Dinsdag is gekozen voor de meeting dus 22 februari. @ guusje, is te hopen dat jullie snel van start kunnen. kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent maar kan me ook wel ergens voorstellen dat ze het je niet durfde te zeggen rechsstreeks omdat ze het zo vervelend vind voor jullie. Maar dan nog 1 dag voor kerst vind ik wat ongeluukig gekozen. @ silvia, ik zie al wel dat we bij jou komen eten
ja kan ik me goed voorstellen... maar blijf het raar vinden dat ze je naar Enschede sturen en het niet via hengelo kan..ik heb alles gedaan via hengelo en Dusseldorf dus beetje raar hoor en jij bent niet de enige hoor die naar enschede gestuurd word voor ivf vanuit hengelo...
oeh wat ziet dat er lekker uit Silvia. Heb je trouwens opgezocht op hyves en je toegevoegd. Geldt ook voor Blaine. Tot nu toe nog geen bekende gezichten. @ Guusje, ook wil best langskomen. Ik ben na veel omzwervingen weer terug en ik merk dat iedereen uit mijn omgeving weg is of te ver weg is. Je zoontje is 1 maand ouder dan de mijne. Ik wil je van hier heel veel succes wensen met je IVF en duim voor je dat je snel een 2e wondertje in de armen hebt. En als iemand dan te dichtbij komt met een zwangerschap mag je dan ook wel afstand nemen, je gaat een zwaar emotioneel proces door. Kies voor jezelf!!!!
geweldig.. ik vind het echt leuk.. ik ben ook met een aantal maart mama's in een apart forum terecht gekomen maar daar wonen ze allemaal bijna in het westen.. dit is dan veel gezelliger.. lima ik heb steeds het gevoel gehad dat 11 feb de dag zou zijn voor ons.. en dat is wel te verstaan 35 + 4 wat een humor!! maar goed we zullen wel zien.. wanneer ze de huur op gaan zeggen.. groetjse Yippie
Hey dames Mag ik me ook toevoegen bij jullie? Ben eigenlijk wel toe aan nieuwe contacten met kinderen i.p.v zonder. Ik kom net als yippi ook uit nijverdal. Ben 27 en heb een zoontje wat in april 2 wordt. Lijkt me leuk om hier mee te kletsen Groetjes
Gaby welkom hier heel veel plezier!!!!!!!! dinsdag 22 februarie hebben we een minimeeting bij kidscity in borne
Gaby...welkom!! yippieayee....11 februari is een mooie datum. Zou wel toeval zijn Weet je al wat je krijgt? silvia....dat ziet er smakelijk uit!!! guusje....ik heb geen ivf gehad maar ik vind het wel raar dat ze je vanuit hengelo naar enschede sturen maar daar zal dan wel een goeie reden voor zijn. Wanneer zou je eventueel kunnen starten?
Ik heb het idee dat ze in Hengelo gewoon niet meer weten wat ze met me aanmoeten. Ik ben nogal moeilijk te stimuleren en ze weten gewoon niet meer wat ze nog voor me kunnen doen. Dus wat dat betreft is het wel goed dat er met frisse ogen naar me wordt gekeken.
Leuk een minimeeting Misschien dat we wel meegaan. Levi vind dat soort dingen altijd helemaal geweldig (na eerst een half uur op mamma's schoot te hebben rondgekeken) Kidscity ken ik nog niet. Is dat net zoiets als dolle pret? Ik las dat een paar van jullie ivf hebben gehad of nog in het traject zitten? Wij zelf hebben in het traject van de iui gezeten, maar ik werd een maand voor de iui spontaan zwanger. Ik heb nl endometriose waardoor het bij ons wat moeilijker ging. @ yippie: 11 is wel een mooie datum maar de 14e ook! 2 valentijn kindjes
Guusje in dat opzicht is het ook wel goed inderdaad met een frisse blik alles laten bekijken. Gaby gezellig dolle pret is volgens mij ongeveer zoiets als kids city
Hey Gaby gezellig dat je er ook bij komt!! tja we wonen allebei in nijverdal maar hih in het echt ken ik je nog niet lol.. maar daar komt dan vast nog wel een keer verandering in.. als het goed is krijgen we 2 meiden dus dat is gezellig voor papa.. krijgt ie een mooi harem.. nou de club word steeds groter vind het helemaal leuk..