Twente-meiden: afspreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ladydi85, 4 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Kieke ook ik ben een klungel.... maar ik wil het oh zo graag eens proberen....... ze maakt echt super mooie taarten dus.....

2. hier nog steeds rustig ..veel harde buiken..
    en veel last met lopen van het schaambot of hoezeg je dat..

maar verder topfit.. hih..
    ik wilde de kerkdienst van vanmorgen nog mee maken dus denk dat het nu in mijn hoofd ook goed is.. hihih..
    we wachten het maar gewoon af!!

leuk zo woorkshop maar gaat hier voorlopig niet lukken denk..

3. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Yippie ik denk ook niet dat het er voorlopig in zit voor jou hahahahaha..
    denk je laatste week met BIB ( baby's in buik)
    ik verwacht zo rond woensdag wel een smsbom van je hihihihi

hier een ontzettende shitdag gehad... gewoon ongeloofelijk
    Eerst bij deventer mn auto in de alarmbellen...dus bij deventer de snelweg af en binnendoor weer naar huis toe gereden met een slakkegangetje...
    Dan kijken we online en zien we koopzondag hier in Borne dus baby's snel een fles gedaan en hup in de buggy naar het dorp toe , blijkt er geen koopzondag te zijn...allemaal mensen die voor niks naar borne kwamen was wel druk maar geen winkel te vinden die open was ....
    Daarne even koffie leuten bij mn schoonzus... gaan we weg zijn we bijna thuis komt Mathijs tot de ontdekking dat hij zijn speen en doekje kwijt is..... alles 2 keer afgefietst en overal gekeken maar nergens meer te bekennen!!!! dus nu een zeer verdrietige Mathijs in huis....en een mama die heel erg bang is voor de nacht zonder een speen (want heb geen reserve natuurlijk he)
    ik baal echt ontzettend!!!!!

4. silvia ik heb nog wel wat spenen. haha..

5. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    hahahha ja maar geen bibi speentje voor 12 maanden en ouder ;)
    en normaal heb ik er altijd 1 op voorraad maat toevallig nu niet :(

6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Nieuw onderwerp in de twente club :D;)

7. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Jee, wat een baaldag Silvia. Ik hoop echt op een goede nacht zonder speen.

8. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Ik zit net te denken, hebben ze bij de dienstdoende apotheek geen spenen? Je zou het voor de zekerheid altijd kunnen proberen?

9. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    @ Yippie. Fijn dat je nog even naar de kerk bent geweest.
    Steken bij schaambot had ik bij het indalen van Jelmer maar verder niet. Dus kan je daar niet verder meehelpen.
    Er is in ieder geval wat aan de hand in je buik. Harde buiken zeggen genoeg.

@ Sylvia. Wat een dag heb je. Balen van de auto nu maar hopen dat ze snel kunnen maken.
    Ach je hebt in ieder geval de geweldige route gereden door het mooie overijsselse land, die ik soms ook moet rijden als er weer eens file staat op de A1:x en ik weer eens op tijd naar werk wil of terug wil zijn.
    Speen kan ik je niet meehelpen, Jelmer is al speenloos sinds zijn 8e maand.
    Hij gooide de speen elke keer uit bed en maakte er een spelletje van.
    Dus de speen weggedaan en hij heeft er nooit meer naar gevraagd.
    Je kan inderdaad de apotheek bellen voor een reservespeen, anders even vragen hier in de lounge of er iemand in de buurt van je er een heeft?
    Heeft hij een knuffel als vervanging?
    Succes ermee.

Hier zijn we gisteren heerlijk een avondje met z'n 2en weggeweest. Heerlijk uiteten en daarna naar de bios geweest.
    Was een leuke maar wel voorspelbare film, the Tourist.
    Jelmer was uit logeren, dus ook kunnen uitslapen:D.

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Hey meiden even snel een berichtje...
    Wie wil er mee naar een workshop taarten versieren?????
    We willen op 11 mei gaan dan is het thema moederdag :D
    op dit moment zijn er nog 6 plekken beschikbaar , dus lijkt me slim om snel te beslissen zodat we ons kunnen inschrijven de kosten zijn 35 euro e de workshop is in Hengelo!!!

Graag even laten weten voor donderdag avond zodat we het kunnen gaan regelen...

11. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Workshop taart versieren op 11-5-2011

wie gaan er mee :

Silvia gaat wel mee
    Guusje gaat wel mee

12. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18

13. hoe makkelijk kan je nog af zeggen want het lijkt me heel leuk.. maar weet niet hoe ik me voel.. als er iemand is die zegt ik wil weer maar misschien dat we dan samen kunen kijken wie er gaat..

greets yippie

14. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    ik ga niet mee, maar dat had ik al gezegd!

