat. Nog even en alle feestjes zijn voorbij en beginnen we met een schoon nieuw jaar.

@meeten, oww jee, nou ik had ook niet gekunt, was ook aan het werk of weg, woensdag of donderdag zou ik nog kunnen.

@guusje, oww wat leuk he al die nieuwe beebjes.. je bent ook alweer over de helft zie ik.

@kieke, gaat het alweer een beetje daar.

@liftrasa, ik zette mezelf ook nooit op foto's maar op een gegeven moment werden de fotoboeken dan wel heel saai dus ondanks dat ik mezelf er nooit leuk op vind staan doe ik het toch maar hihi

Verder alles goed hier hoor, druk met de kleine die alles aan het ontdekken is en waar ik mijn ogen, oren en handen voor nodig heb, wel leuk hoor! Momenteel is ze ook wat ziekjes en heeft ze net haar 3e tandje gekregen. Het gaat allemaal zo snel...

4. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    @ Peetjuh, beterschap voor je meisje..

@ Hanneke, hoe gaat het nu met de bijwerkingen? voel je je weer wat beter?

@ kerstdagen - hier zoals ieder jaar eten, drinken, spelletjes en gezellig doen hihi..

@ happymetbaby - welcome hier..

@ Guusje - babynieuws is altijd leuk, stoere naam heeft je nieuwe kleine vriendje gekregen..

@ Hier - ik was inderdaad gisteren jarig.. 25 jaar..
    Dinsdagavond hadden ze hier de tuin versierd.. gisterochtend klein groepje bezoek en gisteravond mijn feest in een zaaltje met z'on 60 a 70 mensen.. erg gezellig en goed verwend..

Sleutel van mijn huisje krijg ik waarschijnlijk 1 maart.. ze moeten de badkamer nog verder afmaken en de keuken plaatsen.. 1 februari of 1 maart word het denk ik. Hoor ik eerste week van januari, makelaar nu vakantie..

5. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    Lynn nog gefeliciteerd.

happymetbaby welkom hier.

Mijn schok is er soms nog en denk ik dat die echt groot wordt bij de echo. Tja dan wordt het toch echt, heb deze trouwens staan op 19 januari om 11 uur. Op dezelfde dag al kiekeman 40 wordt.
    Dus hopelijk een dubbelfeestje.
    Voor de rest alle symptomen zijn er vollop aanwezig. Ben de hele dag misselijk en voor de rest een voorgevel als pamela anderson.
    Ga zo naar mijn schoonouders, die zijn 40 jaar getrouwd.

6. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    Welkom happy!

@guusje:
    Wil t lukken met de babykamer?

@sylvia:
    Wow jij had een boel vragen. Niet nieuwsgierig he ;)
    Weekend was goed, de laatste dagen waren heerlijk!! Zal zo ff vertellen, eerst op de anderen reageren :D

@liftrasa:
    Lekker dat je de kleertjes uitgezocht hebt en ideaal voor je schoonzus!

@lynn
    Nog gefeliciteerd!!

@hier:
    Hele leuke, soms moeilijke en rare dagen gehad hahahah. Wordt n lang verhaal, dus ga er ff voor zitten :D :D

Kerstmiddag bij mam en hans gevierd. Erg gezellig gehad.

Eerste kerstdag bij mij thuis met pa, broer en vriendin van broer. Vind ik altijd erg moeilijk, want ik heb echt een hekel ana mn broer, zie hem ook alleen op dit soort gelegenheden en alleen om t mn ouders niet al te lastig te maken. Maar goedm is dan wel de hele dag leuk doen tegen iemand die je eigenlijk liever nooit ziet. Maja, Tess heeft zich vreselijk vermaakt, alle cadeautjes uitgepakt (letterlijk, niet alleen die van haar hahahaha) en had daar de grootste lol in.

Tweede kerstdag at ik s avonds bij mam en zou grote opa er ook zijn. Die kwam helaas toch niet. Heeft vreselijk veel pijn en de thuiszorg had hem aangeraden niet te gaan. De vervangende arts vermoed dat ie n liesbreuk had, maar kon ook van zn prostaatkanker komen. Was afwachten...
    Ik heb daar wel gegeten en had s avonds een feest.
    Voor de tijd even bij een vriendin voorborrelen. Ging met haar, haar vriend en wat familie van hen naar dat feest. Begon heel tam, dat feest. We waren er eigenlijk veel te vroeg. Maar goed, werd wel heel erg gezellig.
    De rest ging op een gegeven moment naar huis, maar ik was toen druk in gesprek met een oude vriend en wilde eigenlijk nog niet weg. Hij en n andere vriend hebben me voor de avond geadopteerd en dus bleef ik. Maar goed ook! Gezellige avond gehad, lekker gekletst en gedansd.
    Met naar huis gaan lie ik met hen mee naar buiten. Daar was een vriend van hen die niet op t feest was. Mee staan praten en toen gingen we met 4 (hij een van die vrienden en n vriendin) nog wat eten. Niets was meer open, dus dat lukte niet (inmiddels 5u). Ze wilden bij een van hen wat gaan drinken, maar dat leek me niet verstandig, dus ging niet mee. Toen bood die vriend die niet op t feest was, R. , aan me naar huis te brengen. Heb ff gezegd dat ie niet hoefde te verwachten dan met me t bed in te kunnen duiken :D maar hij zou me toch brengen. Hebben nog wat gedronken en een hele tijd gekletst. Uiteindelijk zou ie blijven slapen (ja echt, slapen). Hebben wel gezoend en vooral veel gepraat, maar verder niets. Ook geen slapen trouwens! Uiteindelijk is na t ontbijt naar huis gegaan. Was echt super gezellig! Hebben gewhatsapped en is al 2 van de 3 avonden daarna ook geweest. Er is echt een ontzettende klik. Heel apart! Voelt ook heel makkelijk. Ik bedoel, de eerste avond kwamen we binnen, ik mn jas uitdoen en hij was al thee aan t zetten! Tweede keer dat ie hier bleef had ik s morgens n glas laten vallen, maar geen tijd om op te ruimen, omdat ik Tess moest wegbrengen (hebben elkaar nog niet gezien trouwens) en toen ik terugkwam had ie t opgeruimd en stofgezogen!
    Ben heel benieuwd hoe dit verder gaat :D

