Twente-meiden: afspreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ladydi85, 4 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hier word overdag ook vaker niet dan wel geslapen. Vandaag ook weer niet, dus hij ligt er nu alweer een kwartier in.
    Morgen gaan we even gezellig naar bengeltjesdorp met z'n drietjes, dus ik hoop dat hij dan moe genoeg is om te slapen. Oma komt morgenmiddag oppassen als wij het gesprek in Enschede hebben, dus dan is het wel fijn als hij uitgerust is.

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Leuk hoor even lekker op pad met zijn drietjes :D
    en spannende dag ook morgen.. ben ook zeer benieuwd wat er uit gaat komen.het zou zo mooi zijn als ze met een goed en duidelijk plan van aanpak komen en dat je dan ook resultaat in je armen hebt over een maandje of 10 a 11 :D

3. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    @ Guusje, ooh spannend morgen dus enschede hopelijk hebben ze positief nieuws.

@ Hier, Quinten ligt ook al lekker op bed, hopelijk slaapt hij lekker door, gisteravond iedere keer mensen aan de deur grr dus telkens wakker hopelijk blijft het vandaag rustig.

4. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    Net even bij gelezen.
    @ Gaby, wat een heftig verhaal zeg.
    Ben blij dat je het allemaal een plek hebt gegeven, heb er veel respect voor.

@ Guusje
    Heel veel succes morgen en ik hoop dat je met veel duidelijkheid naar huis gaat.

@ Kus welkom hier

Doorslapen, deed Jelmer precies op zijn 1e verjaardag, hij werd elke nacht daarvoor elke nacht 2 keer schreeuwend wakker.
    Nu slaapt hij over het algemeen van half 8 tot 8 uur/ half 9.
    Zo nu en dan wil hij ook veel vroeger wakker worden, heeft het laatst gepresteerd om 5 uur wakker te zijn.
    Had toen honger.
    Dus Jelmer ligt net in bed.
    's middags slaapt hij rond de 3 uur.

Wat een grappig gezicht dat dubbel voeden.

10 uur is voor mij prima voor de meeting.

En inderdaad dubbel werk met een tweeling en net zoveel verlof.
    Wat oneerlijk.

Hier heerlijk de dag buiten geweest met Jelmer.
    Die genoot echt van het weer en moeders ook.

5. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Hier is ook standaard wel eentje die midden in de nacht het ineens gezellig vind om te gaan brabbelen...Meestal is dat Sanne hahaha ik heb 2 maanden nachtrust gehad en nu is het weer hopeloos...
    toppunt was vorige week 1x 11 keer eruit gemoetn in 1 nacht en 1x 15 keer eruit gemoeten *zucht* dat is wel vermoeiend als je dan ook nog eens om half zes uit je bed moet om te gaan werken :S

6. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    ~Quinten sliep altijd geweldig en zo ineens is hij erg onrustig met slapen, overal lees je dan dat is een fase, nou ik hoop dat deze fase snel over is vind het maar knap vermoeiend dat hij ´s nachts wakker is. Wil gewoon mijn slaapmuts terug :).

Mijn grote kleine man loopt sinds gisteren los, erg schattig om te zien met de armpjes vooruit en als mama dan te ver weg is toch maar op de knietjes laten zakken om te kruipen :)

7. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Komt zich ook ff melden! ;)
    Haaa, gevonden!

(Ja, nu moest ik natuurlijk wel.. Kon niet achter blijven!)

Grappig om allemaal 'bekenden' hier te zien! hihi... :)
    Mag ik ook meekletsen?!?! :D

8. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    oh en juist dan gaan ze spoken. Alsof ze weten dat je er juist vroeg uit moet.
    Jelmer heeft hier juist last van als ik de volgende dag tot half 11 moet werken.
    Zijn dan hele lange dagen.
    11 keer uit moeten wordt al moe als ik er aan denk.
    Jelmer komt hoogstens 1 keer tot 2 keer per nacht.
    Maar die kletst de oren inderdaad van het hoofd dan in zijn geweldige brabbeltaal met zo nu en dan een bekend woordje.

@ guusje
    Gefeliciteerd met je mannetje, las het net op hyves

9. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    Hoi Remmar, welkom

Het begint hier storm te lopen:)

10. Gezellig remmar. Hoe is het bij jullie. Gaat goed met de kids. Hier schiet het mooi op. Gr yippie

11. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Goeiemorgen:D

Welkom aan de nieuwe dame, ben ff je naam vergeten:) En succes aan die ander die vandaag naar Enschede gaat...pfff lijk wel een vergiet:)

Zo, ff 3 uurtjes werken en dan een hele middag vrij:D Maar wat ga ik doen?? Hopelijk is het vanmiddag net zo mooi weer als gister:) Dan kan ik er nog ff met mn dochter op uit.

Fijne dag allemaal!

12. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Even een snellen haai en zwaai :D
    Zo met Mathijs naar de bieb daar worden de peuters voorgelezen en mogen de ouders een kopje koffie drinken aan de andere kant van de bieb,Daarna hem weer naar de psz brengen om hem vervolgens een uur later weer op te moeten halen *zucht* als ik moet werken ben ik lang nieyt zo druk in de ochtend hihihi
    Vanmiddag ook vrij hoop ook op mooi weer.....:D

Remmar gezellig dat je hier weer komt!!!!!!

13. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Goeiemorgen dames!