Wat is het hier ineens rustig zeg.
    Vanmorgen zijn we weer lekker naar de kruipgroep geweest het was er erg rustig er waren maar 3 kindjes en 5 leidsters dus volop aandacht voor de kids :D. Quinten heeft dan ook heerlijk gespeeld en merkte het niet eens toen ik al terug was.

Zondag waren we heerlijk naar kidscity geweest, samen met Quinten zijn vriendinnetje en ouders, dis 2 zijn zo schattig met elkaar. Zij ging gewoon eten lopen geven aan Quinten zaten ze samen 1 frikandel te eten zo er erg schattig uit, totdat zij het op een gegeven moment liet vallen net op het moment dat Quinten beet :), toen was er drama ;).
    zelf de afgelopen dagen en komende dagen druk met ziekenhuis bezoekjes en controles dus zal er denk ik niet veel zijn,

15. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Het is zeker rustig hier.

@ Blaine, wat houd zo'n kruipgroep eigenlijk in?

Hier vandaag bijna de hele dag buiten geweest. Vanmorgen eerst met Lucas naar papa gefietst want die was zijn brood vergeten, toen doorgefietst naar Borne om bij Schuurman te kijken. En vanmiddag zijn we naar de kinderboerderij geweest.

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Hallo hier ben ik ook weer even :D
    We zijn dus in ieder geval met 3 personen voor de taartworkshop en 1 mischientje ? :D
    Ik ga zo even een mailtje sturen naar haar en dan kijk ik in hoeverre ik een mischientje kan reserveren hihihihi

Hier alledrie de kids verkouden dus naar de dokter geweest hoorde de beste man een ruisje bij Luuk zijn hartje :S dus deze mama weer helemaal in de stress natuurlijk :(
    maar ik word door iedereen op het hart gedrukt dat het niets ernstigs is en waarschijnlijk van doen heeft met zijn verkoudheid...
    Dus mensen ik vertrouw op julliee!!!!!!!!!!! :D:D:D:D

hebben jullie ook zo'n zin in dinsdag hihihihihi

17. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Ik heb net een mail gestuurd en voor 3 personen en een maybe voor een 4e persoon :D nu wachten op antwoord van haar....heb er zin in!!!!

18. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    @ Guusje, een kruipgroep is speciaal voor kindjes van 0-2 jaar, er zijn dan leidsters en het is gewoon in een peuterspeelzaal, je kunt tussen 9.30-10.00 binnen komen lopen en tegen 10.15 gaan de mama's (en soms een papa) naar een andere ruitmte en daar thee drinken en iedere week praten over opvoeden en soms ook gewoon voor de grap kletsen, dit is wel onder begeleiding van een opvoedkundige, dan tegen 11.20 terug naar de kids en daar samen nog liedjes zingen en tegen 11.30 naar huis, kost wel 1 euro :D. Ik vind het wel belangrijk dat Quinten leert spelen met andere kindjes en niet altijd alleen zijn mama ziet dus ideaal op deze manier en erg leuk.

@ Silvia, vertele mij wat, wij hadden dat vrijdag bij het cb, ook aah ik hoor ineens een ruisje maar dat had hij nooit dus komt vast omdat hij ziek is geweest, schijnt inderdaad erg normaal te zijn hoor ik van alle kanten, maar morgenvroeg ga ik toch met hem naar de ha en dan mag die ook gelijk even luisteren :).

19. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    @ Silvia, wat schrikken zeg van dat ruisje bij Luuk. Ik hoop echt dat het te maken heeft met het ziek zijn.
    Ik heb ook erg veel zin in dinsdag, maar ik begin het ook wel spannend te vinden. Dat heb ik altijd als ik iets ga doen dat ik nooit eerder heb gedaan. Het zal allemaal wel loslopen.

@ Blaine, dat klinkt wel erg leuk die kruipgroep. Lucas ziet ook eigenlijk alleen mij, maar nog een half jaar en dan mag hij naar de psz. Ik denk dat dat ook wel heel goed voor hem is.

20. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    We zijn aangemeld voor de workshop 4 personen heb ik opgegeven maar ik kan tot twee dagen van te voren afzeggen voor die 4e persoon ;) yippie :D

Aks er meer meisen zijn die mee willen moeten we het vandaag weten want er zijn 6 plekken beschikbaar.
    je hoeft niet creatief te zijn zegt ze ze heeft genoeg waarmee je hele leuke taarten kan versieren...

Guusje alleen is er een fout geslopen op de website... moederdag is dan al geweest :( dus het word een cursus ronde taart versieren... ze had zich vergist in de datum van moederdag dit jaar vandaar!!!

Kus heb jij geen zin om mee te gaan??????

Deel Deze Pagina