Twente-meiden: afspreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ladydi85, 4 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.664
    1.426
    113
    dat is wat mij betreft prima dinsdag of woensdagochtend. Zal er wel drukker zijn als normaal ivm de vakantie maar als jullie dat niet uit maakt.

@ Kieke, doe eens een gok als ik lopend naar dolle pret kan waar ik woon ;)

@Yippie, ik vind met 10 dagen een leuke leeftijd om te beginnen met uitjes :D.

@ Silvia, altijd gezellig een kopje thee drinken, mits men niet bang is voor honden is iedereen hier ook altijd welkom ;)

wij zitten een film te kijken maar erg boeiend vind ik hem nog niet maar zal even verder kijken ;)

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Niet bang voor honden hier :D wat voor hond(en) heb je dan?:D
    Op loopafstand van dolle pret is in almelo geloof ik ;)
    @datum is 22 of 23 februarie geloof ik in de ochtend... maar lieve yippie hoe graag ik je er ook bij wil hebben ik ga er wel vanuit dat ik dan allang op zp heb kunnen berichten dat jij bevallen bent van een prachtige tweeling :D
    zo even die twee van mij uit bd vissen de fles geven dan komt oma oppassen en kan ik de oudste naar school brengen!!!!!

3. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey wat gezellig! Ik kan die week alle dagen wel en ook het liefst de ochtend. Maar wilden jullie nu naar Kidscity of een andere?

4. silvia we blijven gewoon dromen hihihih...

5. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Guusje we gaan naar kidscity dan....mischien de volgende keer naar een andere toe??? :D gezellig joh hihihihi

6. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    haha, de groep wordt alsmaar groter............... erg gezellig.

@ Blaine.......Almelo misschien of misschien nog net Wierden.
    Woon ook op loopafstand van dolle pret ( 20 minuten wandelen brug over en dan ben je er zowat)
    Ga trouwens vanuit Almelo.

@ Yippieajee. Ach we komen wel een keer op kraamvisite, gaan we de mooiigheid eraf kijken bij je kleintjes.

Ga maar eens inspiratie op doen voor een sollicitatiebrief, heb net vol lef mijn functie opgezegd, heb een contract voor een stichting, dus ga weg van mijn werkplek. Had geen zin om met een agressieve cliƫnt die vanaf 1 maart bij ons komt te gaan werken ( gooit van alles naar iedereen hoofd tafels en heeft het zelfs een keer gered om tegels naar iemands hoofd te gooien). En deze dame heeft daar dus geen zin in.
    Dus heb nu een vacature mee naar huis en mag creabea worden met woorden en dan ook nog eens inspiratieloos zijn.
    Maar ga nu maar eens aan de slag

7. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.664
    1.426
    113
    @ Silvia, ik heb 2 tervuerense herders, dus geen kleine hondjes al denken ze beide wel dat ze schoothondjes zijn :D.

@ Yippe, jaah leuk moois af kijken van de kleintjes ik ben voor, wanneer spreken we dat af :p.

@ Kieke, ik woon niet in Wierden, ik loop langs de intrtuin naar dolle pret, zo leuk die dingen op loopafstand 8).

@ Guusje, leuk dat je ook mee gaat, straks zijn we met zoveel dat we moeten reserevren 8).

@ Hier, hebben we ineens de auto stuk, uitlaat niet goed baal baal, die gaat morgenvroeg dus naar de garage en dat kost natuurlijk weer een paar cent, zucht stomme auto's ook altijd.

8. hah nou jullie komen maar hoor.. maar het moois kan je er toch niet afkijken.. dat zit in de genen.. :p

kieke welk werk wil je gaan doen dan..
    en voor hoeveel uur..

yippie

9. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Yipie ik weet dat de mooiigheid hier al is :p

Blaine mooie honden hoor heb er in een grijs verleden ook 1 gehad veel borstelen ;)
    Intratuin ken ik wel:p helemaal aan de andere kant van Almelo als waar wij gewoond hebben ;) heb daar afgereden voor mn rijbewijs 5 jaar geleden :D

Guusje ook gezellig mee hihihi word super gezellig!!

fotocamera mee kunnen we foto's plaatsen van de eerste meeting van de twente club voor huisvrouwen die op pad gaan met de kids :p

10. haha geweldig.. en wat ik nog leuker vind .. dat dit topic bijna niet meer van de 1e blz verdwijnt hihih....

goed bezig hier..

geniet er van ga maar leuk spelen met zijn allen.. de volgende keer hoop ik er bij te zijn.

11. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Natuurlijk ben je er dan gewoon bij... er is zowiezo al 1 ervaren tweelingmama bij dan ;) komt helemaal goed hihihihi
    ga jij nu eerst jezelf maar goed voorbereiden op een goede bevalling want het kan gebeuren voor je het weet :D
    wel spannend hoor ik let extra goed op mn foon tegenwoordig hihihi

12. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.664
    1.426
    113
    @ Yippie, tuurlijk ga je gewoon mee, 2 kids extra maakt dan ook niet meer uit als we met zoveel zijn ;).
    Hoe kan het moois nu bij jullie zijn, terwijl ik het mooiste kind al hier heb :D.
    Iedere keer als ik op je banner kijk denk ik je schiet echt al mooi op, en zoals silvia ook zegt voor je het weet zijn ze er, het gebeurt altijd onverwacht. Ik ben zelf met 35+3 volledig onverwacht bevallen van mijn keline man, en dan ook nog een turbobevalling, in 75 minuten volledige ontsluiting bij een eerste vond men in het ziekenhuis toch iets overdreven :). Geniet nog maar lekker van het getrappel dat ga je vast nog missen als ze er eenmaal zijn.

