@ Silvia, hopelijk helpt het andere wasmiddel zo sneu als ze niet helemaal gaaf meer zijn, Toen Quinten 3 maand oud was zat hij echt zo onder de babyacne niet een bultje maar zijn hele gezicht was rood, zo jammer vond ik dat , gelukkig trok het met een paar weken wel weer weg alleen jammer van de kerstfoto's . @ Kieke, ben ook helemaal trots op hem, net 14 maand en nu al los stappen, en zoals ze op het cb dan zo mooi zeggen nog even de leeftijd corrigeren dan is hij met 13 maand gaan lopen zo dat is vlot . Moet daar telkens weer om lachen wij hebben zijn leeftijd nog nooit gecorrigeerd omdat hij het vanaf het begin zo goed deed, en daar is het altijd goh wel vlot dat hij dat al doet dan kijken ze nog eens in de computer en roepen dan verbaasd ooh nog sneller als we dachten wat een kind toch . Zo nu en dan naar de kinderboerderij is ook leuk voor ze, lees al dat hij wat dat betreft niks t ekort komt en misschien later een buitenkonijntje, het i sook zo sneu een dier te halen en het dan snel weg te moeten doen vanwege iets wat je ergens wel wist. @ Hier, mijn mannetje was vanmorgen nog even zo lief om me een flinke kopstoot te geven, resultaat ik een zere neus die flink bloedde , blijkbaar was het wel duidelijk dat mama pijn had want daarna kwam hij telkens kusjes geven en over mijn gezicht aaien op zijn manier dus ook niet zachtjes , hij is zo onbenullig die knul van mij.
@ silvia, neutral hielp hier niet, werd erger ( wat een troep). Wel Ariel sensitive. Bij mij dan. @ Blaine, het is inderdaad dan een snelle. En heerlijk trots zijn, waren we ook met Jelmer. Jelmer kon trouwens ook rond die tijd lopen, alleen die liep snel omdat kruipen hem teveel moeite kost. Hij heeft erbse parese, zenuwbeschadeging in zijn schouder ( gekomen door de bevalling) Hij kan heel goed lopen, maar hij kan niet van de grond omhoog komen. Hij heeft iets nodig wat hoog zit om zich omhoog te trekken. Jelmer heeft dus nooit aan handjes gelopen of achter loopkarretjes. Hij liep ineens weg. Nu nog wel een ramp, ga maar eens lopen met een kind dat niet aan de hand wil lopen. Hij gaat nu zeker op de grond liggen als ik hem vastpak. Oeh dit wordt wel erg ego. Nog niets van Yippie gehoord??? Je ligt toch niet te bevallen?
Niks van Yippie gehoord ,maar als ze gaat bevallen horen we het volgens mij van Silvia. Jeemig wat sneu dat hij dat over heeft gehouden aan de bevalling, wordt het ook nooit beter? Heerlijk toch lekker trots zijn op je mannetje, moet kunnen! Je mag ook wel lekker ego vertellen vind het juist wel leuk om die verhalen te horen. Misschien dat je een tuigje voor hem kunt halen en dat hij daar aan mee kan lopen?