BIj grote opa bleek het helaas wel de tumor te zijn waar ie zoveel pijn van heeft. Hij krijgt nu morfinepillen en dat maakt t goed te doen voor em... De HA gaat n verwijzing voor n verzorgingstehuis maken, maar die blijft 4 jaar geldig, dus hij hoeft niet direct heen. Kan er even rustig aan wennen en eens gaan kijken enzo. Vind t heel naar! T is zo'n lieve man en ik ken hem nog maar zo kort... Maja, hij is al 92...

7. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Hallo Dames,

Gisteren heb ik een uitgangecho gehad en ze zag er erg goed uit! op dit moment liggen er ongeveer 30 follikels klaar om te gaan groeien... ik was helemaal verbaasd van zoveel!!
    Maandag starten met de Gonol f om de follikels te stimuleren.
    Heb nog steeds veel last van bijwerkingen maar de arts zei dat dit ging dalen als ik met de Gonol F ga beginnen.

8. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Lynn van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag!!!!

9. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Tweetie wat leuk!!!!! en wat spannend allemaal hahaha
    ik leef helemaal met je mee zoals je het geschreven hebt :p

Hanneke 30 follies al poeh zeg...let wel heel goed op jezelf dat je geen hss krijgt hoor na de punctie goed drinken en op leteen op je buikomvang en gewicht ;)

10. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    @Sivia, Dit is ook tegen mij gezegd 3 liter drinken moet ik dan per dag..
    Ik heb nu al last van mijn eierstokken, het zal nog wat worden als de follikels gaan groeien.

Hoeveel follikels had jij dan?

11. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    de eerste 3 pogingen zat ik ronde de 25-30 en de laatste poging in duitsland had ik 17 follies waar 11 eicellen uit kwamen 9 bevrucht 2 terug geplaatst en 7 ingevroren daarna 2x 2 cryo's laten terugplaatsen en beloond met 3 kinderen ;)

12. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @hanneke en @sylvia
    Wat hebben/hadden jullie er beide veel zeg! Ik weet t niet precies meer, maar beide keren onder de 10 volgens mij.

13. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    @ Hanneke, dat klinkt als ene mooi aantal dat is toch wel erg postief, hopleijk gata het verdere verloop ook zo voorspoedig.

@ Tweetie, en dit is dus een andere jongen als waar je vorige week over schreef :), het klinkt leuk en gezellig.

14. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @blaine
    Ja, dit is een andere jongen. Die andere vond ik inderdaad leuk e hoopte dat dat wat zou worden, maar leek niet echt die kant op te gaan. En deze kwam ik tegen en was echt een directe-klik. Heel apart, nooit eerder meegemaakt op deze manier! Erg leuk.

15. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Woow Silvia wat had jij er ook veel... had je dit bij de uitgangsecho al zoveel of was dit bij de fm?

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Nee bij de fm.... uitgangsecho hebben ze nooit gekeken hoeveel er klaa lagen...... maar ze hebben ze niet altijd allemaal aangeprikt want dat was niet te doen zeiden ze toen..

17. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey allemaal!

Lynn nog gefelciteerd!

Tweetie, dat klinkt erg gezellig zeg! Ik ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen.

Kieke, ik kan me voorstellen dat de shock nog groot is. Op naar de echo dus.

Hanneke, wow 30 follikels die klaarliggen. Ik zou het ook goed in de gaten houden.

Wij hebben gisteren een nieuwe kinderwagen gekocht. Dat was eigenlijk niet de bedoeling, maar onze oude wagen kunnen we niet meer gebruiken. Het is de Joolz Day geworden en ik ben er heel blij mee.
    De muur in de babykamer is ook heel mooi geworden al zeg ik het zelf. Over 2 weken gaan we de rest veranderen, want Lucas krijgt nog een nieuwe speelgoedkast en een bureautje en daarna kan de commode van Lucas' kamer naar die van baby zus.

Fijne jaarwisseling allemaal!

18. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    Iedereen een hele fijne jaarwisseling gewenst !!
    En wees voorzichtig met vuurwerk ;)

19. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Guusje wat leuk eindelijk echt bezig voor de babykamer :d
    Hier was de kamer voor de tweeling pas met 34 weken klaar..
    in 1 dag klaar gemaakt .
    er werd achter een andere pui gezet en andere kozijnen dus dat moet eerst klaar zijn voor we de babaykamer konden doen... maar we hadden alles in huis dus hoefde het maar neer te zetten toen de bouwlui klaar waren hier in huis hihihi...

20. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente

Voor jou ook een goede jaarwisseling en op naar 2012 het jaar waar jullie meisje geboren gaat worden :p

Deel Deze Pagina