Twente-meiden: afspreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ladydi85, 4 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Jeeej, wat een pech zeg..
    Is het nog erg vochtig..?

Heb je al wat van de verzekering gehoord..?

Ik ga weekendje welnessen en zondag carnaval vieren..
    tot maandag..!:) fijn weekend allemaal..

2. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    WooW jeetje meid!
    Dat is schrikken een huis vol water.. pfff
    Heb je veel schade?

Hopen dat alles meevalt!

3. peetjuhh

peetjuhh Actief lid

9 dec 2009
    341
    0
    0
    wat een rust hier!!

@liftrasa, pff balen zeg, is het allemaal weer een beetje droog?

4. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    ja, het is heel rustig hier.

5. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Hannek hoe gaat het nu met je meis???

6. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    Gewoon allemaal een winterdip ;)

Maar even wat anders er komt weer een vakantie aan, gaan we nog meeten? *spreekt alvast voorkeur uit voor dichtbij huis* :)

@ liftrasa, al wat gehoord van de verzekering? E is het nog een beetje opgedroogd?

@ Hanneke, hoe is het daar?

@ lynn, bijna krijg je je sleutel leuk hoor, al zin in hetklussen?

@ hier, moe en druk, Anton door zijn rug gegaan dus meer moeten doen als normaal en dat breekt me flink op dan nog al dat gedoe met de scoot wat niet opschiet en ik iedere keer weerovermoet zeuren dus nu wel zat.

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Blaine knuffel voor extra werk thuis en gedoe met scoot :(

Vakantie afspreken leuk... heb geen vakantie genomen maar kan vast een vrije dag regelen ;) alleen jammer want Yippie kan juist niet met de vakanties want dan moet zij juist werken :(
    weet je vorig jaar hadden we ook in die week een date bij kidscity hihihihi

8. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Hier gaat het verder wel goed.. voel me goed! ben op dit moment druk aan het soliciteren overal.

9. syl dat klopt.. want toen had k verlof!! hahah maar goed iedereen kan door de week en in de vakantei.. plan maar dan zie ik wel of ik kan..

10. eh1978

eh1978 Lid

17 sep 2009
    91
    0
    0
    leerkracht
    hengelo
    Het is hier inderdaad heel rustig. Ben zelf ook niet zo actief op dit moment. Maar het lijkt me leuk om een keertje te meeten. Ik kan in de vakanties altijd (Voordeel van werken in het onderwijs). Maar ik kan altijd op maandag en dinsdag.

Hier gaat alles verder zijn gangetje. De kids vermaken zich prima en gaan steeds meer dingen samen doen en samen "praten". Helaas kan dat voor ons betekenen dat wij nu niet weten wat ze allemaal aan het bekokstoven zijn.

11. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Wraaaaaaaaaaah ist al biena donderdagmorgen 08:30 ?? Ben zoooooo benieuwd naar die echooooo..

Gister leuke en nette maxi cosi gescoord voor 10 euri !!
    Me like !

Hoe is het met jullie ? Hier nog moe en misselijk en in de nacht vaak wakker en veel plassen. Mvm doet goede zaken met mij haha.. Liefs beautevil xx

12. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    @ beautivil, spannend donderdag echo, succes en hopelijk plezier gewenst

@ silvia, jij bent toch altijd vrij in de vakantie? Week 9 is het weer zover volgens mijn psz rooster, dus kom maar op met de suggestie's

@ Hanneke, spannend solliciteren? Waarop? En lukt het een beetje?

@ eh, Ooh leuk dat kletsen, pas maar op ze denken van alles uit, ben ik niet bang voor :D

@ kieke, hoe is het daar?

@ Guusje, Lucas alweer wat beter? Hij blijft ook knoeien die arme man

13. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey allemaal,

Het lijkt mij ook leuk om in de vakantie af te spreken, het liefst wel iets waar ik lekker bij kan zitten, want mijn buik werkt een beetje tegen op het moment.

Lucas is eindelijk een beetje opgeknapt, maar wel nog heel moe. Al denk ik dat dat ook komt door de antibiotica. Ik hoop wel dat hij er nu echt een keer vanaf is, sinds we weten dat hij peuterastma heeft is hij alleen maar aan het klungelen.

14. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    @lynn Heb je een leuk weekend gehad?

@blaine ik hoop dat Anton gauw geen last meer heeft van zijn rug, zodat jij weer wat rustiger aan kunt doen

@hanneke succes met je sollicitaties!!

