Twente-meiden: afspreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ladydi85, 4 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Engeland dus niet dichtbij meer:):(

2. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    @ Lima, ik had eerder altijd Primolut om een bloeding op te wekken. Maar daar had ik meteen vanaf de eerste tablet last van, neerslachtig en nergens zin in hebben. En nu voor de tweede keer Provera, echt een wereld van verschil. De vorige keer helemaal geen last gehad, maar dat is nu maar afwachten.
    Straks mag ik Puregon gaan spuiten, eerst 5 dagen 100eh en dan terug naar 75.

Wij gaan straks naar Kidscity, het is zo vies weer en het is de laatste keer dat mijn man nog iets leuks kan doen met Lucas. Hij heeft nog tot zondag vrij, maar vanaf dan wordt hij heel druk tot de zomervakantie.
    En dan ga ik vanmiddag nog winkelen in Enschede met een "vriendin", we hebben niet echt veel meer gemeen maar zij is de enige waar ik leuk mee kan winkelen.

3. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    @ Guusje, wel balen dat ze eerste weer hetzelfde beginnen, waarschijnlijk dus met hetzelfde resultaat hopelijk pakken ze daarna wel goed door.
    Leuk kids city, wij gaan er zondag nog even naar toe, staat al een paar weken in de planning en telkens kwam er wat tussen maar nu gaan we echt, hebben we wel verdient.

@ Kieke, ach ik vind het nog wel mee vallen hoor. Hier vandaag naar het cb geweest voor de 14 maand controle, 12,5 kilo en 81 cm :). Hij was laatst flink ziek en toen behoorlijk afgevallen dus was vergeleken met de 11 maand maar 500 gram aangekomen :D.

@ dik buikje, volgende meeting dan maar bij jou, maken we er gelijk een vakantie van hoop dat je veel logeerkamers hebt :D.

@ Hier, vanmorgen dus naar het cb geweest, hij is nog steeds groter als gemiddeld en zwaarder als gemiddeld dus goed tevreden. Ze waren ook onder de indruk van mijn kletskous, hij was druk aan het kletsen en ze was verbaasd hoeveel echte woordjes hij al kende, bij binnenkomst ging hij direct lekker spelen, tot verbazing van de arts met speelgoed waarmee ze normaal test met kindjes vanaf 2 jaar of ze dat motorisch al kunnen, glunder. Tja onderzoekjes wilde hij toen spontaan niks meer van weten dus dat was een ramp. Ik ha zelf nog wat vragen over het indalen van de balletjes maar daar had ze geen duidelijk antwoord op, verder hoorde ze ineens een hartruisje maar daar hoefden we ons geen zorgen om te maken volgens haar kwam dat omdat hij ziek was geweest, ik denk dan zeg dan niks. maar vooruit volgende week dus maar langs de ha en daar ook even vragen.

4. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey wat een rust hier! Iedereen lekker aan het genieten van het weekend?
    Ik heb een avondje voor mezelf, Lucas ligt te slapen en manlief is bij de wedstrijd van Twente.

5. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Ik ben er wel :D

6. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Gezellig!

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Nou ja eventjes nog in ieder geval :D
    om 20.00 uur de laatste fles erin en dan gaan de kids alldrie naar bed en dan gaan mn mannetje en ik met de benen omhoog op de bank ;)
    Morgen gaan we naar brabant toe op bezoek bij mijn 2 vriendinnen en even snel bij mn ouders langs

8. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Hoe was kidscity????
    ik zit nog te denken of ik de tweeling naar de oppas zal brengen of ze mee zal nemen:D lijkt me makkelijker als ik ze niet mee neem omdat ik dan Mathijs beter in de gaten kan houden mischien ????;)

9. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Kidscity was leuk, alleen manlief was zo slim om Lucas mee te nemen naar het gedeelte voor de oudere kids. Dus hij wilde niet meer in het peutergedeelte spelen. Ik hoop dus dat ik hem de 22e een beetje in het peutergedeelte kan houden zonder dat hij boos word. Anders heb ik ook zo weinig aan de meeting.
    Ik weet niet of het handig is om de tweeling mee te nemen, ze kunnen natuurlijk ook gewoon spelen daar. Het is allemaal zacht.

