Liftrasa ik ben wel in Enter geweest super leuk!!!!!!! maar Hellendoorn is ook leuk alleen heel anders van opzet High tea ik heb er onwijs veel zin in Ik heb al betaald heb je dat ook binnengekregen???? onder mijn meisjes naam denk ik is van de ing rekening van voor ik een getrouwde vrouw was Lynn jammer van die meubeltjes idd, maar je hebt nog eventjes toch? en leen bakker heeft die niks van je gading? dat kan je direct meenemen en thuis in elkaar zetten... Guusje waar zijn jouw buikfoto's??? wel heel benieuwd naar ein=genlijk wie ging er trouwens allemaal mee naar de high tea buiten ik Liftrasa en Lynn?
Heb van jou ontvangen hoor Silvia Wie er mee gaan: Ik en mijn moeder Sjors + moeder Silvia Lynn Hanneke Tweetie Blaine
Hanneke je hebt dan je kanjer al in je buik zitten joh...spannend!!! zit er trouwens aan te denken om een nieuwe naam op zp te vragen ivm herkenbaarheid...jullie enig idee welke naam wel leuk is en bij mij past... graag wel via pb natuurlijk ik kan zelf helemaal niks verzinnen namelijk heb overal en altijd dezelfde naam moet nu maar eens verandering in komen ;0
@silvia heb je er last van dat je word herkend ? Ik word ook wel herkend maar dat kan mij dus echt niks schelen. Nu heb ik ook niks te verbergen
Heb het overgemaakt Sorry voor het late betalen ben het helemaal vergeten. Ik hoop inderdaad dan zwanger te zijn van een mooi wondertje wel grappig eigenlijk na de tp ben ik sowiso zwanger
@hanneke, oww nu word het echt spannend he!! hier nog een paar duimen voor je hoor. @sylvia, ik wil ook al een tijdje een andere naam maar idd zo moeilijk he om wat leuks te vinden. enn ik weet niet hoe je dat hier kan veranderen (; @high thea, zat er van de week aan te denken, jullie gaan elkaar gewoon weer zien en ikke niet); helaas @blaine, moest je nou morgen naar de ergo. @liftrasa, beide winkels zijn leuk!! enter is wel duur maar leuke spulletjes. De zaak in hellendoors is wat killer en hebben ze naar mijn mening meer grote dingen en niet heel veel tutteldingen. Zou gewoon combineren, hebben wij toen ook gedaan (; @lynn, nog even doorzoeken dus..
Hoi meiden, Hoe kunnen jullie toch altijd op iedereen reageren.. ik zit soms de dingen op te schrijven of hebben jullie zo'n goed geheugen..? of scroll je naar de berichtjes en dan type je een berichtje aan iemand..? Ga morgenvroeg kijken bij van gils in Oldenzaal.. Ik weet wel steeds beter wat ik graag wil Mooie grote witte buffetkast.. eettafel met 6 suede stoelen (met wieltjes eronder).. salontafel (of 2 vierkante) en een tv-kast.. Daarnaast nog een boxspringbed en een televisie en dan heb ik alles.. Er is ook een kans dat ik binnenkort al 36 uur mag werken als orthopedagoog.. dus gaat goed hier..! en nu scrollen om op jullie te reageren: @ Hanneke - succes, hopelijk gaat het allemaal goed en worden jullie snel papa en mama.. @ Sylvia - altijd leuk een nieuwe telefoon.. en een nieuwe naam, misschien combi van de namen van je kids.. masalu.. @ All - heb ook zin in de high tea.. ga dit weekend weg met vriendinnen.. georganiseerd door 2 van mijn vriendinnetjes, dus waar naartoe en de invulling is een verrassing (of had ik dit al gezegd, jeemug kan wel merken dat ik een zware baan heb zeg, allemaal zo interessant, maar in mijn vrije tijd doen de hersenen minder hun werk).. @ Lif - Wat leuk babyshoppen.. veel plezier..
