dank jullie wel meiden!!, ik ben inmiddels 11 weken dus eind september uitgerekent. @eumm, savonds naar bed, het liefst als nienke ook gaat om 19.30 maar meestal na gtst. Normaal rond 22.00. @liftrasa, hopelijk krijgen jullie snel het geld van de verzekering en kunnen jullie aan de slag voordat de kleine er is!!. Fijn dat de musical een succes was, duurt dan net wat te lang voor die kleintjes he.. Geniet lekker van je verlof strakkies!! @beautiful, je moet voor iemand kiezen waar jij je goed bij voelt dus gewoon doen! is de vermoeidheid bij jou nog niet minder? @blaine, ineens is ie de luier zat? dan gaat het zindelijk worden volgens mij altijd ineens wel snel toch, succes!! hier verder ook druk met de verjaardag van nienke, zaterdag word ze 1. Helaas lijkt ze nu niet echt helemaal lekker dus hopelijk gaat ze niet ziek worden..
Peetjuh: wat krijgt Nienke voor de verjaardag? Ik hoop inderdaad dat ze niet ziek wordt. Viert ze haar verjaardag nog op kdv en wanneer? Misschien moet ik dan ook wel werken, haha.
Peetjuh, gefeliciteerd met je zwangerschap! Had het wel verwacht, naar aanleding van je vorige berichtjes. Er is hier een ware babyboom gaande, erg leuk.
eumm nienke krijgt van ons eigenlijk niets voor haar verjaardag.. heb nog wel een blokkenauto staan die we in kunnen pakken maar eerst kijken we wat ze krijgt en dan zullen we wel weer eens in de winkel gaan kijken. Ze snapt het nu toch nog niet en heeft al genoeg dus kijken altijd als we denken dat ze toe is aan wat anders om te ontdekken. Haha ja nienke zit natuurlijk al op het leukste kdv van hengelo en die hadden nog wel een mooi plekje over werd er gezegd donderdag komt ze trakteren en komt oma ook nog kijken, word een gezellige boel.. ik denk trouwens dat het de tandjes zijn, voelde vanavond weer een puntje erbij en ze is wat verkouden en dunne luiers. ze is nog best vrolijk dus maar geen zorgen om maken. hihi idd, gezellig hoor veel zwangere mutsen en nog meer kindjes volgend jaar bij de meeting..
Donderdag??? Jaa dan ben ik aan het werk, en ook bij Nienke op de groep! En Nienke op het leukste kdv van Hengelo? Dat klopt, en ook de liefste leidsters die je je maar wensen kunt *kuch kuch*
Heb gebeld en normaal komen ze niet naar Borculo maar voor mijn reden gaven ze een uitzondering. Schijnt dat ik voor de 20 weken echo naar Zutphen kan via hun dus niet heeulemaal naar Varsseveld . Ook mooi meegenomen. Deze vk klonk aan de foon alleen al heeeeeel anders en veel vrolijker. Morgen even bellen voor een afspraak en kennismaking. 20 weken echo schiet idd mooi op. Vermoeidheid is veul meer in de avond. Werk ook in een vleesfabriek wat op zich best zwaar is. Je bent de hele dag in de weer en heb ook leidinggevende taken. Doe het nu wel rustiger aan. Ik zit niet op faceboek heb mn profiel er net verwijderd haha. Maar we hebben dit forum ook nog. Ik probeer er bij de volgende meeting bij te zijn. Lijkt me leuk
haha ik ken maar 1 kdv natuurlijk maar daar zijn we erg tevreden over, jullie zijn ook lief allemaal hoor!! kun je donderdag lekker meegenieten van de door ons gefreubelde lekkernijen.. @beautiful, fijn dat het nu beter klikt en je bij hun terecht kunt!! vanavond weer eens gesport, had al zo vaak overgeslagen.. nu lekker slapen...
beautival, heel goed dat je kiest voor een ander. Heb zelf de beslissing gemaakt om niet in het ziekenhuis in almelo of hengelo te bevallen en dus ook geen echo's te laten maken. Dit was naar aanleiding van mijn 1e bevalling. Ik ga in nood naar hengelo, almelo of hengelo maakt qua tijd niet uit vanuit mijn huis. Mocht ik toch onverhoopts niet thuis kunnen bevallen doe ik dit in enschede. Dit was voor mij een gerustellende oplossing. Kies altijd een voor iets waar jij achter staat.
