Maar lieverd wil niks zeggen hoor is pas dag 8 na tp.... ik teste toen licht positief maar wel van een tweeling...enige wat ik merkte was dat mijn remp normaal altijd rond 36.6 36.8 was en toen ik zwanger raakte 37.1 bij beide innestelingen was dat zo... koorts voor je emmy maakt niks uit hoor zolang het geen 42 graden is...hoeveel mensen weten niet dat ze zwanger zijn en gaan naar saunas of slikken rare dingen...... ik blijf nog positief en blijf duimen voor je
@ Hanneke, je bent te ongeduldig, zondag zei je nog dat je pas aanstaande vrijdag kan testen dus gewoon nog even positief blijven!!!
@blaine hoop dat Quinten al weer wat beter te pas is. Heb buurman nog niet gesproken zo snel als ik hem zie, hoor je het @Silvia Een goede beoordeling is altijd fijn wel jammer dat ze je niet kunnen missen op je huidige functie. Zzo kun je ook niet verder groeien binnen het bedrijf @Lynn Hoop dat de medicijnen aanslaan en je inderdaad niet zieker word dan het hoesten. @Krabje Fijn dat het zo goed gaat met het zindelijk worden van Prinsje. Kan mij goed voorstellen dat zulke weken erg pittig zijn. @Hanneke Die negatieve test zegt niks hoor zo kort na de Tp. Let maar op vrijag heb je gewoon twee hele mooie dikke strepen op je test. Ik ga in ieder geval heel hard duimen voor je deze week !! Dikke knuffel voor je want wachten duurt altijd zoooo lang .... @all Vrijdag ben ik lekker de hele dag verwend door mijn moeder. S'morgens haalde ze mij en Nigel op om te gaan ontbijten bij de Ikea. (Wat een drukte daar he Sjors ) Vervolgens zijn we wezen zwemmen bij Preston Palace en aansluitend hebben we bij haar thuis pannenkoeken gegeten. Was erg leuk en gezellig allen s'avonds was ik totaal gesloopt en lag dan ook al vroeg in bed Zaterdag heb ik een workshop cupcakes gedraaid voor 8 gezellige dames. Vandaag ga ik met Nigel naar de kindercarnaval. Zelf heb ik hier helemaal niks mee maar mijn ouders zijn al jaren lid van de carnavals vereniging. En natuurlijk vinden ze het leuk om met hun kleinzoon te pronken op zo'n dag haha Ach ja zal best gezellig worden Vrijdag had mijn moeder trouwens nog een leuke verassing voor mij en Nigel. We gaan in februari nog 5 dagen met haar naar Dresden in Duitsland. Deze reis hebben mijn ouders van mij en mijn broertje vorig jaar gekregen voor hun trouwdag. Van de week kwam ze erachter dat die reis maar te boeken is tot begin april. Mijn vader enmoeder hebben 2 weken vrij in februari , maar mijn vader wil niet mee omdat het precies tijdens de carnaval is en hij dus niet weg kan. Mijn moeder vind dat minder erg dus gaan wij maar met zijn drieën. Heb ik weer mazzel haha o heb jullie weer helemaal bij gepraat
Sorry meiden even mijn verdriet van me afschrijven.. ik dacht dat het niet zo zeer ging doen.. er is zojuist bloedverlies op gang gekomen
Oh Hanneke toch .... is het veel bloed echt als een mestruatie? of een klein beetje bloed? want dan kan het ook innestelbloed zijn lieverd... mischien heb je je verwond met het inbrengen van de bollen??? oh lieverd ik hoop zo dat het gewoon goed zit...
@ Hanneke, sluit me bij silvia haar vragen aan, want een veegde of drupje bloed kan ook juist goed zijn. Een grote knuffel voor jou, tuurlijk doet het zeer je hebt gewoon hoop dat je zwanger bent en als je dan denkt van niet is dat moeilijk, maar ik duim gewoon nog even door voor een klein wonder.
@hanneke je hoeft echt geen sorry te zeggen hoor. Iedereen begrijpt heel goed wat je nu doormaakt en dit topic is ook om de minder leuke dingen met elkaar te delen. Ik blijf hopen voor je dat het een innestelingsbloeding is. Een hele dikke knuffel voor je !!
Oh Hanneke dikke knuff. Ik weet dat het heel erg pijn doet. Huil maar en praat van je af. Pffff ik baal echt voor je.
Net heb ik gebeld ik ben niet zwanger. (au dat ze dat zei deed me best zeer) volgens haar had ik dan ook een positieve test moeten hebben omdat ik 14 dagen na de punctie zit en die moet je zien als een eisprong. Ik moet een maand wachten omdat mijn eierstokken tot rust moeten komen. De bloeding is nu gestopt maar dat komt door die bolletjes dus ik moet daar nu gelijk mee stoppen.
oh hanneke. Jeetje schrikken. Hoop dat het een innestelingbloeding is. Een digitale knuffel vanaf hier en de duimen draaien volop. liefs kiek
@Silvia, nee heb geen bloed laten prikken dat hoefde niet had vanmorgen ook nog een test gedaan en deze was ok negatief en dat zei voor haar genoeg
Ik zeg niet stoppen met de bollen!!!!!!!!! bloeding is gestopt dus geen menstruatie!!! dus wel kans op innestelbloeding! echt geloof me je zou de eerste niet zijn die toch zwanger blijkt te zijn... een forum dinnetje van mij had geen hcg dus hoorde Niet zwanger maar menstruatie bleef uit en nu is haar dochtertje al anderhalf bijna
@Silvia, ik moest stoppen van der want dat houd het tegen zei ze. Ik heb ook heel veel last van mijn buik en dat komt omdat mijn lichaam het op wil ruimen maar die bollen houden het tegen.
Een grote knuffel voor jou, en sorry maar zonder verder onderzoek zou ik ook niet stoppen met de medicatie vind het erg raar dat ze dat over de telefoon kan zien, want er zijn genoeg meiden die pas ruim een week na nod een positieve test hebben, ik zou zeggen nog een keer bellen en vragen om bloed onderzoek, gewoon voor de zekerheid want vind het altijd raar als ze door de telefoon kunnen zien hoe het is . Maar voor nu een mega grote knuffel voor jou
@hanneke Wat ontzettend naar voor jullie!!! Doet zo zeer Hele dikke knuffel!!! Weet nog zo goed hoe dat voelt... Bah wat rot...