Twente-meiden: afspreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ladydi85, 4 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetjuhh

peetjuhh Actief lid

9 dec 2009
    341
    0
    0
    heey hoi,

Ook ik was natuurlijk nieuwschierig naar kieke, en jippie een goede echo en een prachtig banner hoor!!!

@melle en krabje welkom en gezellig dat jullie meekletsen, de groep word groter en groter,

en een ware babyboom in twente geloof ik.

@hanneke, heel veel knuffels voor morgen en mijn duimen gaan echt voor je duimen hoor!!

groetjessss

2. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.553
    2.021
    113
    BEdankt voor jullie welkom allemaal.

Kieke gefeliciteerd met je goede echo!

Silvia ik schrijf voornamelijk in het stukje over ivf in Hengelo en ik schreef in het topic of il wel of niet naar dusseldorf moest gaan.
    Enne je hebt gelijk hoor. Als je eenmaal in de mmm hebt gezeten vergeet je dat nooit weer. Ik ben iedere keer mijn grenzen aan het verleggen. Als iemand mij 6 jaar geleden had gezegd dat ik ooit zelf zou gaan spuiten, had ik degene voor gek verklaard.
    De mmm zal altijd een onderdeel van me blij. Door de mmm ben ik al wel mama van een heel mooi prinsje.

Ik zal me dan ook nog maar even netjes voorstellen.
    Ik ben Krabje, ben 35 jaar en woon in hengelo.
    Ik ben de trotse mama van een prinsje van 3 jaar oud.
    We zijn zwanger geworden dmv IUI na de 2e poging. Uiteindelijk hebben we er 2,5 jaar over gedaan om zwanger te worden.

Nu zijn we alweer sinds 2009 bezig om zwanger te worden van een 2e kindje. We hebben daarvoor 9 IUI's gehad, die allemaal mislukt zijn. Daarna verder gegaan en een ICSI indicatie gekregen.
    Dit jaar zijn we begonnen met ICSI.
    De 1e poging hebben we net voor de punctie afgebroken ivm te weinig follikels.
    De 2e poging hebben we wel een punctie gehad. Daar zijn 3 eicellen gevonden maar helaas geen bevruchting gehad.
    De 3e poging was een betere. Er zijn 10 eicellen gevonden waarvan er 4 bevrucht waren. Daarvan zijn er 2 teruggeplaatst, maar helaas zonder het gewenste resultaat.

Nu mogen we nog 1 poging doen en we weten nog niet wanneer die poging is. Ergens in dit jaar...

3. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Krabje even snel vanaf de foon ik heb in dusseldorf gelopen icm hengelo ;) vanavond meer :)

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Ik schrijf in een topic waar heel veel meiden naar dusseldorf geweest zijn... alhoewel er nu ook een aantal naar gent gegaan zijn ;)
    Ik schrijf in het babyrinth...
    Maar we hebben wel veel gemeen dus ;)

5. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Ik heb alle 3 mijn schatjes door de mmm gekregen... icsi in Hengelo icm Dusseldorf DR N was mijn gyn in hengelo...
    2008 M geboren en 2010 L&S geboren allemaal van dezelfde icsi poging uit 2006 lang leve de cryo's ;)
    Daarvoor 3x ivf gehad wat op niks uit gelopen is.. (goddank want die waren met mijn toenmalige vriend nu dus ex ;) )

6. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    @beautevil Ik vind elke echo toch weer spannend hoor.
    Ik hoop dat je gauw een mooi knipperlichtje mag bewonderen !!

@mell1979 Wij komen toch regelmatig bij elkaar.
    Met of zonder kids ;)
    Leuk nog iemand erbij uit Enschede!!

@guusje Lekker dat je man zoveel vrij is.

@krabje leuk dat je je even hebt voorgesteld ;)
    Wat een verleden heb je al zeg in de mmm.
    Ik hoop dat die laatste poging een succes zal zijn.
    Tegen die tijd gaan wij hier heel hard voor je duimen ;)

@silvia Wat had jij een ander leven gehad als die 3 ivf behandelingen goed waren gegaan.
    Gelukkig niet en heb je een hele lieve man gevonden in het oosten en 3 pracht van kinderen ;)

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
  8. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    @ Hanneke, hoe ging het vandaag?

