@ Lima, volgens mij zijn wij rond de 6 maand voor het eerst gaan zwemmen. Maar ik geloof dat het babyzwemmen hier in het Twentebad vanaf 4 maand is.
Nee bij bloemsierkunst Marion Volgens mij is het inderdaad vanaf 4 mnd maar ik hoor ook wel eens dat ze met veel jongere baby's gaan zwemmen maar volgens mij heb je er dan niet veel aan toch, dan zijn ze nog zoooooo klein
@ Babyzwemmen, hier in het zwembad was het al vaanf 8 weken, zijn zelf voor het eerst gegaan toen hij ongeveer 12 weken oud was en hij vond het geweldig. Hebben het een tijdje gedaan maar doordat het zwembad ineens voor langere tijd dicht was, er mee gestopt en toen hij eindelijk weer open ging heb ik het niet meer opgepakt we gaan nu 1 ochtend per week naar de kruipgroep kan hij lekker spelen met andere kleine kindjes en is voor mij iets minder gesleep en getrek .
nou ja zeg ik wist niet eens dat er van die dingen zijn voor babies hier in de omgeving maar ja zwemmen lijkt me niet zo makkelijk met een tweeling
@silvia....nee...dan zou er al inderdaad iemand met mij mee moeten... @palmie....Marion heeft ook mooie bloemen @all...dus het is heel verschillend.....Ik zal binnenkort eens even rondkijken hier in de buurt. Het is toch nog niet aan de orde want ze zijn net 10 weken oud en mocht ik gaan dan moet er al iemand met mij mee
hi hier gaat het goed.. nou ja afgelopen zaterdag nacht wel naar het zh geweest om 3 uur snachts maar het viel mee.. alles zag er nog goed uit gelukkig.. zwemmen ik weet dat in nijverdal baby zwemmen is.. en idd met 2ling is dat wel een beetje lastig.. misschien dat dat de zwemjuf je kan ondersteunen.. weet niet of ze dat doen hoor.. groetjs Yippie
@ Yippie, je schiet echt al mooi op met je zwangerschap, waarom was je naar het ziekenhuis geweest? @ Babyzwemmen, vaak kan het ook op zaterdag en dan kan je partner mee. al lijkt het me met een tweeling wel erg lastig.
blaine: ik had een stekende pijn in mijn linkerzij net boven mijn ribben.. het was als of er een mes in zat.. of iets vreslijk klem. geen pijn die weg zakte en weer terug kwam.. maar pijn die continu bleef.. dit had al een half uur geduurt dus toen toch maar gebeld en we moesten komen vandaar.. ik kon niets niet liggen niet zitten niet staan overal verkrampte ik van de pijn.. maar gelukkig alle checks waren goed.. yipppie
hallo dames, Ik heb hier een poosje geleden meegeschreven, maar door de drukte thuis en werk niet meer toegekomen. Alles verder goed met de dames? gr Kieke
He silvia, Alles goed. Even weer rust...... Hoewel met een dreumespuber (die van mij is een half jaar te vroeg hiermee) is het wel erg vermoeiend. Zit nu te overleven op mijn werk ( hij was om 5 uur wakker vanochtend) ik moet nog tot half 11 GAAAP. Fijn dat alles met je goed gaat en met je kinderen ook? gr kieke
he meiden.. hier gaat het goed vandaag weer voor controle geweest.. 2200 en dik 2600 gram dus de meiden doen het goed... leuk dat we weer wat meer meiden hier krijgen.. groetjes Yippie.
Kieke ik weet precies wat jij bedoelt met de peuterpuberteit hahaha alleen zit die van mij er al meer dan een jaar in *zucht*. Hier gaat alles goed ook met de kinderen...ze willen alleen niet meer doorslapen ze worden elke nacht wel een aantal keren wakker, met als toppunt vorige week 11 x per nacht *zucht* ach ja zal wel een fase zijn denk ik maar... gaat vanzelf over als ze een jaar of 18 zijn en op zich zelf gaan wonen
sil dat is ook wat.. ik zag trouwens dat ik in een eerder bericht een fout had gemaakt van de gewichten hihi.. gewichten van gisteren klopen 2200 en dik 2600 gram.. tik fout is zo gemaakt..
Dat zijn hele nette gewichten zeker voor een tweeling en hopelijk blijven ze nog even zitten zodat ze nog wat aan komen. Kieke, welkom terug.
@ Blaine dank je wel. @ Yippieajee Dat zijn mooie gewichten, voor je termijn en zeker voor een tweeling. @ silvia. Een jaar. pfff, raar genoeg heb een client die dus is blijven hangen in deze fase en die vind ik lang niet zo vermoeiend als mijn zoon op dit moment. 11 keer per nacht wakker, ik ga nu echt hopen dat Jelmer dat niet gaat doen. Hij was trouwens vanochtend "pas" om 7.15 wakker en dat is voor zijn doen vroeg. Langslapertje normaliter. Is een van jullie ooit bij kids city geweest? Wil er binnenkort met zoonlief naar toe. kieke
waar is kids city dan? mischien idee om met een paar dames naar toe te gaan met kids??? hint hint hint hoeft niet natuurlijk he maar ik ben er nog nooit geweest... p.s ik hoor net dat dat hier in Borne is hihihihihihi. wil ik dus ook al een hele tijd heen... Guusje heeft er ervaring mee die is er vaker geweest
Hint Haha, misschien wel een goed idee, afspreken. Heb einde van deze maand een week vakantie. Had via via geluiden gehoord dat het mooier moest zijn dan baloorig in Almelo, leuker voor dreumessen en peuters. Hengelo heb ik nog niet van gehoord. Zal even googlen, www.bengeltjes.nl. Ziet er ook mooi uit, ga die ook in mijn achterhoofd houden.