@Krabje fijn dat het zo goed gaat met Prinsje. Hij heeft die fct bal dan ook meer dan verdiend !! Gecondoleerd met je nicht en veel sterkt met dit verlies. Was ze nog erg jong ? Als je er niet over wilt praten prima hoor
Ze was in de 40. Tja en het was heftig. Het zoveelste stergeval binnen dat gezin. Echt niet meer normaal. Mijn tante heeft al heel wat voor de kiezen gehad. Waren we gisteren bij de bloemist grafwerk aan het uitzoeken. Zegt dat winkelmeisje, het houdt niet op bij jullie. Binnen 2 jaar hebben we daar al heel vaak gestaan om wat te bestellen....
Dat is inderdaad wel erg jong Nogmaals heel veel sterkte in deze moeilijke tijd voor jou en je familie!!
Veel sterkte, krabje.. @ Hier: Heb 7 dagen achtereen gewerkt, vandaag één dagje vrij en dan morgen begint de volle werkweek weer.. Het weekend sluit ik wel goed af, want dan ga ik heerlijk welnessen in Ommen.. Gewoon de hele dag lekker genieten van massages en behandelingen en gezellig kletsen en lol hebben met mijn tantes en nichtjes.. Nu lunchen met mijn vriendinnetje bij de twee wezen.. Hummzzz.. wat moet je doen als je een haat/liefde verhouding hebt met een man hehe.. moe, van een nacht niet thuis slapen..
oh jee.... heb je een lover??? Zag mensen druk met spullen inhuizen in je appartementencomplex afgelopen zaterdag... word tijd dat het 1 maart is en je de sleutel krijgt
@Krabje, Heel veel sterkte! @Liftrasa, Voordat ik fotograve werd heb ik bij de supermarkt gewerkt en heb 3 jaar bij de etos gewerkt.. Bij de Etos wil ik niet meer werken en kan ook niet meer, want je moet dan z'n opleiding doen om medicijnen te verkopen en deze is zo moeilijk! Het is best wel lastig om een baan te gaan zoeken voor de Maandag en de Dinsdag en wat ook nog een beetje bij je past en wat ik ook aan kan met mijn schouder. Ik wil ook niet meer ergens werken.. waar je wel eens alleen moet staan of alleen met z'n 2en.
@ Hanneke, e hebt ogal wat eisen , succes met zoeken, en die opleiding is helemaal niet moeilijk hoor, ze zouden bij de etos staan juichen als ik zou solliciteren en elke drogist trouwens , hmm eigenlijk geen ideeën voor je blijft moeilijk. @ lynn, ik denk ook direct hè een jongen vertel Druk met overhuiven lees ik, handig. Trouwens een bepaald schildersbedrijf in Hengelo is dat familie van jou, niet zo'n veel voorkomende naam volgens mij @ tweetie, gesproken over jongens hoe is het daar
@ Lover - dit speelt al twee jaar.. De ene keer hebben we ruzie en de andere keer is het weer helemaal top.. bleehhh, dacht dat ik er klaar mee was.. @ Huisje - ben nog niet aan het verhuizen hoor.. Sylvia zag andere mensen in het complex.. Ik moet nog maandje wachten.. @ Familie - ik heb alleen familie in Borne wonen. In hengelo zijn ook wel mensen met de achternaam Reichart, is geen familie en dat was ook niet goed geweest, is zo'n beste tak zullen we maar zeggen..
@Lynn Lekker z'n vrije dag !! Haha dat zijn inderdaad de betere relaties Even serieus als dat al 2 jaar zo is zal het niet veranderen ben ik bang voor. @hanneke Het is inderdaad niet makkelijk om werk te vinden voor alleen de maandag/dinsdag. supermarkt zal hem niet meer worden want die nemen alleen personeel onder de 21 aan. En je zit inderdaad ook nog met je schouder zodat huishoudelijk/ schoonmaak werk al afvalt. Iets van de post rondbrengen dan. Vaak kun je daar je eigen uren indelen.
Krabje, gecondoleerd. Hanneke, is taxichaufeusse wat voor je? Kun je als het goed is de dagen zelf inplannen, heb ik gedaan in mijn studententijd. Voor de rest zou ik het niet weten. Lynn, lover verhaal is hier wel herkenbaar. Heb 6 jaar aan lopen kloten met een jongen, totdat ik het zat was ( hij wilde vastigheid en ik niet met hem) en een paar maand later liep ik mijn huidige man tegen het lijf. Ik kan alleen maar zeggen, uit ervaring, je loopt er alleen maar van weg als je er klaar mee bent. Anders blijft het sluimeren. Hier alles goed, wel erg moe, maar ja dat hoort erbij. Volgende week donderdag weer echooooo.
heey hoi.. @krabje, gecondoleerd, heftig allemaal zeg. Hopelijk kom je deze drukke dag goed door. en wat goed van kleine prins, mag nu supertrots zijn op zijn mooie bal! @hanneke, succes met zoeken, ik zou het eigenlijk ook niet weten. Mischien wat thuiswerk, folders ofzo? @lynn, jij bent ook mooi druk met werk he, het is zo maart en dan kan je lekker over!! 2 jaar op en af klinkt idd niet heel stabiel maar toch trekt iets in hem je.. @kieke, succes met de vermoeidheid @sylvia, hoe gaat het nu met slapen bij jullie, nu lekker rustig iedere nacht? verder iedereen een beetje aan het genieten van de ijspret??
