Jammer Peetjuh dat je niet meegaat. Maar doe maar lekker rustig aan dan dinsdag. Wij zitten een beetje te dubben wat we met de poes moeten doen. Lucas heeft zoals jullie weten peuterastma en leek het heel goed te doen op de medicijnen. Maar de laatste paar weken is hij steeds zo ontzettend moe en hij is nu ook al 2 keer in zeer korte tijd heel ziek geweest. We zitten nu te twijfelen of het toch niet door de poes komt, omdat hij buitenshuis wel gewoon actief kan zijn zonder een hoestbui te krijgen en dat kon hij voor de medicijnen helemaal niet. Over 2 maand moeten we pas weer op controle komen bij de huisarts, maar ik denk erover om eerder al een afspraak te maken. Het is gewoon zielig vind ik om Lucas soms zo moe en tam op de bank te zien zitten. Sorry het is een beetje een vreemd verhaal geworden volgens mij, maar mijn moedergevoel zegt dat er iets niet goed is met mijn mannetje.
Heb je net de mogelijkheid poes even uit logeren te doen, dan weet je zeker of het daar van komt of misschien een week naar een penion, dat test toch het handigst, herken je onzekerheid, toen quinten erg klein was was hij constant wat verkouden, ik was zelf als kind zijnde zwaar asmatisch en alergisch voor vogels, wij hebben dus de papegaai weg gedaan en met 2 dagen was de verkoudheid weg en is weg gebleven. Het kan ook goed liggen aan de droge luht, misschen van die verwarmingsbakjesproberen? En als het niet goed voelt gewoon de a bellen en een afspraak maken.
Ja ik geloof dat we its actiever zijnop fb momenteel , maardaar zit jij gelukkig ook. Maar hoe is het daar, leuk gehad maandag,wel jammer dat je dinsdag niet mee was.
ook gestemd idd actiever op fb tegenwoordig dat komt omdat ik altijd wel even op de foon kijk en dan opent zp toch wat moeilijker hihihi
Tjonge ons topic staat wel erg ver naar beneden maar even uppen Jullie vandaag ook zo genoten van de zon en de warmte, heerlijk. Zelfs lekker zonder jas buiten geweest en niet eens koud gehad .
Haha het is inderdaad wel erg rustig hier. Wij hebben een lekker dagje dierentuin Nordhorn gehad. Mijn man was aan het werk, dus Lucas had wel even wat afleiding nodig vandaag. Ik ben ook niet meer in staat om de hele dag Lucas te vermaken, dat wordt nu echt wel te zwaar merk ik.
hihi idd weer wat leven hier.. Helaas niet veel meegekregen van het mooie weer in verband met de nachtdienst. Maar het zijn de laatste voor dit jaar, want idd de vermoeidheid kwam niet voor niets. momenteel weer zwanger van ons tweede kindje, heb het bewust overal wat stil gehouden (meelezers en weten dat alles goed is) maar vanaf nu mag iedereen het weten. hopelijk begrijpen jullie dit. Ook vind ik het best lastig om het te vertellen terwijl anderen al zo lang wachten, daarom een dikke knuffel en duimen aan hen. @guusje, succes met de laatste loodjes!
@ Peetjuh, super leuk voor je, ik had al wel ene vermoeden vooral toen ik net op hyves las over je laatste nachtdienst, leuk leuk. Gefeliciteerd, hoever ben je en wanneer wordt de kleine verwacht? @ Guusje, kan me voorstellen dat het zwaar wordt zo langzamerhad, de kleintjes zijn zo ondernemend en kan me voortsellen dat dta met buik soms iets teveel is.
Peetjuh wauw wat geweldig!!!!!!! een ware babyboom hier in ons clubje ik hoop dat het voor de wens mama's ook snel zo mag zijn...knuffel een peetjuh gefeliciteerd natuurlijk!!!!!!!
@peetjuhh Gefeliciteerd wat leuk !! Hier gisteren ook niet veel van het weer genoten omdat we naar de Thomas de trein musical zijn geweest. Was erg leuk en gezellig. Alleen vond Nigel het net iets te lang duren. Ongeveer 15 minuten voor het einde klimt hij op mijn schoot en zegt mama ik wil naar huis toe eten...... Raar kind heb ik toch want hij houd helemaal niet van eten haha Vandaag is ''officieel'' mijn verlof ingegaan. Heb nog wat afspraken en 1 workshop staan en dan vind ik het helemaal goed zo Zaterdag hebben we een nieuwe vloer besteld voor in de woonkamer. Die moet echt worden vervangen in verband met de waterschade. Donderdag komt er een schade expert kijken naar alle schade en dan hoop ik dat we gauw geld krijgen van de verzekering zodat we ook de muren en het plafond kunnen aanpakken in de woonkamer. Liefst wil ik dat nog in deze 6 weken voor elkaar hebben natuurlijk. Gelukkig hebben we veel handige mannetjes dus als er geld is zou het moeten kunnen. Mits de kleine meid natuurlijk nog 6 weken blijft zitten ....
@ Peetjuh gefeliciteerd @ Liftrasa, toch wel fijn dat je nu verlof hebt ondanks dat er thuis nog veel moet gebeuren. Hopelijk is alles af voordat de kleine er is. Idd was het hier heul erg rustig. Maar bij mij is er een hoop gebeurd. Heb vandaag de knoop doorgehakt dat ik naar een andere vk ga. De reden is dat ik niet in het ziekenhuis van mijn keus kan bevallen. Ik kies in de eerste instantie voor thuisbevalling. Maar als er iets tussenkomt zit ik in een ziekenhuis te koekeloeren waar ik niet wil zijn. En wat veel te ver (voor mijn gevoel) van huis is. Plus dat de klik er gewoon niet is met de vk. Dus straks even bellen naar de andere. Kraamzorg al wel geregeld. Ik slaap wel op tijd, uur of 10 in de avond lig ik wel plat. Hebben jullie dat ook ?
@beautivill Groot gelijk heb je hoor meid. Als je inderdaad geen klik hebt en je kan niet in het ziekenhuis van je keuze bevallen had ik het zelfde gedaan. Je schiet trouwens ook al lekker op nog maar 5 weken voor de 20 weken Hier is het standaard naar bed om 10.30 (ook wanneer niet zwanger) maar lig er ook vaak eerder in hoor zo rond 9.00 uur. Dat is dus heel normaal, je lichaam werkt ook dubbel zo hard als normaal om alles te laten groeien. Zit jij eigenlijk ook op de facebook pagina van ons ? * schaam ik weet het echt niet*