Ik die week daarna, niet helemaal februari. Maar die week daarvoor wel op maandag, dinsdag en woensdag vrij, dus zal ik de bal er maar ingooien........ afspreken??? Wie oh wie wil er mee??????
ik wil wel mee.Moet alleen even kijken of we in de middag of ochtend gaan...ivm planning van de tweeling
Kidscity is heel leuk! Ik ben er toevallig vrijdagochtend nog geweest. Dan is het voor volwassenen gratis als je voor 11 uur komt. Bengeltjesdorp in Hengelo ben ik vorige week voor het eerst geweest, dat is opzich ook wel leuk voor de verandering. Dat is op de woensdagochtend gratis voor volwassenen.
In ieder geval 1 die mee wil Silvia, mijn voorkeur gaat uit naar de ochtend. Mijn zoon slaapt nl van 12.30-15.30. Wordt anders zo laat, aangezien ik van Wierden naar Borne moet rijden.
Dat komt goed uit mijn voorkeur gaat ook uit naar de ochtend omdat mijn 3 kinderen ook nog slapen in de middag
Dat komt dus allemaal goed uit. Ochtend staat. Nu alleen de dag, nog even afwachten wie er nog meer mee wil.
hah ik wil wel mee maar gaat denk ik niet lukken lol... he kieke kom jij uit wierden... wat gezellig woon je dichtbij nijverdal hier zo
Dus een nijverdalse in het midden. Heb zelf nog een paar jaar in nijverdal gewoont, vriend( nu man) woonde toen daar. Ik had een huurflat, hij een koopappartement, ben toen bij hem ingetrokken. Maar als rasechte wierdenaren, dat zijn we beide, kwamen we toch weer terug in Wierden. Effe nieuwsgierig waar woon je in Nijverdal, ander pb me maar. Kom er trouwens nog wekelijks, zoon heeft kinderfysio daar en ik zwem daar 1 keer in de week, lekker verwarmd bad. kieke
Zo ben er weer Waren even naar enschede geweest was koopzondag een paar mooie kleren voor de kinderen gehaald en een nieuwe Buggy de koelstra simba twin gekregen van mijn lieve schoonmoeder ben er zo blij mee hihihihi Ik kan alle dagen wel als het in de ochtend is dus kies maar een dag in die week dan is alles goed want later moet ik weer werken hihihi en ben ik alleen de midagen vrij :S
kids city is erg leuk wij gaan er geregeld heen. Dolle pret is inderdaad leuk als ze wat ouder zijn vond het voor de kleintjes een stuk minder als kids city, al is die wel dichterbij, dolle pret kan ik af lopen . week 8 heb ik de auto want heeft man nachtdienst dus kan ik ook wel maar liever niet de vrijdag want ga zaterdags ook al met hem op pad (monkey town in amersfoort). Week 9 kan wel maar dan wel op tijd terug omdat mijn mannetje de auto nodig heeft rond 12.00 moet ik dan echt weer naar huis. Yippie, goh wat flauw dat jij niet kunt, je kindjes vinden het vast leuk . Silvia, hoe kun je nu in Borne wonen en nog nooit naar kids city zijn geweest . Het is zoooo leuk
Blaine ik schrijf ook bij een topic dat gaat over helemaal geen vrienden hebben dat is al 1 hele belangrijke reden en ten tweede omdat ik nog zo lang hier niet woon
ik woon niet eens in Borne en als wij bij kids city komen (sleep mijn man mee) dan wordt er al gezegd he leuk dat jullie er weer zijn . Maar dan wordt het gewoon de hoogste tijd dat je wat gaat doen dan komen er vanzelf vrienden op je weg, zegt de mama die sinds kort een goede vriendin heeft met 2 kindjes waarvan 1 een maand jonger als de mijne.
blaine... ik hou de datum in de gaten wie weet zitten ze nog gewoon binnen en kom ik stiekem even spieken haha.. maar dat denk ik niet.. Ach ja joh kom kinderen jullie zijn nu 10 dagen het word tijd voor een speelparadijs haha..
hahahaha ja. maar Mathijs was voorheen nog niet zo oud dat hij daar alleen kon gaan spelen nu kan hij dat wel , mijn man is niet het meeslepende type hihihi maar komt allemaal goed we doen ons best.. en ik kom oorspronkelijk uit brabant daar geen kidscity hihihih
yippie ik heb een auto dus breng je zo naar de verloskunde in hengelo hoor e zien ons al aankomen 1 waggelende tweelingbuik en 1 in paniek geraakte mama met een tweeling en peuterpuber whahahahahaha
haha sil dat is wel lachen.. nou ja... wie weet.. misschien bel ik je wel als jullie samen zitten dat ik bevallen ben joh je kan het niet weten.. maar goed ik ga er van uit dat er nog wel een keer een meeting komt als ik bevallen ben.. en anders kom ik gewoon een keer naar borne.. ihh.
Blaine, waar woon je? Hoezo nieuwsgierig. Gezellig als je mee zal gaan. Week 8, net in de agenda opgezocht is juist de week waarin Silvia en ik konden. Mijn suggestie disndag of woensdagochtend? Duik nu achter de tv voor boer zoekt vrouw.
oh en Yippieajee, als je mee zou gaan dan heb je een paar ervaren bevallers mee,mocht het gebeuren Anders gaan we laagvliegen over de a35 richting zh Almelo Moet later een leuke anekdote opleveren. En je hebt pb
he meiden maar ik loop in zwolle he.. dus dat word idd laag vliegen over de a35.. welke data hebben jullie het over dan!!