Hihi, inderdaad.. we hebben het vaker gewoon leuk dan ruzie (echt ruzie hebben we ook niet gehad) hoor, maar kunnen elkaar gewoon flink de waarheid vertellen.. Het ligt gewoon erg lastig, aangezien we ..... (bang voor meelezers, maar je weet wel als je ergens beide werkt). Als dat niet zo was, hadden we het wel serieus geprobeerd.. Alleen nu kunnen we zeg maar niet zonder elkaar, maar proberen dat wel steeds, dus hebben dan soms een maand geen contact en dan ineens weer dagelijks en ook weer afspreken..
Hallo dames, ik ben inmiddels aan het kijken naar callcenter werk dit is perfect te combineren met mijn studio Ik wil alleen niet mensen bellen maar gebeld worden, en vragen beantwoorden. We hebben gisteren een heel gesprek gehad met de belastingdienst en we moeten helaas 5000 euro terugbetalen en dit gaat in maart/april plaats vinden.. er is helaas geen betalingstermijn mogelijk. Maar alles komt goed! ik dacht eerst oooh dat gaan we nooit redden maar er zijn al wat oplossingen.
@Krabje ben je de week nog een beetje door kunnen komen ? @kieke Oooh weer spannend een echo. Alweer bijna 12 weken voor jou, wat gaat dat hard. Hoe voel je je buiten de vermoeidheid om ? @Peetjuhh Hier geen ijspret dit jaar, durf niet goed op de schaatsen met die kleine meid in mijn buik. Ach ja volgend jaar weer @Lynn Dat is inderaad wel een lastige situatie. Maar het is natuurlijk ook erg gezellig en leuk. Ik hoop voor je dat jullie hier samen een weg in kunnen vinden of dat je gewoon een ontzettend leuke nieuwe weg in gaat slaan @hanneke Jaa callcenter is inderdaad een goede optie. Stom dat ik daar niet aan heb gedacht. Ik heb 3 jaar gewerkt voor menzis en dan inderdaad inbound. Verzekeringsvragen zowel reis als zorg beantwoorden maar ook betalingsregelingen en dergelijke. Ik heb dit met veel plezier gedaan. Weet dat ze regelmatig mensen zoeken, succes met je zoektocht!! Fijn dat er omtrend de belastingdienst al wat oplossingen zijn. Als je dan toch moet betalen kun je er maar zo gauw mogelijk af zijn @all Zo hier was het mijn weekje wel zeg...... Sinds vorige week is onze koudwaterleiding in de badkamer al bevroren. Is op zich geen probleem kunnen alleen geen koud water in het bad meubel gebruiken. Bad/douche doet het gewoon. Nu ben ik dinsdagmiddag om 13.00 uur met Nigel naar de voorstelling van ''mama kwijt'' geweest in de bieb. Was erg gezellig en daarom hebben we lekker nog een tijdje over de markt geslenterd en ergens wat gegeten met zijn 2. Was rond 16.30 weer thuis en daar trof ik een ravage aan..... Eerste instantie had ik nog niet echt wat door toen ik bij de voordeur stond. Had alleen zo iets van wat heeft die hond van ons met water lopen klooien op het voorraam. Gebeurd wel vaker omdat ik de wasbak vlak voor het raam heb en hij hier makkelijk bij kan als daar water in staat. Dus ik Nigel van de fiets afgehaald, fiets naar de schuur gebracht en wil via de voordeur naar binnen. Doe de deur open en ik heb dus nog steeds een deur alleen dan van water.......... Het stroomde echt zo hard dat het net een waterval leek in de deuropening. Ik als een gek naar de buren gerend want ik heb geen idee waar de hoofdkraan zit. Niemand natuurlijk in huis ( zul je altijd zien) Gelukkig was de buurman van een eindje verder bereid om wel even te kijken. Hij heeft dan ook de hoofdkraan dicht gedraaid en ondertussen heb ik mijn vader en broertje gebeld of ze wouden komen. In de tussen tijd ben ik naar boven gerend en gekeken waar het water weg kwam. Nou gewoon uit de kraan... waarschijnlijk heeft Nigel de koude kraan los gedraaid in het badmeubel maar niet weer dicht gedaan. Kwam ja geen water uit dus hoe moet hij/wij dat dan weten. De afvoer kon dus de aanvoer van het water niet aan met als gevolg dat het over de rand van de wasbak liep op de bakkamer vloer. Nou is de badkamer niet zo heel erg omdat daar alles goed water dicht is met een opstaande rand van 2 cm. Dus daar kan veel water staan zonder dat er wat gebeurt. Alleen heeft dus de kraan zo lang open gestaan dat die 2 cm gauw vol stond. Het is dan ook over de drempel onze slaapkamer/hal in gelopen en vervolgens via de muren/plafond naar beneden. In de woonkamer had ik ongeveer 5 cm water staan van voor tot achter. Wonder bij een wonder is er niks gebeurd met de elektra. En stonden alle elektrische apparaten droog. Dit had niet veel gescheeld want het water liep echt vlak lang tv / computer langs. Enigste wat qua elektra verdronken was is de modem van de kpn voor tv/telefoon en internet. Die hebben gisteren alweer een nieuwe gebracht dus dat was zo verholpen gelukkig. Nu is het dus afwachten hoe alles opdroogt. Zeker is al dat het plafond en de muren opnieuw moeten worden gedaan. Plafond nog even afwachten of het alleen schilderen blijft of helemaal vernieuwen. Beneden en in de slaapkamer hebben we laminaat en dat zal er naar alle waarschijnlijkheid ook uit moeten. Maar dat zullen we wel horen van de verzekering denk ik. Al met al was dit allemaal al in de planning maar niet zo tijdens de zwangerschap.