Twente-meiden: afspreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ladydi85, 4 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Tis ook wat dat we elkaar in het echt helemaal niet kennen:D terwijl nijverdal zo klein is! haha

2 meiden! Wat gaaf! Dat wordt wel heel gezellig! En dan is het al bijna zover! Spannend hoor!! Weet je ook of een 1 of 2 eiig is?
    Kun je het allemaal nog een beetje volhouden?
    Ik kan me eigenlijk helemaal niet meer voorstellen dat ik anders ook al zover zou zijn geweest. Best gek eigenlijk dat een mens zoiets zo snel kan verwerken. Nou ja verwerken, mee leert leven eigenlijk.

( ik was tegelijk met yippie zwanger, maar zoals jullie aan mijn onderschrift kunnen zien is het bij ons helaas niet goed gegaan)

2. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente

Wat voor sausje zit ernaast? Maar belangrijker wat zit erin??:D

3. he gaby het is 2 eiig ben via icsi zwanger geraakt..

het gaat eigenlijk super.. mooie bloeddruk en groei kinderen gaat goed.. donderdag weer voor controle.

als je zin heb kom je maar een keer een bakkie doen..

fijn dat het goed met je gaat.. heb je moeder nog gesproken.. hihi..

liefs yippie

4. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    Ik vind het leuk dat het hier wat drukker is, maar kom op meiden niet zoveel kletsen als ik er even niet ben dan kan ik het allemaal niet bij houden :p.

@ Gaby, welkom hier, ga toch leuk mee de 22ste wordt vast reuze gezellig. Oei heftig zeg je kindje verliezen met 16 weken.
    Mijn man komt uit Nijverdal dus misschien ken je die wel.

@ Yipppie, de 11de is inderdaad een mooie datum.

@ Silvia, ik ben niet zo'n paprika fan maar het ziet er wel erg lekke ruit, maak je altijd van die bijzondere dingen?

@ Hier, Quinten ligt al lekker op bed, hij was zo moe, sinds vanmorgen 7.00 had hij 45 minuten geslapen dus hij had goed de knollen op, hij sliep gewoon al voordat ik de slaapkamer uit was :cool:. Normaal is hij 's morgens later wakker en slaapt hij overdag wel anderhalf uur, met mazzel, maar vandaag niet dus ben zelf ook wel moe denk dat ik er ook vroeg in lig :)

5. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Gaby ik las je onderschrift inderdaad...wat ontzettend moeilijk moet dat zijn geweest en nu nog zijn....heel veel sterkte ermee

6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Nee ik maak niet altijd van die bijzondere dingen hahahaha maar op mijn mamadag dan wil ik soms wel iets aparts maken :D

men neme wat gehakt gooit er wat kruiden in knoflook paprikapoeder en wat pizza of pastakruiden wat tomatenpuree erdoorheen en dan risottorijst kneed alles samen
    haal kapje van de parika af en vullen met het rauwe mengsel
    dan een pan nemen laagje water erin wat tomatenpuree erdoor heen roeren de paprika's rechtop in de pan zetten , eventueel overgebleven gehaktmengsel ook in het water gooien en dan gaar stomen met deksel op de pan... het is heel simpel hoor :D
    dit kan je natuurlijk ook in een grote vleestomaat doen of in een aubergine net wat je lekker vind :D

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Dames ik ga de kinderen in bad doen en naar bed brengen...tot morgen allemaal :D fijne avond!!!!!!

8. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    man o man, wat kletsen jullie in 1 keer. Moest bijlezen:$
    Had net eten gekookt en zoon in bed gestopt en zie dat er een aantal pagina's zijn volgepraat, erg gezellig.

Gaby welkom bij dit gezellige clubje en inderdaad hoe meer zielen hoe meer vreugd.
    Wat heftig dat je een kindje bent verloren, sterkte met de verwerking van van het grote verlies.

@ guusje Ik ga duimen dat je snel zwanger bent en dat ze in Enschede het wel voor elkaar krijgen wat in Hengelo niet lukte.

@Yippie, ben benieuwd of je voorgevoel klopt en dat je de 11e gaat bevallen. Ik ga vrijdag deze pagina in de gaten houden of er iets is gebeurd, zou wel humor zijn als het gebeurd.

