Beautevil dus je wil ook niet mee als we gaan meeten? Hoeft natuurlijk ook niet hahaha maar vroeg het me gewoon af omdat we regelmatig meeten met een grote groep en we gewoon gezellig zijn of woon je te ver van ons weg om mee te gaan op meeting?
Oooh ik wil best wel meeten hoor. Lijkt me zeker wel gezellie, nieuwe mensen leren kennen. Ik woon ongeveer een 3 kwartier van Enschede... Dus het kan opzich best wel.. Vandaag trouwens naar fysio geweest, heb dus geen zwangerschapsischias. Wel staat mn rechterbekken hoger dan het linker bekken. Ook zijn de bandjes tussen het ruggenwervel en de bekken slapper door hormonen. Door dat ik dit overbelast heb, heb ik nu pijn mn onderrug. Met oefeningen en een bekkenband zou dit over een tijdje minder moeten zijn. Ik hoop t wel want moet er nog een beebie uit zien te krijgen haha. Zou wel fijn zijn als mn bekken dan weer recht staan haha! Maandag terugkomen en dan meer oefeningen doen. Vanaaf mn eerste yogales! Ben erg benieuwd.. .
beautevil, welke kant van enschede moeten we uit denken? Als je komt uit omgeving Denekamp kunnen we samen naar de meeting
Volgens mij woont ze in mijn oude woonplaats, begint met een R en streng gelovig , dacht ik ooit eens gelezen te hebben.
Nee joh ik behoorde tot het normale deel van de bevolking lol. Mijn opa en oma wel maar bij ons thuis niet zo hoor, wij moesten vroeger thuis wel altijd op zondag een rok aan en mochten absoluut niks kopen, buitenspelen, herrie maken ofzo op zondag dus in dat opzicht toch nog wel een beetje, ennu loopt mijn moeder op zondag zelf gerust in eenbroek de intratuin leeg te kopen, maar oei wat heb ik eenheibel gehad toen ik op zondag een familiedag had van mijn vriendje zijn familie, kreeg te horen dat als ik ging ik niet weer hoefde te komen, ik ging toch en ook gewoon weer naar huis, kom op zeg was 18 dat maakte ik zelf wel uit, niet veel later dus ook het huis uit gegaan .
ken alleen dat plaatsje naast enter maar dat zullen jullie niet bedoelen. @beautifil, veel plezier vanavond, hopelijk gaat het snel beter met je beken. Zijn jullie ook al lekker bezig met het kamertje? @sybou, vanaf half augustus ben ik het hele verdere jaar vrij, heerlijk!! grappig idd maar 1 dag verschil. weet natuurlijk niet waar je woont maar wie weet zien we elkaar nog in het ziekenhuis hihi verder zet mijn dochter haar eerste stapjes ((;
@ blaine en sjors: Ik woon in Borculo, das heul de andere kant op. Van oorsprong kom ik uit de buurt van Almeloooooo.. Heb ooit bij een christelijk bedrijf in Vriezenveen gewerkt moest ook verplicht een rok dragen. Tot een kar omviel op mn been... Toen zei ik : GVD !!!! En toen op staande voet ontslag hahaha... De yoga ging lekker, de docente zag gelijk dat het in mn heupen vastzat. Zat vanmiddag al te denken om een second opinion bij mn osteopaat. Zij zei dat ook dat ik dat moest doen en dat ik dat zelf ook wel wist.. Ze zag ook aan me dat ik sensitief ben en hoe ik dat het beste kan handelen. Het was in haar woonkamer op een boerderijtje er waren ook wolfshonden en katten in de kamer aanwezig. Heel knus en gezellig. We waren met 4 dames. Ben nu moe maar voldaan. @ peetjuh: Het gaat iets beter nu ik de oefeningen van yoga doe. Het kamertje is zo goed als klaar. 1 muur taupe kleur en andere muren roomwit. Meubeltjes zijn koloniaal. Heb een drukke dag gehad 2 toetsen taal en rekenen voor het eindexamen voedingstechnologie. Ga nu lekker slapen...
@ Peetjuh, ooh wat goed ze loopt!! Egr kanp ze kon niet wachten op ene meeting . Wij bedoelen ook die plaats naast Enter hoor . Volgende week de 20 weken echo, spannend zeg, dinsdag toch? @ beautevil, hmm sorry dan zat ik wle egr mis, dat is inderdaad wel erg de andere kant op, Fijn dat de yoga zo leuk was, en wolfshonden zijn zo gaaf. @ hier, druk druk haha, en morgen lekker moederdag dus dan doe ik helemaal niks
Hoi meiden!! Hier morgen geen moederdag helaas, morgen doet mijn petekindje de communie en aangezien die al om half tien begint in de kerk moeten we vroeg weg. Petekindje woont in Oss dus om half acht met zijn allen al in de auto. De tweeling gaat naar oma en de M gaat gewoon met ons mee. zie dat niet zitten met de tweeling zolang in de kerk hihihi.