@peetjuhh jeetje 11 weken al !! Ik hoop dat Nienke niet ziek word voor haar verjaardag. @krabje haha, hier een thuiswerk moeder dus geen kdv nodig Maar je werkgever zal zeer tevreden zijn dat je zo loopt te lobyen!! @Beautivill Kijk dat is als veelbelovend. Eerste indruk is heel belangrijk vind ik altijd Jammer dat je niet op Facebook zit want er word hier steeds minder gekletst omdat we dat op Facebook doen. @all Gisteren heb ik voor het eerst een paniekaanval gehad haha. Die hele verbouwing op zo'n kort termijn voor de bevalling lijkt mij ineens niet meer zo'n goed idee. Heb er goed met mijn man over gepraat en we hebben besloten om de vloer wel aan te pakken omdat die gewoon echt kapot is. Nigel kan niet eens meer zijn Thomas baan opzetten omdat alles zo bol staat van het water. En schoon maken is ook een crime. Dit houd in dat we het plafond en de muren maar laten voor wat het is. We zien wel wanneer we hier aan toe zijn. Ik ben normaal een persoon dat zich echt nergens druk om maakt dus had dit helemaal niet verwacht van mijzelf. Gelukkig vind ik het ook wel ergens rustgevend dat ik de knoop heb doorgehakt. Nu alleen nog tot aanstaande maandag wachten voordat we kunnen beginnen. dan komen de vloertegels dus binnen. Wij hebben nu laminaat maar hebben nu de keus gemaakt om overal vloertegels te leggen in combinatie met vloerverwarming.
Das fijn toch dat je dan gewoon lekker naar Enschede kan ? Ik kan gelukkig naar Zutphen toe als het niet thuis kan. Ben zo opgelucht dat ik doorgezet heb.
Liftrasa ben je bewust thuis gebleven? Aan de ene kant lijkt het me wel wat maar aan de andere kant kan ik mijn werk en kindjes niet missen. Vind het veel te leuk. En lobbyen voor mijn werk? Tuurlijk ik wil zelf graag blijven werken en dus moeten er kindjes bij gaan komen. Peetjuh: Beeb ook al aangemeld? Ben benieuwd naar de traktatie. Deurplaat voor Nienke is al klaar! Misschien wel raar zo hoor. Maar het blijkt dus door dit topic, hoe vaag ik ook ben ik mijn gegevens, dat Peetjuh dus wel doorhad wie ik ben. Ik ben dus een leidster van het kdv van Nienke. Vind het heel apart dat ze het doorhad wie achter mijn nick schuilgaat. Dus vandaar soms mijn vragen naar haar over kdv en Nienke.
@krabje Voor dat ik zwanger werd van Nigel werkte ik als manager in een snackbar. Wij hebben er bewust voor gekozen dat ik zou stoppen met werken wanneer wij aan kinderen begonnen. Dus zo gezegd zo gedaan en heb de eerste 1,5 jaar van Nigel ook echt niet gewerkt. Maar je komt in zo'n kringetje te zitten met weinig dingen buiten de deur dat ik toch wel weer wat wou gaan doen. Ik ben dan ook vorig jaar januari begonnen met van mijn hobby mijn werk maken en dat liep afgelopen jaar als een trein. Werk dus ook lekker aan huis en in de avonduren. Dit vind ik heerlijk combineren met Nigel en zou ook niet weer voor een baas willen werken. Als je benieuwd bent naar wat ik doe neem maar eens een kijkje op TAART, VERJAARDAGSTAART, BRUIDSTAART EN CUPCAKES ENSCHEDE Sorry dames kon het niet laten om de link te plaatsen haha
Ik heb vorig jaar voor mijn verjaardag ook een taart gemaakt. Vriendin uit Almere heeft me dat geleerd. Vriendin is een mede septembermama die ik ken via een ander forum waar ik heel veel kom.
@listrasa, als nienke wat ouder is mag ze zelf een taart bij je uitzoeken hoor! nu hebben we een bert en ernie slagroomtaart genomen, hier kan ze dan zelf ook een stukje van oppeuzelen.. oww jee, begint de nesteldrang te komen? kan me wel voorstellen dat je ook niet zit te wachten op nog zoveel werk en dan afwachten of het op tijd af is. Nigel heeft natuurlijk wel een goede vloer nodig he! @ik ben bewust blijven werken, zou niet zonder willen, dit is voor mij een hele fijne combi. @krabje, nee nog niet aangemeld maar dat komt helemaal goed hoor! oww jee een hele deurplaat als ze zich dan niet jarig voelt hihi. en ik kon ook helemaal niet weten wie je was, ik weet echt niet wie deze gedachte zomaar in me heeft gestopt..
Liftrasa leuke site hoor! Ik zie dat je in E'de zuid woont..... Ben gisteren dan nog vlak in de buurt geweest. We zijn wezen kijken naar een andere auto. En dan weer via die snelweg......bah ik blijf er rillingen van krijgen..... Iedere keer draait mijn maag weer om als ik afslag zuid moet nemen. Mijn schoonzusje is daar (volgende week 2 jaar geleden) verongelukt...