Is er al een tijd afgesproken voor de meeting?

oh en trouwens erg leuk om jullie op foto te zien, heb je er toch een gezicht bij.

9. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    oh, ga lekker naast mijn man op de bank zitten, heb hem een paar avonden niet gezien.
    Iedereen een fijne avond.

kieke

10. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Ik ga ook maar eens zo'n paprika of aubergine uitproberen. Hou wel van aparte dingen. Elke dag aardappels wordt ook zo saai haha.

Ik heb nog geen tijd gezien voor de meeting. Wat komt jullie het beste uit?

@blaine: Wie is je man dan? Je mag me ook wel pben hoor! Ben wel benieuwd! haha

Twas ook best een heftige tijd toen we hoorden dat Luca* niet meer leefde. Achteraf bleek dat ik de 5e ziekte had. Dan denk je dat je magische grens van 12 weken hebt bereikt maar dat zegt eigenlijk helemaal niets. We hebben gelukkig goed afscheid kunnen nemen. Dat heeft veel geholpen in het verwerkingsproces. Ik kan nu pas zeggen dat ik alles een plekje heb gegeven.

11. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @gaby...wat lijkt me dat verschrikkelijk. Wel fijn dat je het een plekje hebt kunnen geven....

@silvia....Het recept staat genoteerd. Klinkt en ziet er heerlijk uit.
    En is jouw tweeling gaan doorslapen? Tegelijkertijd of 1 voor 1?

@yippe....wat leuk 2 meiden!!! Mooie meidenboel in huis vanaf vrijdag ;)

@kieke....fijne avond!!

@blaine...je hebt een heerlijk ventje....Slaap lekker!!

@hier...ik ga ook lekker op de bank zitten. De kinderen liggen alweer lekker te slapen. Nog even rond 23.00 uur de fles doen en lekker mn bed in. Dan rond 4 uur weer een fles denk ik en dan weer lekker mn bed in. En morgen een dagje sauna met diverse massages en heerlijk eten....Dus morgen zal ik niet reageren maar woensdag wel weer :)

12. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Lima veel plezier morgen :D

Hier sliepen ze bijna tegelijk door. ik ben met 3 maanden rijstebloem door de laatste fles gan geven om 23.uur de laatste fles en dan kwamen ze tegen 7 uur weer :D
    Nu gaan ze tegen 20.uur de laatste fles en dan naar bed en dan slapen ze door tot ongeveer 8 uur normaal maar ik maak ze wakker om 6 uur ivm werkdagen maar op vrje dagen slapen ze tot 8 uur door :D

@ Meeting is een uurtje of half tien tien uur een idee?????

13. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    maar rijstebloem mag toch pas vanaf 4 maanden? Hier op het CB werd gezegd dat ik dat nog niet mocht gaan gebruiken....maar ik zou wel graag een nachtje willen doorslapen :(

14. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    @meeting: half 10, 10uur is prima. Maakt mij eigenlijk niet zoveel uit. Meneertje is elke morgen rond 7uur wakker. Volgens mij is het trouwens om 10uur open.

Ik deed nooit zoveel uit op het cb. Heb geloof ik ook al vanaf 3 maanden rijstebloem gedaan. Maar hier werkte dat niet. Het eerste jaar werd meneertje elke nacht soms wel 3x wakker. We waren na een jaar gesloopt, net op het moment dat ik hulp wou zoeken, sliep hij door. Wat het nou geweest is.....geen idee.
    Kan me voorstelling dat je wel een keer lekker wil doorslapen!

Hoe gaat dat eigenlijk met een tweeling als je gaat voeden? Je kunt ze neem ik aan niet tegelijk voeden. En houden ze elkaar snachts niet wakker als er 1 begint te huilen? Ik heb echt geen flauw idee hoe het in z'n werk gaat haha.

15. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    dus ook met 3 maand riijstebloem....toch maar eens in gedachten houden.

Ik voed de tweeling om en om. Dus eerst de 1 de fles en dan de ander. Elke 3 uur en ongeveer een uur per keer....dus vrij intensief. Ik kan ook niet wachten totdat ze de fles zelf kunnen vasthouden. Ze slapen samen op 1 kamer maar ze houden elkaar niet wakker...GELUKKIG!! En ze komen snachts gelukkig ook maar 1x. Maar een nachtje rust zou geen overbodige luxe zijn...

