Je hebt volgens mij nooit mee gekletst bij de januari mama's? Kan het me in ieder geval niet herinneren je daar gezien te hebben, maarja met die zwangerschapsdementie weet je het maar nooit, vraag me wel af wanneer die weer verdwijnt . Ik vin dhet ook wel leuk wat meer contacten te hebben met andere mama's vandaar dat ik ook even hier mee kwam spieken. Lekker hoor met vakantie, hopen dat je beter weer hebt als nu, of gewoon naar de warmte toe gaat .
Ik heb heeeeel even meegekletst, volgens mij heb ik samen met iemand anders het eerste topic geopend? Maar het ging zo snel dat ik het niet bij kon houden, dus toen ben ik afgehaakt
Het gaat nog steeds erg snel , maar wel gezellig. Ik ben pas echt mee gaan schrijven toen het topic 2a3 weken bestond voor die tijd wist nog niemand het en wilde niet het risico lopen dat de familie het via internet zou lezen . Dus elkaar vast net mis gelopen.
haha, dan zullen we elkaar net mis zijn gelopen denk ik! Ik heb later nog wel een paar keer ergens gereageerd, maar ik vond het echt te veel moeite iedere keer 30 pagina's te lezen hahaha! Maar vooralsnog ziet het er wel naar uit dat ladydi85 volgende week in der uppie in het cafe zit!
30 pagina's dat valt wel mee, per dag zo'n 4 haha, maar het gaat inderdaad vaak wel hard met kletsen. Ben er ook bang voor dat ze er alleen zit , maar ze leest dit vast nog wel en kan dan besluiten niet te gaan.
Natuurlijk lees ik het nog! En nee, dan ga ik maar niet. Het was te proberen Blijven we eerst hier nog even kletsen! Zoals ik al eerder schreef: ik woon in Borne. Ik hou m'n naam ook nog even voor mezelf, zeker omdat ik net weet dat ik zwanger ben. En mocht iemand me herkennen... daar wacht ik nog even mee Fijne vakantie alvast Penelopea! Waar gaat de reis naartoe?
oooh ladydi, gefeliciteerd! wat leuk zeg En onze grote reis gaat naar Zeeland hahaha, stelt echt niets voor, maar we wilden dit jaar niet meteen op een verre reis met ons mannetje, eerst eens zien hoe hij dit doet! Voorlopig blijven we hier maar even beppen dan, dan kunnen we later alsnog een keer afspreken!
Hey hallo! Zat even te snuffelen en toen kwam ik dit tegen! Even voorstellen: Ik ben Mireille, 23 jaar en woon in Enschede. Heb 2 kindjes, Soraya van 1,5 en Iliyas van 3,5 maand.
Welkom en wat hebben jouw kindjes bijzondere namen, heeft dat een bepaalde betekenis? Het is hier nog steeds erg druk .
Thanks! Geen bijzondere betekenis. Manlief is Marokkaans en de namen zijn arabisch. Soraya betekend Prinses en Iliyas is de naam van een profeet
Hee ik ben weer terug van vakantie, nog steeds heel druk hier zie ik!! De meet dinsdag is dus niet doorgegaan, nieuwe datum prikken?
Je hebt erg veel gemist tijdnes je vakantie . Heb je het leuk gehad? Als je in Nl bent gebleven? dan had je geen best weer.
Ja ik had zeker 2 minuuten nodig om bij te lezen We zaten in Zeeland, daar was het weer helemaal niet slecht!
Ja ik hoorde het, familie van me had het water ook in huis staan. Gelukkig wonen wij op een hoog deel van Almelo, hier was alles nog helemaal droog! Hadden jullie schade door het water dan?
Hier gelukkig verder gewoon droog in huis, geen idee of dit deel hoog of laag is wat ik wel weet is dat we geen last hadden van het water. Weet maar al te goed wat een zooi je daar van krijgt. Zeeland mooi weer dat is raar, vond het hier deze week toch niet denderend. Maar nog 2 minuten nodig om bij te lezen dat vind ik wel lang . Lady, overstroming ook echt in huis?
Nee, geen overstroming in huis, maar we konden met de auto niet weg, het water stond ruim 30 cm hoog...
Nou waren we net eindelijk op pagina 3 aangekomen, zijn we weer terug bij af In ieder geval, staat de 19e oktober nog steeds op de planning, of heb ik wat gemist in de tussentijd?