@kus: Welkom hier!
    @Remmar: Ik vroeg me al af waar je bleef haha! Je kunt hier natuurlijk niet achter blijven!
    @silvia: Je blijft dus lekker bezig vanmorgen! Tis hier ook peutermaand in de bieb. Ik ga er zaterdag eens een kijkje nemen.
    @yippie: Toch wel lekker hoor dat je dat zo hebt kunnen regelen met je werkgever!

Hier gelukkig weer een rustige nacht gehad. Maar wel weer om half 7 klaarwakker!
    Heeft iemand nog tips wat betreft avondeten met een peuter! Tis hier een groot drama! Hij wil het zelf doen en na een paar hapjes is gedaan. Als moeder zijnde maak je je daar toch wel weer zorgen om.
    Vanmiddag maar weer eens naar de tandarts. Had ik al veel eerder gemoeten, maar was de afspraak vergeten. Eens kijken wat de schade is haha.

14. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Hoi hoi

daar was ik weer :)...Ik heb niet alles kunnen terug lezen maar ik zag dat er wel een aantal nieuwe meiden bij waren...Welkom!!

@silvia....ik heb je foto gezien en ik ga vandaag ook even proberen op deze manier de fles te geven. Ze verslikken zich nog wel regelmatig dus even aanzien....Het is vanmiddag geloof ik ook nog lekker weer dus lekker op pad!!

@Yippie...goed geregeld met je werkgever!! Hoe gaat het vandaag?

@all...Het begin met doorslapen is gemaakt geloof ik....gisteren waren ze pas om 7 uur wakker, zo ineens!!! Vanmorgen wel weer om half 5....maar goed. Hier gisteren een heerlijke dag gehad. Lekker in de sauna, lekker eten en diverse massage's. Gister ochtend om half 8 vertrokken en was tegen half twaalf in de avond weer thuis...
    Maar vanmorgen weer vroeg op omdat ik met de kinderen naar het kinderdagverblijf moest voor een intake. Vanaf volgende week woensdag gaan ze daar naartoe...Lekker naartoe gelopen en later even wat boodschappen gedaan...het is echt lekker buiten!! Nu ga ik ze wakker maken en ga ik de fles even geven....

15. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    Haha zo herkenbaar Gaby. Jelmer was altijd een zeer goede eter en nu ineens niet.
    Wij zijn streng en als hij gaat gooien of gaat klooien met het eten dan schuiven we het bord opzij.
    Wat Jelmer lekker vind:
    Chili concarne, op een goede 2e plek staat zalm, broccoli, tagiatelle en roomsaus en het allerlekkerste is hier broccoli, aardappels uit de oven (van die smileys) en kabeljauwburger.
    Tomatensoep vind hij ook erg lekker.

Ga even snel schoonmaken, dus zwaai

16. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    goedemiddag, ik ben er ook weer.
    Vanmorgen naar de kruipgroep geweest met Quinten, de afgelopen keren vond hij het niet goed dat mama weg ging om thee te leuten met de andere ouders maar vandaag ging het weer helemaal geweldig en heeft hij heerlij gespeeld en ik gekletst, du shelemaal blij.

@ Remmar, welkom

@ Lima, fijn dat je dagje sauna zo geslaagd was, lekkker vanaf volgende week naar het kdv, ga jij dan heen werken.

@ Silvia, een drukke ochtend dus maar wel erg leuk.

17. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Ben ook alweer thuis hoor ;)
    Nu druk met frituurpan verschonen ;)
    mn man heeft ook een halve dag vrij die moet mmet zijn dochter naar de tandarts toe (drama)
    en verder geniet ik vanachter het raam van het heerlijke mooie wer buiten :D

18. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    Frituurpan schoonmaken vind ik dus echt mannenwerk, ik constateer en mannetje maakt hem dan schoon :D.

Wij hebben net ook wel buiten even genoten even een rondje met de hondjes gelopen, we hebben altijd veel bekijks 2 honden aan de lijn en 1 kinderwagen ;)

19. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Ja dat geloof ik vast...
    Ik vond het heel moeilijk om met de hond te gaan lopen en de kinderwagen mee en ook nog een peuterpuber erbij :S
    Maar ik had het er gisteren nog over dat ik het toch wel heel erg mis hoor is net dat extra stukje gezelligheid in huis :D

Hier nu voor de kinderen overgestapt op neutral wasmiddel want Sanne heeft van die hele vreemd plekken overal... smeer het dagelijks in met Bepantem maar dan komt het op een andere plek vrolijk weer terug dus nu gaan mn gedachten uit naar eczeem.
    Mischien word het minder door het andere wasmiddel gebruik..
    zo jammer van dat mooie en gave babyhuidje dat nu zo beschadigd is door eczeem :(

20. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    @ Blaine zag net je zoon loopt wat een mijlpaal.
    Wel een heel leuke. Hoedt je maar! Geen kastje is veilig.

Frituurpan dat is mannenwerk inderdaad.
    Wij gebruiken dat ding haast nooit.

Honden hebben wij niet. Had vroeger een allergie voor dierenhaar.
    Ik kan wel korte periodes bij dieren zijn weet alleen niet hoe dat gaat voor een langere periode.
    Dus we proberen dat maar niet.
    Baal daar wel eens van Jelmer is helemaal gek van dieren en dan moet ik dat gaan ontzien.
    Is maar goed dat hij naar een KDV gaat op een boerderij, komt hij niets te kort.

Ik zag een paar doorslapers langskomen. Helemaal goed.

Jelmer ligt al te slapen, hij moet morgen vroeg op voor het KDV.

Ga de laatste dingen doen en dan relaxen

Deel Deze Pagina