Maar jullie hebben een jaar lang een nachtvoeding moeten doen...ppffff Het was dus van de een op andere dag goed?

16. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    @ Uitje, ik kom toch echt pas om 10.00 heb niet zoveel zin om 30 minuten buiten te staan :D. maw het gaat om 10.00 open dus dat lijkt me ook een mooie tijd.

@ Lima, veel plezier morgen. Wat je ook nog kunt proberen is nutriton dat mag al wel eerder wordt het iets dikker van, gebruikten wij voor Quinten omdat hij vrij veel spuugde en mijn mannetje sliep erg vlot door. Met 2 weken oud sliep hij al van 23.00-6.00 :$. Momenteel zit hij even in een fase dat hij 's nachts slecht slaapt gaap ben dan ook kapot dat ben ik niet gewent :).

@ Gaby, jeemig je weet dat de vijfde ziekte schadelijk kan zijn maar toch verwacht je dat niet. Stuur je even een pb.

@ Hier, weltrusten ik ga nu echt slapen had eigenlijk allang willen liggen

17. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    nutriton gebruiken we al :(....

Ik denk dat we geduld moeten hebben....zit niks anders op;)

Maar ook ik ga me klaar maken om zo de fles te geven en dan lekker mn bed in....Slaap lekker allemaal!!

18. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Nachtvoeding hebben we geen jaar gedaan, maar denk ik wel tot zeker 8 a 9 maanden. Tis ook klein meneertje. Altijd onder de lijn. Daarna werd hij gewoon vaak wakker en moesten we hem weer recht leggen omdat hij weer ergens bovenin z'n bed lag met z'n hoofd tegen de wand. We deden het altijd om en om. Maar nog wordt hij wel vaak wakker, maar dan is vaak of tegen het begin van de nacht of einde. Ff rechtleggen, konijn geven en we horen hem niet weer gelukkig.
    Heel af en toe ging hij logeren bij opa en oma, zodat wij weer ff konden bijtanken. Maar dat deden we pas toen hij een half jaar was ofzo. Toen hij nog zo klein was wou ik dat nog niet.

Pff wel intensief een tweeling, maar je krijgt er een hoop voor terug! Baby's kunnen heel uitputtend zijn, maar ook zo lief :D
    Gelukkig houden ze elkaar niet wakker, als je dat er nog bij zou hebben... jullie doen het ook om en om?

Hoelaat doe je laatste fles dan? Soms rekte ik die tot een uur of 12 en dan hadden we snachts wat meer rust. Maar ik deed het alleen hij als nog sliep, als hij zelf wakker werd dan natuurlijk niet. Zou wel sneu zijn, kind zit huilen, mama maar wachten met de fles haha.

19. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    haha toch nog even snel een brichtje...

Nee dat kun je zon klein hummeltje niet aandoen. De laatste fles is vaak zo rond 22.30/23.00 uur....Maar misschien toch een keer naar oma en opa....maar ja 2 kinderen is weer anders dan 1 kind wat komt logeren. Ach we redden ons wel....We doen samen de nachtvoeding dus dat scheelt. Maar ik hoop toch stiekem niet dat we 8/9 maanden snachts worden.

Maar dat recht leggen in bed herken ik wel....Koen ligt bijna altijd overdwars in zijn bed....geen idee hoe hij dat voor elkaar krijgt. Hij ligt in een puckababy....

20. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Nee dat hoop ik ook niet dat het zolang gaat duren. Maar ga er maar niet vanuit. De meeste kinderen slapen dan allang door!! Ik heb er 1 gekregen met een aparte handleiding haha! (die ik overgens nog steeds niet helemaal snap haha)
    Maar probeer jezelf niet te vergeten he!! Tis wel belangrijk dat je nog beetje bijtankt af en toe. Slaap je smiddags wel eens als je tweeling slaapt? Deed ik ook wel eens, scheelt weer iets.

Ik vroeg me het ook af hoe hij dat steeds voor elkaar kreeg. Ben gewoons eens blijven kijken. Hij wurmde zich op z'n knietjes, kont omhoog gewoon naar boven. (buikslaper) Wel grappig want zo voelde ik hem ook altijd in m'n buik. Dan duwde hij z'n kont omhoog tegen m'n ribbenkast aan. Had 3 dagen na de bevallig nog zere ribben haha.

Deel Deze Pagina