@reageren Ik lees de reacties en reageer direct in het kladblok op mijn pc. Als ik dan iedereen gehad heb kopieer ik het Super snel en makkelijk. @lynn heel fijn weekend alvast. Geniet ervan maar dat gaat vast lukken
Hanneke. Zoveel follikels. Daar moet een goede bijzitten!!! Lynn. Veel plezier met shoppen. Heb geen idee waar je kunt slagen. Ik kwam in een totaal klaar huis die mijn man al had ingericht. Veel plezier op je weekend weg. Liftrasa. Wij zijn ook naar beide geweest. Babypark vind ik altijd iets meer. Heeft meer keus en vind dat je er beter wordt geholpen wel iets duurder maar scheelt niet heel veel. Sylvia ben niet creabea genoeg om een naam te verzinnen. En een nieuwe telefoon altijd goed. Blaine succes met de ergo en je mannetje die naar de PSZ gaat. Hier net druk geweest met alles en nog wat. Vandaag een vrije dag Jelmer naar het KDV en ik kan even bijtrekken. Nog 1 week en dan hebben we de echo. Heb al een buikje en dat maakt me toch een beetje zorgen. Had ik bij mijn 2e miskraam ook een buik en die zwangerschap ging mis. Maar anderzijds ben ik 24 uur per dag misselijk was ik toen niet. Dus gooi het maar op dat bij een 4e zwangerschap de buik sneller dikker wordt (positief blijven denken) Zou blij ziijn als er een kloppend hartje is en een goed gegroeide pinda. En dan weet ik ook eindelijk hoever ik ben heb geen enkel idee ervan ( ergens tussen de 7 en 8 weken nu vermoed ik)
@ Kieke, ooh spannend volgende week echo, wel ven latenweten hoe het ging hoor. ben erg benieuwd voor je misschien ben je stiekem al wel veder dan je denkt. @ Liftrasa, ooh ik schaam me diep had eigenlijk helemaal niet zo helder mee gekregen dat jij de high tea hebt betaald dacht dat we dat gewoon die dag aan de locatie moesten doen, sorry sorry, ga het maandag direct naar je over maken tijdens mijn admindagje . Tja wij zijn bij beide regelmatig geweest, ik vind enter leuker, veel meer te snuffelen en veel vriendelijker personeel, vond bij babydump het grote nadeel dat het verdeelt is over3 verdiepingen en geen lift mega irritant wanneer je amper trap kunt lopen en het is dara wat krap met Quinten in de kinderwagen kon ik de halve winkel door. maar ik zou ook zeggen beidewant babydump heeft een leuk zwangerpakket . Succes met je controle, time flies. @ Hanneke, we hopen allemaal dat je ook zwanger blijft, duimen draaien alvast hard voor jullie!! @ Lynn, kijk het gaat goed daar zo, lekker shoppen, erg veel plezier! Lekker een weekendje weg en grappig dat je niet weet wat je gaat doen, in ieder geval veel plezier!! Ik type soms direct mee, maar meestal zoals nu gewoon uit mijn hoofd alt wel mee hoeveel er hier gekletst wordt dus dat is nog wel te onthouden, op mijn andere forum moet ik soms 4 pagina's terug lezen dan type ik wlnt als liftrasa direct mee, en ben ik iemand vergeten dan schiet dat later wle te binnen. @ Silvia, wordt je vervelend herkent dan? Hier weinig last van denk ik , tja hier ben ik voor jullie niet zo anoniem mara verder valt dat wel mee. @ Hier, straks inderdaad ergo lief dat jullie er aan dachten, om half 3 moet ik er zijn, wel spannend ben benieuwd hoe het zal gaan endan morgenvroeg mag Quinten voor het eerst naar de psz. Hij was gisteren nog even weer wezen kijken en vond het weer helemaal leuk (zo handig kruipgroep in het lokaal naast), wel jammer dat er geen bekende leisters zijn maar hij went vast zelf, als ik ook kijk hoe hij op woensdag altijd loopt t clownen, heelrijk om te zien, heb er dus wel vertrouwen in dat het goed gat.
Liftrasa, wij zijn vorige week in Enter geweest. Maar ik vind vooral dat ze veel de grote dingen mooi hebben neergezet. En alle leuke dingen liggen een beetje weggepropt vind ik, zoals de dekentjes en andere dingen. In Hellendoorn is het zowiezo wat killer allemaal. Ik heb ook straks weer controle bij de gyn, met echo weer. Eens kijken of ons meisje nu iets minder eigenwijs is en we een duidelijk beeld van het aangezicht krijgen. Wanneer is die high tea eigenlijk. Ik geloof dat dat helemaal langs me heen is gegaan op de een of andere manier. Silvia, ik zal binnenkort eens een keer een buikfoto (laten) maken. Maar ik durf niet zo goed, want volgens mij is mijn buik nu al net zo dik 9of misschien al wel dikker) als de laatste buikfoto die ik bij Lucas heb gemaakt. En die was met 35 weken. Hanneke, ik zal voor je duimen dat jij snel een positieve test in je handen hebt. En Kieke voor jou duim ik voor een goede echo binnenkort. Wanneer moest je ook alweer?
@ Guusje, ja en? tjonge ik groeid eook zo extreem als ik nu soms mensen zie die bijna 40 weken zijn dan dnek ik jeemig zo dik was ik met 25 al, ach hoort er bij de ene buik groeit gewoon meer naar voren als de andere . de 22ste volgende week zondag is de high tea, heb er al helemaal zin in. @ Yippie, zie net dat jij deze week had gewonnen super zeg, leuk en handig zo'n stoeltje die wil ik ook wel graga maar helaas de rpijs was in de buurt maar nog net te ver weg
Alles was goed bij de gyn. Kleine meid liep precies op schema en mijn bloeddruk was ook mooi. Over 4 weken weer terugkomen en ik heb zelfs al een afspraak staan voor de groeiecho met 34 weken.
Woonde wel in twente nu woon ik net op de grens tussen twente en de achterhoek Ben 29 jaar en we verwachten ons eerste kindje. We kwamen er op 2e kerstdag achter. Het is een spannende tijd, er komt zoveel op je af. 30 januari heb ik een intake bij de verloskundige en zo half februari een echo. Besef nog niet helemaal dat ik zwanger ben, komt nog wel zodra de echo er is en we het eindelijk mogen vertellen haha..... Liefs Beautevil
@ Beautevil, tuurlijk mag je mee schrijven, altidj gezellig. Ooh erg spannend dus nog even voor jullie. @ Hier, om 9.00 moeten we op de psz zijn voor de eerste keer, geloof dat deze mama het ineens toch wel spannend vind, de muts , ben erg benieuwd hoe hij het gaat vinden en het gaat doen, hij staat nu nog even tv te kijken