haha ... Ik ga er ook vanuit dat ze dan wel doorslape...we moeten wel positief blijven Maar ik ga smiddags niet naar bed als hun slapen want koen is dan ook nog wel vaak even tussendoor wakker voor de speen....Ik zit dan net zo lief even achter de computer met een kopje thee of chocolademelk..hhhmmm....Is ook een moment van rust... Maar ik zal ook eens kijken hoe hij het voor elkaar krijgt..ben wle benieuwd.. Maar ik gaat ervandoor...Ga ze de fles doen en kruip dan mn bed in...en morgen lekker relaxen!! Slaap lekker!!
Goeiemorgen dames!!! Was het bij jullie een rustige nacht? Of slapen jullie nog Vanacht er 3 keer uitgeweest voor meneertje en vanmorgen weer om 6.30 klaar wakker pfff ik ben kapot... Vandaag gelukkig een rustig dagje in de planning. En jullie? Allemaal aant werk?
Goedemorgen allemaal! Hier sliep Lucas met 3 maand door, dus dat is ook best wel vlot. Vanaf dat moment kreeg hij Nutrilon AR tegen het spugen en je kon merken dat het hielp. Vandaag is mijn man jarig, maar ik heb iedereen nog in diepe rust dus ik ga zo mijn kleine man maar eens wakker maken en een ontbijtje op bed brengen voor de jarige.
Goede morgen.. Hier geen kinderen die me wakker houden.. maar een lichaam dat niet lekker meer slaapt.. ik mag me vast voorbereiden op de slechte nachten denk ik.. pff ik ben het zo zat om alleen maar op je linker of rechterzij te slapen.. moet elke 2 uur naar toilet... schiet ook lekker op.. maar ja.. tussen de bedrijven door weet ik gelukkig nog een beetje te slapen.. maar echt een nacht doorhalen is lang geleden.. dus ik doe gewoon met jullie mee hier zo naar de fysio, belasting mannetje komt de spullen ophalen.. dus daar hoeven wij niet achter aan.. vanmiddag komt een vriendinnetje.. dus dat is wel gezellig.. en gaby ik zit al lekker in me verlof hihi dus werken ho maar.. raar he ik mis me werk wel..
@ Keely, ik heb geen flauw idee . Het klinkt bekend qua plaatsnaam maar waar het ligt geen idee. @ Guusje, gefeliciteerd met je man, maak er maar een leuke dag van. @ Gaby, toen sliepen we inderdaad nog, vanacht weer bleegh meneer was vanaf 3.00-4.00 wakker zucht dus dat schiet niet erg hard op. Ach ja het is gewoon zo'n fase, en deze verwende mama is dat niet gewend dus tja dan valt het tegen. @ Hier, de auto zou vandaag naar de garage voor een nieuwe uitlaat, komt mijn man daar is de uitlaat nog niet binnen dus morgen weer zucht schiet niet op dus :x.
keeley... wijhe is geen twente maar wat mij betreft ben je wel welkom!! wijhe ligt bij zwolle voor hen die niet weten waar het ligt. hih ik neem regelmatig de pond daar
Guusje van harte gefeliciteerd met je mannetje @tweeling voeden altijd tegelijkertijd Bekijk bijlage 128141 zo als ik alleen ben en anders mijn man Luuk en ik Sanne de fles en het groente en fruit hapje doe ik Luuk en mn man Sanne ik ga even bijlezen maar 10 uur voor meeting is prima tijdstip
Manlief was gelukkig vandaag thuis, dus ik heb vamorgen nog een uurtje geslapen. pff scheel weer iets. @silvia: geweldige foto! Zo heb ik er een beetje een beeld bij hoe dat nou in z'n werk gaat zo'n tweeling @guusje: Gefeliciteerd met je mannetje!! Maak er mooie dag van! Mooi weer heb je iig al! @yippie: Dat slapen is inderdaad niet wat met zo'n buik! pff heb wel met je te doen hoor! Ik had er maar 1 in m'n buik en kon op het laatst niet eens meer slapen. Hoelang heb je al verlof? Is dat anders geregeld als je zwanger bent van een tweeling?
gaby nee hoor.. je heb net zoveel verlof als met 1. dus 4 of 6 weken voor en 10 of 12 na.. maar bij 2ling zit je vaak al sneller gedeeltelijk in de zw.. ik ben met 17 weken voor 40% in de ziektewet gegaan.. wat betekend dat ik dus 6 weken van te voren met verlof ging dat was 28 januari.. maar ik heb een hele fijne baas en we hebben mijn uren die ik teveel had gewerkt in januari gezet zodat ik die niet meer hoefde te werken.. dat is wel iedeaal.. liefs
@ Yippie, flauw eigenlijk net zolang verlof, je hebt wel dubbel zoveel werk. @ Silvia, wat een luxe kinderen die slapen overdag hier is de stand weer van 11.30-12.30 en dat is het weer voor vanddag, hopelijk vanavond vroeg moe kan hij er op tijd in . @ kus, welkom hier.
Blaine ik heb die luxe ook niet elke dag hoor... en als hij wel gaat slapen dan is dat meestal laat in de middag :S de tweeling slaapt meestal wel elke middag vanaf een uurtje of half 2 tot een uur of 4 das wel lekker anders komt er van mn huishouden helemaal niks terecht