@Peet: Hahaha... Wie weet zien we elkaar nog wel in het ziekenhuis. Ik woon in Enschede. @Iedereen: Fijne (bijna) moederdag.
Welkom chybou hier. Blaine, sorry ik zag het voor me, moest even heel hard lachen toen ik las dat je in een rok moest lopen. En dat je bij zo'n strenge familie bent opgegroeid, ken je nu een beetje en had het er niet achter gedacht. Sylvia leuke dag gehad? Beautival, ook met de bekken dus, hier ook jammer genoeg. Erg pijnlijk, maar het is voor een goed doel. Hier ben ik heerlijk verwend door mijn kleine mannetje. Kreeg een mooi doosje met een foto erop en een mobiel met hartjes. Dus hij is heerlijk crea geweest. En van mijn man een cakepopbakgeval, dus ik kan ook crea worden.
@ Silvia, en leuk gehad andaag? Toch wel bijzonder en groot gelijk dat de twins niet mee zijn. @ Kieke, ja lach maar, beeh zegt het zwarte schaap . Ondertussen heeft mijn familie zich er bij neer gelegt dat ik niet ben als hun . Van mijn moeders kant echt streng gelovigen bij hoor, altijd in het zwart, godsdienst leraar geweest geen tv enz. Maar ach dat zijn we wel gewent. Fijn dat je zo verwend bent, leuk al die knutseldingen. @ hier, ook verwend deor mijn mannen, Quinten prachtig geknutseld en Anton maakte lekker ontbijt en ik heb zo nog heerlijk taart om te eten, de oma's vondenhet cadeautje leuk dus helemaal goed. Foto van Quinten zijn creatie staat op mijn fb,hijiser zo trots op, quinte vaas en tulp maakt voor de mama, mooi maakt he mama, smelt.
Hoi hoi, idd allemaal nog een fijne moederdag!! hier hadden ze een mooie bloem geknutseld op het kdv en mijn man heeft een leuk t-shirt voor nienke gekocht. verder lekker thee op bed, gebakje en een ochtendje nordhorn. Helemaal goed dus.. @beautifil, fijn dat het lijkt te helpen en idd je gevoel volgens als je denkt dat je ergens anders hulp moet vragen. @shybou, ik ga niet in echschede bevallen dus dat gaat hem niet worden. wanneer had jij ook weer 20 weken echo? @blaine, aaaaah, hier ben je het zwarte schaap niet hoor. zolang we elkaar maar respecteren maar dat doen streng gelovige jammer genoeg niet altijd. Kinkt als een fijne moederdag. @sylvia, mooie dag gehad? @kieke, gaat het met de rust nu beter met je bekken, hoop het voor je!! Hier dus heerlijk genoten en vanmiddag nog in de tuin in het zonnetje met nienke gespeeld, vrije weekenden gaan altijd veel te snel.
@Blaine: Ik kom ook uit zo'n familie en ik ben ook nog eens getrouwd met een vrouw. Zwarter wordt het niet. @Peetjuhh: Niet bevallen in Enschede? Jammer, had gezellig kunnen zijn. Morgen heb ik de 20 weken echo. Vind het best spannend. Leuk om te lezen hoe iedereen verwent is. Bij ons was het even de discussie welke moeder de andere moeder ontbijt op bed moest brengen. Ik heb gewonnen, want tja, ik ben zwanger! We hebben nu afgesproken dat ik de even jaren ontbijt krijg en de oneven jaren mijn vrouw.
Hee dames, fijne moederdag gehad las ik? Ik had vandaag ook mn eerste moederdag volgens mijn man haha. Heb een voedingskussen gekregen als kadootje en beschuitjes met vruchtenhagel met een groot glas ranja haha Verder bij schoonouders gegeten. Bij mijn ouders niet geweest, niet zo'n zin in. Band met mijn mams is niet zo jofel.... Ben ook het zwarte schaap. Maar daar heb ik toch schijt aan hehehe.. Net ff lekker bij de open haard onder de veranda gezeten en nu lekker douchen en proberen pijnloos te slapen! Morgen weer fysio en ook ff osteopaat bellen voor second opinion... @kieke : Tis wel voor een goed doel met dat bekken, maar wil dat doel wel pijnloos halen haha. 3 uur slapen per nacht door de pijn is wel heul weinig toch ?? Loop jij ook bij de fysio dan ?? En kan jij wel redelijk slapen enz? Als ik eenmaal pijnloos lig schopt de beeb op de blaas en kan ik weer piesen haha. Daarna begint het riedeltje weer opnieuw....
@Chybou klinkt me als een heel eerlijke afspraak om het jaar Hier heerlijke dag gehad was echt super leuk het weer werkte goed mee en mathijs heeft als een roosje geslapen gister en vanacht. 2 seconden moederdag gevierd met snel een knuffel en kadootje en dat was het
@shybou, had idd leuk geweest hihi.. Jaja dat word dan om het jaar, ach ja jullie kindje maakt gewoon twee tekeningen hihi..