Twente-meiden: afspreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ladydi85, 4 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @silvia....Het is zeker leuk!! Het is een mooie beloning op de hele MMM....We hebben bijna 2.5 jaar op deze wonders moeten wachten maar het was het dubbel en dwars waard!!

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Ja ik vond het ook een mooie bekroning inderdaad. :D
    Maar jouw tweeling is nog jong :D de mijne zijn alweer 8 maanden geweest :p als ik nu de foto's terug kijk van de geboorte dan vind ik ze zo klein hahahah en nu zijn het al echt grote babies geworden :D

3. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey wat gezellig nog iemand die komt kletsen. Welkom Lima84!

Hier ben ik lekker aan het genieten van de vakantie van manlief. Even lekker niet alles alleen moeten doen is erg lekker.

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Guusje... hihihi geniet ervan!!!!
    Ik vind het juist lastiger als ik het samen met mn man moet doen allemaal :D
    Ik heb zelf zo'n vaste routine en als mn man dan thuis is dan word alles op de kop gegooid, en raak ik helemaal gestressed :)

5. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Ik heb gisteren een CB test gedaan en hartstikke zwanger :D Voor mijn gevoel kan ik nu echt genieten. Hoewel ik denk dat het pas echt werkelijk wordt als ik mijn eerste echo krijg!

Mijn vriend heb ik een boekje gegeven dus, en dis straalde meteen; 'echt waar?' 'ja, echt'. En toen liet hij me heel lang niet meer los. Verder heeft hij constant een glimlach en is super lief. haha.

Morgen gaan we het schoonouders vertellen en donderdag mijn eigen ouders. Ze zullen allen super blij zijn en ook verrast. Voor mijn ouders ben ik wel wat gespannen... het voelt specialer het hen te vertellen. Wel mooi hoor! En ze zullen blij zijn ;) Ik hou jullie op de hoogte!

6. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @fleurop...GEFELICITEERD!!! Lekker van je zwangerschap en groeiende buikje gaan genieten...

@guusje...Oh heerlijk vakantie...lekker samen genieten

@slivia....jong ?!?! Alweer 10 weken hoor ;) Ik vind die van mij ook al zo gegroeid :) Ze waren beiden 2.3 kilo bij de geboorte en zijn nu beiden een goede 8 pond .....

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    hihihi Luuk en sanne wogen hier 2624 gram en 2352 gram en nu 9000 gram en 8206 gram :p van 45 cm naar 71 cm gegaan in die maanden dus groeien doen ze goed :p

8. he lima leuk dat je hier komt kletsen..

ik ben ook zwange van een 2 eiige tweeling..

afgelopen vrijdag werden ze geschat op 23oo en 2800 gr.. toen was ik 32 + 4

9. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @yippieajee...Nog een tweeling mama :) .....Leuk!!! Zo dat zijn mooie gewichten!!! Hoe voel jij je? Kun je het allemaal nog een beetje volhouden?

10. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Waarom heeft niemand mij verteld dat dit topic er was:p:D

Kom dus uit Almelo, heb 3 meiden van 8, bijna 7 en ruim 2 jaar.
    Jullie wonen allemaal mooi in de buurt:)

11. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Niemand verteld het omdat het heel erg rustig is hier ;) zijn weinig meiden die hir babbelen...was even druk maar dan kakt het weer in :(

12. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Hmm....beetje last van een sleur? :p

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Ja weet het niet hihihihi vind het wel jammer... maar mischien kunnen wij de boel weer leven inblazen :D

14. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Ik ga ook mijn best doen:).....iemand nog nieuws? Iets spannends gedaan?

15. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Welkom Kus26!

Wel grappig dat er steeds meer meiden bijkomen, maar dat het eigenlijk nog steeds niet op gang komt.

Ik ben nu ook even niet zoveel online, omdat mijn man vakantie heeft maar dat is volgende week weer voorbij.

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Ik ben van plan om morgen als het droog en mooi weer is ;) naar de markt te gaan of in Hengelo of in Enschede...even heerlijk eruit met man en kids.
    en verder heb ik weinig plannen eigenlijk het weekend...behalve boodschappen doen en huisvrouw spelen ;)

17. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    haha...hier inderdaad ook boodschappen doen. En waarschijnlijk morgen-vroeg ook even naar de markt in Enschede. Daar zijn we bijna elke zaterdag wel even te vinden.....het fruit is er toch een stuk goedkoper :) ...Verder viert zondag mijn vader zijn verjaardag.....En vandaag ga ik even bij mn beste vriendin op bezoek in haar nieuwe huisje. Na bijna een half jaar heeft ze eindelijk haar sleutels gekregen!!! Ze is helemaal trots dus even op bezoek samen met de kinderen....GEZELLIG!!!

18. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hallooooo meiden,

Vriendje heeft lekker vrij vandaag dus al ChloƩ wakker is gaan we ff de stad in (Oldenzaal) moet nog ff mijn bosje bloemen ophalen, ja ja we hebben wat gewonnen met de postcode loterij haha:D
    Vannavond lekker op de bank voor x factor (soryy vind ik zo leuk:)).
    Morgen hebben we een etentje van mijn vriends vader en dan komt mijn vriendin hier oppassen ud s dat word wel gezellie:)

19. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.664
    1.426
    113
    Ik las goede en minder goede berichten.

Fleur (dachtik) gefeliciteerd met je zwangerschap.

Yippie, je kindjes groeien goed zeg, je zwangerschap schiet nu al erg mooi op, hoe voel je je?

@ Silvia, je blijft hopen he? :D

@ Hier, tja eigenlijk gewoon erg druk geweest, in december natuurlijk de eerste verjaardag van Quinten, die erg leuk was, ondanks dat mijn mannetje spontaan erg eenkennig werd en zelfs niet bij zijn papa wilde zijn, erg prettig ;). Dan al die drukke feestdagen, toen werd Quinten ineens ziek, erg hoesten, koorst en hij hield niks geen eten en drinken binnen, dus daar ben ik erg druk mee geweest. Je kunt al wel raden dat toen hij beter was ik begon te knoeien. En nu zijn we allemaal weer beter en hebben we weer wat meer rust.
    Ik kom eigenlijk bijna nooit op de markt, vind het altijd zo druk en al die mensen met kinderwagens :D. Ben gewoon niet zo'n marktmens. Ik wil eigenlijk dit weekend nog even lekker wat met Quinten en mijn man doen, dus maareens kijken of we gaan zwemmen of lekker ergens gaan spelen, heb gewoon zin er even uit te gaan.
    Verder ben ik vaak te druk om hier heel actief mee te doen merk ik maar zal mijn best doen.
    Zo dat was wel weer genoeg gekletst ;)

20. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @palmie....ooh dan mag jij hem ophalen bij Acacia?

@Blaine....Lekker zwemmen...ik kan niet wachten tot dat wij eindelijk mogen.

@all...Vanaf wanneer mag je eigenlijk met een baby naar het zwembad?

Deel Deze Pagina