Sylvia, top dat je dit hebt geregeld. Nu maar hopen op een mooi resultaart Ga me eens verdiepen in de vacature, heb morgen mijn sollicitatiegesprek.
@ Silvia, leuk dat we die workshop gaan doen. En het geeft ook niets dat het niet voor moederdag is, gewoon een taart versieren is leuk genoeg lijkt mij. @ Kieke, spannend morgen een sollicitatie! Succes iig!
Kopie van de bevestigingsmail Hallo Silvia, Bij deze een bevestiging dat jij en 3 vriendinnen hebben bij mij ingeschreven om een workshop Bij te wonen op woensdag 11 mei a.s. Het begint om 19.00 uur en eindigt om 22.30 uur. De workshop kost 35,00 euro per persoon (graag gepast betalen op deze avond) Alvast bedankt en tot 11 mei. Groetjes Shirley Schoon
mocht kus meegaan.. geef mijn plekje maar aan kus.. mocht ik dan willen proberen we het dan gewoon.. of ik er nog bij kan.. ik ga effe lekker slapen dag lieve meiden
he Yippie nog niet bevallen?? Zal inderdaad een mop zijn als je dinsdag bevalt, krijgen we via de sms de "pers"berichten Fijn dat de workshop geregeld is. Hier op dit moment een rare situatie, heb het gesprek vanochtend gehad en kwam er met een goed gevoel uit. Een klik van 3 kanten. Nu zouden ze vanmiddag bellen met de uitslag en......................ze hebben dus niet gebeld. Sta in twijfel wat te doen. Henzelf op bellen en vragen? Ga er trouwens vanuit dat ik het geworden ben anders hangen ze gelijk aan de telefoon,bellen zal ik dan morgen doen. Of morgen maar eens een mail sturen. Bedoel afspraak is afspraak!
Vind het ook niet echt netjes inderdaad om je zo te laten wachten op een telefoontje. Mischien morgen een mail aan wagen? ik weet niet wat voor werk precies maar mischien werken ze daar ook laat en bellen ze nog? Zou wel super mooi zijn als je aangenomen zou worden
Ik werk met verstandelijk gehandicapten op een woning. Tja, heb alleen maar ervaringen met managers die om 17.00 om vrijdag de deur dichttrekken en dan heerlijk weekend gaan vieren. Ze weten wel dat ik aan het werk ben, misschien dat ze daarom niet bellen. Maar ja ik heb duidelijk gezegd dat dat geen probleem was. Vind het maar vaag, mocht ik het wel zijn geworden, ga ik maar eens denken of ik wel onder zo iemand wil werken. Bedoel dit is niet een lekkere inkomer. Morgen stuur ik denk ik de mail en zal een cc sturen naar p en o. Zij weten dat ik aan het solliciteren ben en dat ik een gesprek had, ga vrijwillig weg van mijn woning omdat er een agressieve cliënt erbij komt. En daar wil ik niet meer mee werken. Weten ze gelijk hoe er tegenwoordig met personeel wordt omgegaan. Maar tot nu toe ga ik ervanuit dat er iets tussen is gekomen, heerlijk naief van mij
Ja je kan ook niet veel meer doen natuurlijk.... Ik zou ook denken dat er iets tussen gekomen is... morgen mailen en dan weet je vast en zeker snel of je het geworden bent
haha, die manager belde toch nog, hoezo op tijd????? Zoals ik al verwachte , was ik het niet geworden. Heb het afmoeten leggen tegen een oudere vrouw met meer ervaring en dat terwijl ik al 10 jaar in de zorg werk ( en dit is niet de eerste keer) Was wel een goede tweede en hij zal me aanraden bij andere managers in de regio. Dus maar weer verder solliciteren, misschien gaat het ooit wennen.
Kieke dat is balen zeg... knuffff Hier was het weer balen gisteravond Gisteravond met Luuk op de HAP geweest hij was benauwd en kreeg zowat geen lucht meer tijdens de hoestbuien...arm manneke was aan het hijgen net een hond die gerend heeft tond naar buiten en al Oordeel Pseudokroep.ik helemaal in paniek ( laatst een kindje hier op zp overleden aan pseudokroep) Dokter kon ook duidelijk het ruisje horen en vroeg of ik het al had laten vervolgen door de kindercardioloog want hij dacht dat die het moest beoordelen dus nu weer een stuk ongeruster natuurlijk. De rest van de nacht zowat op geweest omdat ik Luuk steeds moest helpen in een hoestbui en hij pijn had tijdens het hoesten... Zelfs Sanne werd er wakker van steeds en die huilde dan voor de gezelligheid gewoon even mee :S dus een zware nacht gehad en geen goed begin van de vakantie
Dank je wel... rare is dat hij niet echt ziek oogt dus ik denk een beetje verkouden tot hij dus zo benauwd werd toen werd het echt eng :S maar nu gaat het weer redelijk volgens mij... veel gesnotter dat wel van beide babies
@ Kieke, balen dat je het niet geworden bent, volgende keer ebetr zeggen ze dan, zo'n dooddoener maar vooruit, maar gewoon opnieuw proberen. @ Silvia, dat is eng zeg dat hij ineens zo ziek werd, het is ook eng om te zien, wel stom dat je nu were veel bezorgder bent gemaakt, maandag dan maar weer snel naar je eigen ha. Hmm als ik het zo lees kon jij voor dinsdag nog wel eens af gaan zeggen . Veel beterschap voor je mannetje.
Gelukkig voelt Luuk zich weer wat beter, ik hoop voor je dat de ziekenboeg nu een keer overgaat! Wij zijn vanmorgen voor het eerst met Lucas met de bus geweest. Het was een ideetje van oma en hij heeft zich super vermaakt. We zijn heel Hengelo doorgereden en daarna lekker bij de V&D een kopje koffie gedronken.
Blaine ik zeg niet af voor dinsdag hoor De tweeling blijft gewoon lekker bij Oma en ik kom alleen met Mathijs Ik ga echt niet afzeggen ik kijk er al zo lang naar uit