Ik heb ook nog niks van Yippie gehoord.... zal mij benieuwen hihihihi is ze de hele dag nog niet online geweest? zal eens rondneuzen
@blaine....Wat is de kruipgroep precies? Kunnen de kinderen dara met elkaar spelen en moeders gaat dan gezellig koffie drinken? En wat goed dat hij al lekker rond stapt ...... ja inderdaad vanaf volgende week naar het KDV voor de eerste keer want vanaf 28 febr moet moeders weer 24 uur pw aan het werk. Ene kant veel zin in ook omdat ik bijna een half jaar thuis heb gezeten, maar aan de andere kant wil ik nog wel graag thuis blijven... @silvia...wat sneu dat Sanne onder het eczeem zit. Hopen dat Neutral helpt. Ik heb "gelukkig" geen frituurpan....Alhoewel het soms wel erg lekker is... En was het nog een drama bij de tandarts? @kieke...Ook al zo lekker trots op je ventje Heeft hij veel last van zn arm? Komt dit door een snelle bevalling?....En lekker ego zijn hoor, zind het allemaal erg leuk om te lezen. @yippie.,...Is het nog vol te houden meid? @all....Hier voor de rest vandaag niet zo heel veel gedaan. Beetje opgeruimd in huis...en heerlijk van het zonnetje genoten. Even alle ramen open gezet...wasjes gedraaid. Voor morgen eigenlijk niet zo heel veel in de planning. Ik geniet nog even van mn verlof...over 2.5 week is dit afgelopen en mag ik weer aan het werk ...Ach ik ben dan ook bijna 26 weken thuis geweest dus dan mag het wel weer eens
hahahah geweldig!!! jullie mij kwijt.. nee hoor ik ben er nog gewoon.. maar was vandaag gewoon gezellig hier in huis.. vanmorgen een vriendin vanmiddag me moeder gezellig op de thee en manlief op tijd thius.. vannavond even voor kapper gespeeld manlief en me vader weer gekort wiekt.. staan ze tenminste netjes o pde foto.. lol.. morgen weer voor controle dus jullie horen het wel weer.. ik ga nu slapen.. liefs yippie
Guusje kom eens vertellen hoe date met gyn in Enschede was!!!!!!! Yippie je hebt wel een mp he nu je 35 weken gepasserd bent ik net thuis van het werk en moet nu alweer aan het werk heb een berg met strijkwas waar je u tegen zegt kan wel huilen!!!!!!!!
he meiden.. zo we zijn weer terug.. en de apk was weer goed.. me suiker was super.. de bloeddruk 120/80 dus ook mega netjes.. en de kinderen hadden voeldoende vruchtwater en de doorstroming van de navelstreng was ook goed.. Ze waren goed bewegelijk.. vonden het leuk om de gyn te pesten hahah.. Moest wel lachen ik had de gyn die de embryoos ook terug had geplaatst dus ik gaf hem een hand en zei wil je toch nog even bedanken.. Hij heel verbaast waar voor dan.. ik zo van nou u heeft ze terug geplaatst hij begon helemaal te glunderen was echt leuk.. Maar hij was echt super tevreden.. dat ik heel benauwd ben en veel harde buiken heb en vocht vast houd was allemaal niet erg.. hij zei als je baarmoeder nu beslist het is goed zo vinden wij het ook goed.. dus we zullen zien.. groetjes Yippie
oh, ik vind het helemaal spannend voor je Yippie! Moet elke keer aan je denken. Elke keer als ik lang jullie huis kom en zie dat er nog geen ooievaar staat...... hihi.. Ben zoo benieuwd naar je meiden! Fijn dat alles weer goed was! @ Gaby: jaja, ik is hier! haha... Jullie mannetje slecht aan het eten? En tis al zo'n klein wurmpie... (nouja, nu zijn jullie ook niet groot, dus vrees dak Nikki en hem al helemaaaaal niet kan vergelijken ) Maar hier ook een slechte eter hoor. Altijd al geweest en zou het ook wel blijven, vrees ik. Krijg ie altijd nog een laatste fles?? @ syl: patatpan schoonmaken!? oh, dat vink wel zooo'n rotwerk.. blegh! gister wel met 5 kindjes aan tafel gezeten?!?! @ mezelf: zou mezelf nog ff kort voorstellen voor de meiden die me hier niet kennen?! wel zo aardig toch?! Ik ben Mar (28 jaar) en woon samen met Rem (29 jaar). Wij hebben 2 kindjes Nikki en Boaz. (Hoe oud ze zijn staat wel in banner ). Wij wonen in hetzelfde dorp als Yippie (die woont eigenlijk een paar huizen verderop nouja, een paar heel veel) en Gaby! Nikki is een vlotte dame en een ongelooooflijk eigenwijs portret soms. Boaz lijkt, tot nu toe, nog weinig op Nikki. Dus wat dat nog gaat worden?! (tis alleen wel net zo'n driftkikker, geloof ik).... Wli je meer weten, roept u maar!
