Twente-meiden: afspreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ladydi85, 4 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    whahahahaha ik ben er ook niet elke keer hoor vandaag toevallig mijn vrije dag maar morgen moet ik ook weer werken sóchtends meestal spiek ik sávonds even goed en als ik thuis kom van mn werk
    maar ik moet me echt wat meer bezighouden met het huisvrouwen want is een bende hier hihihihi

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Blaine dat durf ik omdat mijn hyves op prive staat en alleen mensen die ik toestemming geef op mijn hyves kunnen komen :p

3. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    haha..de huisvrouw uithangen is ook geen hobby van mij...Maar ik moet zeggen dat ik net wel goed bezig ben geweest door het hele huis even te dweilen....*trots op mijzelf*

Ik ben nog niet aan het werk...heb nog steeds verlof....Dus ik kan best wel eens wat vaker reageren

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    ik heb ook alles wel gezogen en gedweild maar ik moet aan mn eten beginnen eigenlijk... ik maak gevulde paprika's vandaag :D mjammie!!!

5. ik heb vrijdag het huis schoon laten maken hih.. kan het zelf niet meer ben heel erg moe door de benauwdheid.. grr..

verder tja zit in me verlof he.. en in de ww dus wat zullen we er van zeggen.. tijd genoeg alleen kan ik niet zo lang zitten.. maar dat geeft niet..

hier donderdag weer controle.. heb trouwens vandaag een zwaar zeur hoofd. pff..

nu nog even naar buiten voor een paar boodschapjes en dan hoppa weer effe plat zodat ik straks weer kan koken voor manlief..

toedels!!

6. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    *ben ook trots op silvia*

Ik heb nog nooit gevulde paprika's gehad maar klinkt erg lekker...Is dat snel klaar te maken?

Ik ga nu de kinderen uit bed halen en de fles geven....dan even eten koken en dan komt mn vriend alweer thuis....

Ik kom hier vanavond nog wel even kijken

7. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    yippieayee....je houd het mooi vol!! Al 35 weken.... Ikzelf ben met 35+4 bevallen....Spannend hoor..

8. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    Je kunt het altijd proberen, voor kinderen tot 1 jaar betaal je geen entree dus lukt het niet heeft het je 1,95 gekost dus dat is te overzien. Zou wel leuk zijn als je ook kwam.

@ Silvia, mijn hyves ook wel maar dan nog begin ik daar niet aan, mag graag het idee hebben nog een beetje anoniem te zijn :D.

wat een geweldige foto!

9. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    is redelijk snel moet alleen lang in de pan gaar stomen :p

Yippie ik zag je achternaam heb je fam in Hengelo wonen? of je man dan denk ik ken er een paar die zo heten ;)

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Laat daarom ook niet iedereen toe Blaine ;)

Maar vind het wel gezellig wat meer meiden uit de omgeving erbij te hebben ;)

11. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Ga nu echt even met mn eten ganges anders rauwe paprika's denk ik hahahahahaha

tot vanavond allemaal wie zin heeft !!!!

12. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    silvia ik voeg je ook even toe op hyves!!!

13. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    blaine....wanneer is de ontmoeting? Welke dag is het geworden...

14. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Wow zo duurt het een paar dagen voor er een pagina vol is en nu is er in een halve dag 4 pagina's bijgeschreven! Erg gezellig, ik ben namelijk iemand met maar 1 vriendin en aangezien ik niet werk is het soms nogal saai zonder volwassenen om me heen.

En ik denk dat het voor Lucas erg goed is om andere kindjes te leren kennen, dus ik kijk uit naar de meeting!

Woensdag hebben wij eindelijk het gesprek in Enschede, dus ik hoop dat we snel mogen beginnen met IVF.

15. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Guusje!!!!!!!!!! ik wil ook zowel bij je langkomen hoor... ik heb geen enkele vriendin hier in de omgeving :( dus ik hoor alleen maar baby en peuterpraat en werk praat van collega's

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
  17. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Van mij mag je! Ik heb 1 vriendin met een zoontje dat 2 maand jonger is als Lucas en nog een soort vriendin die een dochtertje van een jaar heeft, alleen die vertelde per mail de dag voor kerst dat ze zwanger is van de tweede, dus daar ben ik een beetje teleurgesteld in. Het klinkt misschien een beetje stom van mij, maar ik kon dat er op dat moment niet bij hebben.

18. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Kan dat heel goed begrijpen hoor dat je daar moeite mee hebt....
    de mmm doet nu eenmaal hele nare dingen met je gevoelens en lichaam.
    dus woensdag alweer het ivf gesprek spannend!!!! hoop zo dat jullie in 1x door kunnen gaan...zou super zijn :D
    ik ga voor je duimen heb vrij woensdag dus kan de hele dag duimen draaien :D

19. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Aan de ene kant hoop ik ook dat we gelijk doorkunnen voor IVF, maar aan de andere kant heb ik zoiets moeten we niet eerst nog even door op de oude manier zodat ze in Enschede weten hoe ik reageer op de hormonen. Want daar wil ik eigenlijk de 1e IVF niet voor verprutsen.
    Ik ben gewoon toe aan dat gesprek, want van die onzekerheid word ik een beetje gek en ga ik piekeren.

20. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Maar ik ga nu even eten koken, ik geloof dat manlief en zoonlief honger beginnen te krijgen. Misschien kom ik vanavond nog even langs.

Deel Deze Pagina