@ hier, eindelijk belletje van de ergo, woensdag afspraak, ze was nog in zware discussie met de gemeente over de opties uiteindelijk zijn ze tot een compromis gekomen, krijg nu een scoot met betere vering en besturing en een aankoppeling voor de fietskar en die moeten we dan zelf halen, dus gezocht fietskar advies!!!??? Woensdag dus even scoot testen duimen jullie dat het goed gaat en de aanvraag direct verder mag.
    Infuus ging weer prima dit keer in 1 x raak geprikt het wordtog wel wat :D

9. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.553
    2.021
    113
    Silvia dus al 3 van de mooie mmm wondertjes?
    En jij dr N. als gyn? Pfff dat mens mag ik echt niet. Ik had toen ik zwanger werd van Prinsje dr Brandts als gyn. En daarna dr Vos. das zo'n leuk mens. Ik hoop haar dan ook dus jaar weer terug te zien op de zwangeren poli. Want na de ks blijf ik dus in zkh om te bevallen. En aangezien zij al een heel verhaal in mijn dossier heeft gezet over een volgende bevalling wil ik ook onder behandeling van de gyn blijven.

Liftrasa: Ik vertel pas over de volgende poging als die al achter de rug is... Wij willen onze laatste poging een stille poging laten zijn. Ik ben normaal altijd heel erg open over dit soort zaken, maar wil nu even geen vragen ed. Das iets rustiger voor mij.
    Ik heb de laatste 2 jaar al zoveel ellende gehad (en nu nog steeds), dat ik nu even niks meer zeg.

10. Mell1979

Mell1979 Lid

18 jan 2012
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal zeker in de gaten houden wanneer er weer wat afgesproken wordt...lijkt me wel een gezellig stel met elkaar...

11. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    @blaine Kijk dat is toch positief nieuws!!
    Nu hopen dat het rijden ermee ook meevalt ;) Ga heel hard voor je duimen hoor.
    Over een fietskar kan ik je niet helpen, heb er 1 gekregen die je met een knijparm vastmaakt aan je fiets.

@krabje heel begrijpelijk hoor.
    Lijkt mij ook moeilijk om iedere keer vragen te moeten beantwoorden.

12. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Lynn wil je morgen nog samen rijden?????

Krabje begrijpelijk hoor...maar als je wil praten zijn we er voor je..kan ook prive natuurlijk ;)

Kus waar ben jij??????????????????????

13. sjors75

sjors75 Niet meer actief

He lieve meiden, hoe laat spreken we morgen bij de muur af?

Lyn ik heb nog geen geboortekaartje van Daan, maar breng je er 2 mee 1 van mij en 1 van mijn broertje
    Tot morgen

14. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Heej dames,

Gister is erg goed gegaan en het was een bijzonder moment!
    Ik had 4 top embryo's waarvan er 1 is terug geplaatst en 3 in de vriezer.. ze zouden vandaag naar de overige 6 kijken of daar ook nog wat van in de vriezer kan.

Om half 1 ben ik morgen bij de muur :)

15. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Wat fijn dat alles goed gegaan is en wat een mooi resultaat dus zeker 3 brusjes in de vriezer en mischien wel meer!!!! super goed... vrieslolly's rule by the way!!

12.30 begon het toch???

Ik ga morgen Lynn ophalen om 12 uur en dan rijden we naar Enschede toe...

16. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    Ja half 1 begint het dus rond 12.15 denk ik wel bij de muur te zijn. Het zit daar echt om de hoek dus met 2 min zijn we er dan ook ;)

17. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    @hanneke wat een geweldig nieuws zeg !!

18. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    @ Hanneke, wat een mooi nieuws en nu maar duimen.

@ morgen ben er ook wel rond 12.15
    Heb er zin in!!!

19. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Oh ja wij gaan met de auto dus ;) dus geen station voor ons ;0

20. peetjuhh

peetjuhh Actief lid

9 dec 2009
    341
    0
    0
    heey hoi,

wil jullie nog even veel plezier wensen voor morgen, volgende keer wil ik echt mee hoor!!:)

@blaine, fijn dat er schot in de zaak zit, hopelijk race je snel rone!!

@hanneke, oww hoop zo dat dit een plakkerd is, fijn in ieder geval te horen dat er zoveel goede tussen zaten!!

@krabje, snap ik helemaal hoor, toi toi toi.

zo nu maar eens naar bed, morgen dus werken voor mij:x

Deel Deze Pagina