Jippie, yippie is door de apk en nu op naar morgen de 11e. Renmar, leuk je verhaal te lezen, je hebt nog een kleine wurm zo te lezen. Erg leuk. Dus je komt uit het mooie dorp( lijkt meer op stad vergeleken met mijn woonplaats) naast mijn dorp. Even het verhaal over Jelmer in het kort. Jelmer heeft dus erbse parese, er zijn 2 zenuwen in zijn schouder beschaddigd en 1 is dood, zijn er 5 in de schouder. Dit wil zeggen hij heeft het in het lichte vorm. Schouder kan hij bewegen in de meest rare posities en hij voelt daar niks van. Hij heeft door dit alles een vertraging in zijn beweging over links. Hoewel hij de arm wel kan gebruiken, hier op het forum heeft een lid een kindje die dit niet kan, doet hij dit weinig. Soms kun je gewoon zien als hij erg moe is dat hij vergeet dat hij ook nog een linkerarm heeft en hangt hij er raar bij. Ik zou willen dat het gebeurd is door een snelle bevalling ( had er voor getekend) heb nl een lijdensweg van 36 uur gehad. Details spaar ik maar even want er moet er nog een bevallen Hij is met zijn linkerarm eerst geboren en ergens tijdens het uitpersen heeft zijn schouder een klap gehad. Had allemaal erger gekund, want ze dreigden al met een vacuumpomp die ze niet hebben hoeven gebruiken, als dat was gebeurd dan had hij zijn arm niet meer kunnen gebruiken. Wat een verhaal als ik het zo lees. Ondanks alles zijnwe heel erg trots op ons mannetje, hij ontwikkeld zich op een andere manier dan ander leeftijdsgenootjes maar doet het toch. Hij kon zelfs kruipen, dat kan maar 2% van de erbse parese kindjes. Ga aan het werk en reageer later
Ja ik wil meer weten...waarom wonen jullie nu niet gewoon allemaal in Borne!!!!!!! of in hengelo of almelo daar waar ik de weg een beetje ken hihihihi. Nijverdal ben ik 2 x doorheen gereden toen ik mn allereerste autootje heb gekocht in marilenheim of zoiets garage kleinlangeveld oid een blauwe opel corsa was dat wil er wel een keer gaan winkelen vind die winkelstraat heel gezellig ogen Yippie!!!!!!! wat goed zeg ook nette bloeddruk helemaal super.... het gaat nu op schieten hoor..in geval van geboorte mag ik heel mischien adres??? voor kaartje als je niet wil snap ik het ook hoor hier weer een berg was weggestreken.... gisteren heerlijk patat gegeten maar met 3 kindjes aan tafel De tweeling mag geen patat eten helaas hihihi zie ze wel steeds denken van hmmmmz dat wil ik ook proberen.. en PRIMEUR voor twente meiden Sanne haar 2e tandje komt er door heen *zoef nu gauw naar babyrinth om hun het tandennieuws te vertellen*
hehe.. he mar luek hier met je te kletsen ga je woensdag nog naar het mama cafe.. fijn dat het zo goed gaat.. ik wil steeds nog een keer langs komen maar daar blijft het ook bij.. toch ga ik het nog even een keer proberen hih.. kan ik je wonder even bekijken.. en jij mijn buik .. kiekie dat is ook wel wat hoor zo met dat armpje.. o en horror verhalen over bevallen doen me niets.. haha.. weet je iedereen zit o dit en dat. En ik reageer dan maar gewoon van tja zitten blijven kunnen ze niet.. dus ze moeten er uit. .tja en elke geboorte is uniek en anders.. als ze bij mij de nooduituitgang (ks) maar dicht laten vind ik het goed.!!! hha.. Silvia je komt straks maar gezellig een keer met je kids hier winkelen als het wat mooier weer is.. lol.. dan pakken we lekker een terrrasje.. miscshien kom mar en gaby dan ook wel.. groetjes Yippie Ojullie weten eingenlijk niet eens wie ik ben hahah.. Ik ben yippie 34 jaar getrouwd met m hij is 30. Ik werk in de kind en jeug psychiatrie ook hier in nijverdal. Verder hebben we 4 jaar geknockt voor onze kinderwens en zie we ze binnen kort in het echie.. We genieten er samen heel erg van van het zwangerzijn.. en zien uit naar de tijden die gaan komen.. als je nog meer wil weten hoor k het wel
jippie zie een primeur voorbij komen. Tandje door. Wat geweldig, geen slapeloze nachten door gehad? Ik ben vanochtend met Jelmer naar kinderneuroloog geweest en moest even slikken hoe groot hij was. Hij bleek 92 cm te zijn en 12.100 gram. Hoezo reus met zijn 1 1/2 jaar? Zat te denken dat wordt een maatje 104 voor zomerjas. Hij heeft nu maat 98 van bovenkant en onderkant 92. Schoenmaat 25 Hoe groot zijn jullie kinderen?