@eh1978 Dat is inderdaad een ''nadeel'' met een 2ling, ze zitten zo lekker op de zelfde golflengte ;)

@beautevil Nog maar even en dan is het donderdag!!
    Vaak plassen en veel wakker is bij mij nog niet weg geweest helaas :(

@guusje Het zit lucas ook niet mee.
    Heb je veel last van harde buiken enz?

@all Hier is volgens mij alles redelijk opgedroogd.
    Nu is het alleen nog afwachten wat de verzekering doet.
    Ik denk niet dat we voor de bevalling ook nog maar iets aan de muren/plafond doen.
    Het valt gelukkig allemaal niet zo op.
    Behalve als je weet waar je naar moet kijken ;)
    Hebben dus wel een klein beetje mazzel gehad, gelukkig.

Meeten ik vind de vakantie helemal prima.
    Week 9 is ook in Enschede vakantie dus dat scheelt!!

15. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.552
    2.020
    113
    Hoi, had al even niks meer geschreven. Pfff drukke tijd gehad.
    NEt even vor prinsje ndergoed gekcht bij de hema. Voor mezelf panty's en een paar leuke nepnagels. Past mooi bij mijn outfitt vor de carnaval.

Zijn er nog dames uit BOrne die ook gaan vieren? En die naar Ladies Night gaan donderdag?
    Zaterdag ben ik in Borne te vinden zoals ellk jaar. Dit jaar weer geen ladies Night. Hun heeft nachtdienst en ik mis toch mijn schoonzusje weer met deze dagen. Normaal gingen we altijd samen naar ladies night.

Iedereen fijne dag.

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    ik in Borne maar geen carnaval..mischien even optocht kijken als het weer meewerkt tenmiinste, maar wil eerst in de ochtend naar enschede markt ben ik al heel lang niet geweest door dat mooie koude weer brrr

EH leuk he dat onderlinge gebeuren van een tweeling ;) ik geniet daar echt wel cvan ;)

ik kan wel gewoon een dag vrij nemen in de vakantie hoor, vorig jaar had ik elke vakantie vrij omdat ik zoveel extra vrije uren nog over had... maar dit jaar neem ik de mei vakantie vrij denk ik en de herfstvakantie... dan is het meestal lekker weer om ook wat te ondernemen nordhorn bijvoorbeeld ;)

17. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    Even een snelle reactie, moet nog leren voor mijn BHV,heb volgende week toets.

Meeten ik kan die week alleen op maandag t/m woensdag. Andere dagen moet ik werken.
    Ga aan de studie!!!

18. eh1978

eh1978 Lid

17 sep 2009
    91
    0
    0
    leerkracht
    hengelo
    @ Silvia: Ik geniet ook elke dag van ze. Nog een week of 6 en dan worden ze al weer 2 jaar. Wat gaat de tijd toch snel.

@meeten: Lijkt met ontzettend leuk. Ik kan hier altijd op maandag en dinsdag en soms op woensdag. Op donderdag en vrijdag zijn mijn werk dagen. In de voorjaarsvakantie kan ik op maandag en dinsdag. Eventueel op donderdag en vrijdag (gaan ze normaal gesproken naar het KDV).

Hier liggen ze nog lekker te slapen (al vanaf half 1). Dus daar zal wel snel verandering in komen.

19. peetjuhh

peetjuhh Actief lid

9 dec 2009
    341
    0
    0
    Hoihoi allemaal,

meeten, leuk!!
    maar moet even kijken of ik mee kan hoor, wij hebben wel vakantie maar ga al de maandag weg en ook een weekend met mijn schoonzussen, ook ga ik mischien nog high thea-en met vriendinnen. moet natuurlijk wel wat tijd overblijven om samen te zijn met mijn mannetje..

eh, grappig dat kwebbelen, samen staan ze sterk he..

20. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    Bij deze dus het voorstel week 9 de maandag of dinsdag?
    Maandag, eh, kieke, Guusje, Blaine,
    Dinsdag, eh, kieke, Guusje, Blaine,
    Woensdag, kieke, Guusje, Blaine,

Uhm kieke rij jij toevallig via Almelo :D, ik stel voor kids city of dolle pret, persoonlijk wat afhankelijk van het feit of kieke mee gaat en ik kan liften :).

Deel Deze Pagina