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Mischien slimmer om de 1e keer alleen Mathijs mee te nemen...dan weet ik hoe het allemaal reilt en zeilt... weet ook niet of mathijs wel in het peutergedeelte wil blijven namelijk en ik kan niet en met Mathijs mee en de tweeling meeslepen natuurlijk :D

11. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Daar heb je ook gelijk in. Ik moet ook steeds met Lucas mee, maar dat is meer omdat hij niet alleen durft.

12. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Ja en ik weet dus echt niet wat Mathijs gaat doen..dit is voor hem ook de 1e x dat we naar zoiets gaan daarom...denk dat ik oma maar even een tweeling te leen geef :D

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Wie van de dames zou het leuk vinden om een workshop taarten versieren te volgen?????

14. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Mij lijkt dat opzich best heel leuk. Maar ik ben eigenlijk totaal niet handig, dus ik weet niet of het iets voor me is.

15. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Ik ga trouwens afsluiten voor vanavond. Mijn comp begint een beetje kuren te vertonen. Fijne avond nog!

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    is goed ik ga ook afsluiten ga tv kijken :D

Maar de workshop is in Hengelo guusje :D dus mischien een keer plannen samen???? is op woolder es ergens :p

tot morgenavond!!!!

17. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    ik was er ook wel :) ....maar jullie zitten alweer lekker op de bank. Mijn vriend is nu voetbal aan het kijken maar heb geen zin om mee te kijken. Straks als het afgelopen is dan ga ik Gooische vrouwen kijken :D

Wat kost de workshop?

En hoe zal het met Yippie zijn???

En trouwens
    <
    <
    <
    <
    <
    <
    <
    <
    Koen en Lotte hebben vanmorgen tot 6 uur geslapem :D En ze zijn sinds vandaag over op 5 flessen van 165 ipv 6 van 135 :D .....Ik ben zo trots op ze!!!

18. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    @ Lima, kijk dat zijn goede berichten lekker uitslapen ;).

Ik was er ook wel maar zat boven bij mijn mannetje die werd wakker omdat hij een verstopte neus had en dus erg zielig was, dus dat duurde even voordat die weer sliep.

@ Guusje, mijn man is jaloers die moet toch echt voor de tv de wedstrijd volgen :D.

@ Silvia, ik doe niet mee met een taartworkshop, heb ik een tijdje terug nog gedaan en ik moest gewoon erg veel laten doen door anderen omdat ik zelf niet genoeg kracht in mijn handen heb door de reuma, dus vind dat veel te frustrerend.
    Je kunt de tweeling gerust mee nemen hoor, in het peuterdeel zijn bankje langs de zijkant en daar zal ik ook veel zitten want mijn grote man wil ook nog niet goed helemaal alleen en gaat zeker niet naar het grote deel :D. Denk dat Mathijs de eerste keer het peuterdeel indrukwekkend genoeg vind en niet verder zal kijken ;).
    Wij gaan morgenvroeg naar kids city even lekker spelen.

@ Hier, Quinten loopt steeds beter, gisteren bijna niet hij had duidelijk last van zijn beentje door de prikken maar vandaag stapte hij de hele kamer door, zo trots ben ik dan :).
    Hij was vanavond ineens verkouden dus hopelijk slaapt hij de rest van de nacht wel een beetje.

19. met yippie is het nog steeds goed hoor!!

maar yippie yippiet nu haar bed in.. haha..

hier alles rustig.. dus weg gaan gewoon op weg naar 36 weken.. tralalalala

20. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    Even snel bijgelezen.

Sylvia ik weet niet wat handiger is, volg je gevoel.
    Als je denkt dat het leuker voor Mathijs is om hem alleen met nemen, dan moet je dat doen.
    Dan zien we de tweeling een andere keer.

Guusje dus je begint weer met hetzelfde nu maar hopen dat het aanslaat, wanneer weet je dat?

Taartworkshop, mmmm, lekker, alleen ik ben echt een klungel dit soort dingen zijn altijd goed voor een grote klieder partij van mijn kant af.
    Heb met mijn vrijgezellenfeest bonbons moeten maken, want een ramp. Ben iemand met veel geduld voor met een ander, alleen met mijzelf heb dus totaal geen geduld. Kon mijn bonbons van ver eruit halen;)
    Dus als jullie het niet erg vinden met een ongeduldige klungel op stap te gaan voor een taartworkshop lijkt het me leuk.

Yippie, ga eens bevallen:p
    Haha, rommelt het nog niet?

En koen en Lotte slapen door, helemaal goed.
    Heerlijk en lekker trots zijn Lima.

Deel Deze Pagina