jeetje dat is echt een reus whahahahaha!!! Mathijs heeft maatje 86 en soms al maat 92...weegt om en nabij 1 kilo en was de laatste keer 88,5 cm maar dat was vorig jaar juni .... maar Luuk en sanne zijn weer zwaargewichtjes Dikke 9 kilo allebei moeten 7 maart weer naar cb dus ben benieuwd
En dan voelde ik me ook nog een potje lullig daar, hij is 3 keer op gemeten en dan kijken ze weer naar mij en naar mijn man. Ik ben rond de 1.70 en manlief rond de 1.75. Nou dat wordt weer lachen over 2 weken bij het consultatiebureau, krijg altijd commentaar dat hij een beetje (ahum) te groot is. Meten ze hem over het algemeen ook een paar keer. Alsof dat een paar centimeters scheelt. Wat grappig dat de tweeling een heel ander schema lopen dat je oudste. oh en ik ga ervanuit dat Mathijs 10 kilo is, 1 is zo weinig
Dikkebuik waar woon je nu dan???? Kieke mathijs is om en nabij de 12 kilo hahahaha 2 was ineens weg zie ik net
Hey meiden, daar was ik ook weer even. Mijn man heeft nog steeds vakantie, dus ik kom niet aan internet toe. Gisteren zijn we dus bij de gyn geweest en we mogen weer beginnen op de oude manier. De eerste pil Provera zit er dus weer in en over ongeveer 2 weken mag ik weer gaan spuiten. De arts wilde eerst met eigen ogen zien hoe ik reageer op de hormonen. Lucas is ook maar een klein mannetje. Hij was met 18 maand 78,5 cm en 10600 gram. Hij zit nu in maat 86 van truien en broeken heeft hij nog steeds maat 80. Maar mijn man en ik zijn ook niet groot, ikzelf ben maar 1.58m.
Silvia...Leuk een primeur!!! een tweede tandje alweer... Waarom ik niet in Borne woon..simpel....omdat ik in enschede woon @kieke...Jelemer is dan zeker geen kleintje Als hij het verder toch goed doet is het prima!!! Maar jeetje wat een bevalling... Maar wel fijn dat hij goed doet. En dat hij zelfs kon kruipen!! @yippe...Fijn dat alle controle goed zijn!! Morgen misschien toch de grote dag?? @dikkebuik...Waar woon je nu? @guusje...Fijn dat je er toch even bent ..Lekker he provera? Ik had er altijd zoveel last van...niet lekker in orde. Maar wat mag je spuiten? @all...Hier is mijn vriend ziek ....Zaten we vanmorgen met ons gezinnetje in de auto om hem naar het werk te brengen zegt hij halverwege keer maar om, voel me niet goed. Dus hij ligt al de hele dag in bed. Dus ik ben lekker met de kids op bezoek geweest bij mijn vader op het werk en later even bij mn moeder thuis.... Hopen dat het morgen weer iets beter gaat. Ik weet niet zeker of ik iets over mijzelf heb verteld maar daar komt het dan nogmaals. Ik ben dus Lisette, 27 jaar jong en heb een vriend van 32. We wonen in enschede. We zijn nu 9 jaar samen en in dec 07 besloten om voor een kindje te gaan. Na 11 maanden niet ongesteld te zijn geweest en een trombosebeen verder zijn we naar de gyn gegaan. PCOS...... Eerst clomid en later Puregon/Pregnyl. Na 5 rondes spuiten eindelijk in april '10 positief getest en nu twee heerlijke kindjes rijker Ik werk al 10.5 jaar als DTP'er bij een zeefdrukkerij in enschede en dit bevalt me goed. Eerst fulltime maar vanaf 28 februari 3 dagen in de week en dan gaan de kinderen naar het KDV Mochten jullie meer willen weten dan hoor ik het wel....