@ Silvia, ik heb er 2 en 1 die je eigenlijk practisch niet hoeft te borstelen en 1 die al in de klit zit als je er naar kijkt. Moet heel eerlijk zeggen ze komen nog wel wat borstelbeurten te kort tegenwoordig, kan het zelf niet meer en mijn man vind het nogal snel goed ;).

Het gaat hewoon erg hard en goed ineens met kletsen hier, het wordt nog wel wat ;)

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Blaine ik ben gek op honden m'n man ook alleen hebben we er echt geen tijd meer voor tegenwoordig.
    Al die kinderen en ook nog werken en ik zie het niet zitten om met de buggy en een lopende peuter een hond uit te laten...
    We hadden een amerkiaanse Bulldog teefje, toen ik zwanger raakte van de tweeling zat ik op puppycursus met haar.
    Helaas kreeg ze te weinig aandacht na de geboorte en :Luuk bleef vieze oogjes houden en niezen dat we besloten hebben om een nieuw thuis te zoeken voor haar.
    Nu woont ze bij een gezin met 3 kinderen in een vrijstaand huis baasje heeft een dierenwinkel gaat met haar op cursussen en het gaat gewoon super goed we hebben nog steeds contact.
    Heb er heel veel verdriet van gehad dat we haar weg moesten doen.
    Haar foto heb ik uitvergroot op canvas en die hangt nu in de woonkamer te pronken :D
    Mischien als de kinderen oder zijn dat we dan weer eens gaan kijken voor een hondje ofzo maar voorlopig genieten we van de honden van de mensen om ons heen :D

Gezellig he dat er wat meer gepraat word :D ik vind het wel leuk en ook dat er nu eindelijk eens een datum geprikt is voor een minimeeting :D

14. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.664
    1.426
    113
    Mijn hondjes krijgen ook niet helemaal genoeg aandacht op het moment maar het scheelt dan ravotten ze wat meer met elkaar en dat vinden ze ook prima en 's avonds even lekker uitgebreid knuffelen dan is het wel weer goed. Ze zijn beide mega gek met Quinten en zijn het liefst binnnen likafstand vooral nu hij tegenwoordig alles met de honden deelt, Laatst kreeg hij zijn speen te pakken en ging die blij bij de hond in de bek proberen te doen, tja dat vond deze mama toch echt niet nodig :D.
    Ze zijn gelukkig al een dagje ouder (bijna 12 en 9) dus iets minder beweging vind vooral de oudste niet zo erg ;). Al moet ik er aan de andere kant ook niet aan denken dat ze er ooit niet meer zullen zijn :(.

Wordt het nu dan de dinsdag of woensdag?

15. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Bekijk bijlage 127907
    Tessa was ook echt het maatje van Mathijs :D

Hij heeft haar ook nog heel lang lopen zoeken hoor :( dat was echt heel zielig en sneu... deed me echt pijn toen.
    maar goed nu weet hij al niet meer beter.

@kids city ik weet niet welke dag we gaan... ik kan op beide dagen gewoon want Mathijs heeft dan vakantie van school dus daar hoef ik niet naar te kijken dan :p

16. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    ah wat een schatje die hond en je zoon natuurlijk ook;)
    We zijn inderdaad goed aan het doorpakken. Minimeeting kids city, kraambezoek in Nijverdal.
    Ik heb geen voorkeur, zal ik dan doorpakken, dinsdag?
    En de tijd mag een ander meekomen:p

Yippieajee, heb gesolliciteerd voor woonondersteuner, ben coƶrdinator zijn helemaal zat.
    Brief is net weg, dus nu zenuachtig voor elk ringeltje op de telefoon gaan kijken of ze niet bellen.

Ach en mijn zoon is echt de mooiste :D

Ik ga trouwens vanuit dat iedereen een hyves pagina heeft, is het handig om die van te voren aan elkaar door te geven? Heeft iedereen een beeld van elkaar.
    Ik bedoel Silvia is van verre zichtbaar met een tweeling en een peuter;)
    Maar de rest?
    Ik pb mijn hyves pagina naar een ieder.

17. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Jeetje wat wordt er ineens veel gekletst hier :) ....

Ik heb eens terug gelezen...Een ontmoeting lijkt me erg leuk maar nog niet zo handig met een tweeling van 3 maanden oud..haha. Maar misschien voor een volgende keer...

18. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
  19. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Niet handig Lima maar ook niet onmogelijk;)
    Maar de volgende keer ga je gewoon zeker mee :D samen met Yippieajee :D:D:D

20. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    nee het is inderdaad niet onmogelijk....maar voor de volgende keer houd ik me aan bevolen....

Ik zal eens proberen ook wat mee actief te worden hier :) Al moet ik zo wel even de fles klaar maken voor koen en lotte....
    En morgen ben ik er ook niet want dan ben ik een hele dag naar de sauna!!!....

Nou dat gaat dan weer lekker ;):)

Deel Deze Pagina