he gat krabje, wat heftig, kan me voorstellen dat je daar dan iedere keer weer aan moet denken. helaas was nienke niet zo fit vandaag, maar gelukkig vond ze haar eigen tractaties wel te eten
TRactaties was leuk gemaakt. Ik heb even een foto gemaakt. Leuk idee als prinsje 4 wordt. Hoe vond je moeder het vandaag? En wat vond je van de muts? Ze hield hem goed op!
haha ik dacht dat ze ging huilen van de muts, ik vind hem helemaal leuk, kan zaterdag weer gebruikt worden en dan kijken of ik hem in een plakboek krijg ihihi ja mijn moeder vond het gezellig hoor maar die is altijd tevreden, leuk om te zien waar nienke nou altijd naar toe gaat en hoe ze heerlijk lag te slapen. haha staan genoeg foto's van die muizen op internet hoor! volgend jaar weer wat anders verzinnen, en de overgebleven muizen nog op eten natuurlijk..
Nee ze vond de muts helemaal leuk (ik heb mijn best gedaan hahaha). Ze vond het ook leuk met het feestje met de instrumenten en toen we voor haar gingen zingen. Was trouwens wel duidelijk dat het je moeder was.
nou je kan idd erg mooie mutsen maken hoor!! hihi ja bij het liedjes zingen klaarde ze op zij mijn moeder.. we zingen ook iedere avond voor haar en vind ze ook altijd erg leuk. Haha dat van mijn moeder heb ik nou nog nooit gehoord hihi, morgen is het hier feest!!
niet te veel kletsen hoor, ik kan het niet bijhouden hoor verder hier niets te melden, nienke groeit en bloeit lekker door. volgende week weer naar de verloskundige, hoop dat alles nog goed gaat daanbinnen..
Oohh, ik ben dit topic gewoon vergeten.. Sinds we facebook hebben, kijk ik eigenlijk alleen nog daar.. Sorry meiden.. kom ook gezellig op facebook..
hoeft ook niet hoor krabje, ik kom daar ook niet zoveel en heb zoiezo niets op fb staan. ik klets dus maar lekker hier met jou de anderen komen wel weer, het is ook veeel te mooi weer he!!
boe was ik ook weer een keer!! ben hier ook nooit meer maar ook weinig op fb.. meiden houden me achter internet vandaan!!
Even snel. op fb hebben we een besloten forum hoor alles wat daarop geschreven staat is afgeschermd voor vreemde
Ik weet niet of ik uberhaupt wel op fb wil kletsen. Vind het ook wel lekker om anoniem te kletsen. Ik schrijf ook al met mijn septembermama's op een prive forum. Das la druk genoeg, daarnaast schrijf ik ook regelmatig op kokforum. Ik heb wel fb hoor, maar ik ga even denken wat ik ga doen....
anoniem krabje hahaha, grapje. Maar snap het wel hoor, doe zelf ook erg weinig op facebook, heb het meer omdat het helemaal hot schijnt te zijn en iedereen daar nu zit.
Jaa peetjuh, jij weet dan toevallig wel wie ik ben ( en nog 2 anderen op dit forum) maar voor de rest niemand.... En facebook vind ik helemaal leuk. Check het meerdere keren per dag. Oh heerlijk, ik heb gewoon alweer weekend!
ik heb al vanaf zondag weekend echt jammer dat het weer minder word hoor:x vandaag naar de verloskundige geweest, helemaal goed gekeurd..
@ peetjuh, yes fijn dat alles goed is bij d vk, toch altijd spannend die controles vond ik. @ krabje,tja alsje het niet wilt dan vooral niet mee kletsen op fb, moet ieder oor zich beslissen. Ben nu natuurlijk wel benieuwd welk kdv jewerktmijn nichtjes gaan ook in hengelo namelijk. @ hier, moe en druk, Quinten natuurlijk 4x per week naar de psz en nog steeds geen scoot dus alt heel egr tegen. Vrder lekker genieten van het mooie weer