@ Peetjuhh: Samen staan ze zeker sterk, maar niet vandaag. Ze hebben vandaag veel ruzie. Kids City in Borne ken ik wel, maar Dolle pret in Almelo helaas niet. Ik heb wel even op de website gekeken in ik vind de entree wel duur, zeker voor van de kleintjes zoals ik heb en er na een paar uur wel klaar mee zijn.
@ eh, als je inderdaad met meerdere kindjes gaat is dolle pret duurder voor Quinten en mij scheelt het weinig, ik kan me prima vinden in kids city, kan altijd nog een taxi nemen
Ik kan maandag, dinsdag en donderdag die week, ik regel wel vervoer, dus locatie maakt niet zo veel uit
Ik heb de poll ingevuld op fb. Mijn voorkeur gaat wel uit naar Kidscity, dat is net iets minder ver. Aangezien ik met mijn dikke buik eigenlijk geen ruimte meer heb tot het stuur. Dus dan rij ik liever niet al te lang.
haha ik ben wel vriendjes met Silvia op FB maar niet van de twente meiden dus geen poll die ik kan invullen. Blaine natuurlijk rij ik even langs je. Kan Quinten in Jelmer's oude stoel die is nl naar een grotere stoel.
@ kieke, helemaal super dat wij weer mee mogen, leuk zeg jelmer een grote stoel, hij wordt echt groot. Staan er zulke rare dingen op fb dan haha. @ all, ik ben slapen tot morgen
Even snelle reactie van mij.. Sylvia, wil je mij ook toevoegen.. Ik kan helaas niet mee in de vakantie, want werk per 1 maart 5 dagen als orthopedagoog.. Werk is super leuk, maar wel druk en verantwoordelijk werk.. Mijn weekendje weg was super.. heerlijke behandelingen en sauna's gehad.. Zondag carnaval gevierd in Albergen.. Ik vier donderdagavond ook carnaval, net als vrijdag, zaterdag, zondag en maandag.. en domme ik heb dinsdag om 09.00 uur al een afspraak.. Ja, het is al bijna 1 maart.. morgenavond met papa nog even de bouwmarkten af voor spullen.. Volgens mij waren dit de gestelde vragen aan mij.. Ik reageer snel op jullie..
het lijkt er op dat we dinsdag 28 februari meeten bij kids city, dus iedereen is welkom , zo rond 10.00 verzamelen bij de ingang
En ik maar spieken voor echo nieuws maar nog steeds niks. @ beautivel, we doen hier aan meldplicht , maar hoe we het?
Ooooh dames, sorry hahahaha... De echooo was mie mooi.. Alles erop en eraan en het hartje klopt!! Gisteren op het werk verteld ivm tillen enz. En mn ouders en de rest vd familie ingelicht. Vandaag naar vrienden om het goede nieuws te vertellen. Over 2 maandjes 20 weken echo. Ons kindje zwaaide ook nog even gezellig naar ons. Wat onwerkelijk zeg als je dat kleine mensje in je buik ziet rondbewegen. Hij of zij wou op een gegeven moment niet omdraaien waardoor er geen goede duidelijke echo kon worden gemaakt. Maar wij weten wat we hebben gezien haha.. Liefs beautevil xxxxxx