wij zijn net met zijn tweeen boodschappen wezen doen in hengelo bij de c1000 en aldi lekker makkelijk alles bij elkaar daar en het is maar een klein stukje rijden voor ons dus.... waren we vlakbij jou guusje of niet? De bus lijkt me ook leuk voor Mathijs en de trein hij is helemaal gek van treinen mischien ga ik dat wel eens een keertje met hem doen
Ja dan ben je denk ik dicht bij mijn huis geweest. Ik denk dat het nog geen 200m is vanaf mij naar het winkelcentrum. Ik denk dat ik ook een keer met Lucas met de trein ga, ik denk dat hij dat ook wel erg leuk gaat vinden.
Sylvia dat is heftig met je kleine man en dat hartruisje erover heen. Bah. Hopelijk is het niks ernstigs verder. Vanaf hier een dikke knuffel. Guusje, leuk met de bus. Haha en dan een heerlijke afsluiter. Wij gaan van het zomer een keer naar Rotterdam naar mijn zus met de trein. Ik ga maar weer eens aan het werk.
Hey meiden even over as Dinsdag Plek is Kidscity in Borne de tijd is 10.00 uur wie komen er allemaal?????? Ik kom zeker en neem alleen Mathijs mee!
Ik kom ook, alleen nu mijn mannetje ziek maar die is vast dinsdag weer beter!!! Hij had vorige week vrijdag de bmr prikken gehad dus denk dat hij daarvan nu niet lekker is en dat zal dan toch echt wel snel over zijn, hoop ik, want heb er wel zin in.
Kieke, leuk dat je er ook bent Yippie, zo he morgen al 37 weken, de meiden houden het goed vol! Ik ben voor dat jij dinsdag mag puffen . Hou je het nog ene beetje vol?
Mag het niet zeggen maar denk ook dat ze aan het puffen gaat morgen... ze heeft mijn gsm nummer dus we puffen dan gewoon met haar mee oke Yippie je mag dinsdag gewoon bellen of smsen hoor we slepen je er wel doorheen hihihihihi
We puffen in groepsverband mee, zal wel een leuk gezicht zijn. Yippie ik hoop dat je snel die kleintjes in de armen hebt. Maar 37 weken ga je denk ik nu wel redden echt knap. Blaine, Stomme prikken, hopelijk is je zoon snel weer beter. In ieder geval is hij hopelijk dinsdag wat beter te pas.
hah hoe ik me voel.. vol en vooral moe... ik merk dat mijn lijf wat begint te sputeren... maar ja we moeten nog effe.. lief dat jullie mee willen puffen k hoop dat het niet nodig is.. haha
Heel verhaal getikt is het ineens weg *zucht* gaat ie weer: Yippie gewoon 37 weken vandaag!!!!! Wauw wat super goed zeg.. Als je zo doorgaat en mij gaat volgens dan ga je zaterdag ( op mijn verjaardag) bevallen van je wonders met 37+5 weken Je lichaam mag nu wel wat tegen sputteren he want je levert momenteel een top prestatie!!!!!!! ik ben in ieder geval Supertrots op je!!!!! zet hem op meis nog even en je kan heerlijk genieten van je mooie wondertjes
Yippie, goed bezig 37 weken, het is ook niet raar dat je wat klachtjes krijgt met 1 zijn de laatste weken al zwaar laat staan als je 2 kindjes bij je draagt. @ Hier, na een vermoeiende nacht ben ik bang dat we ook een vermoeiende dag gaan krijgen gaap, hij was erg vaak wakker vanacht en sliep zo onrustig, vanmorgen nog steeds koorts gelukkig al niet zo hoog meer als gisteravond en nu maar hopen dat hij morgen beter is, baal al bij de gedachte dat we misschien niet kunnen gaan omdat hij ziek is , dus vandaag maar rustig ana doen. Vanmiddag nog even een rodnje ziekenhuis voor mezelf we dokteren wta af hier
Aaah gossie Mannetje nog steeds zo zielig en ziekjes Ik hoop ook dat hij morgen wel opgeknapt is hoor .zou inderdaad jammer zijn als je niet kon komen... maar ja zieke kindjes heb je niet in de hand helaas En dan ook nog een rondje ziekenhuis voor jezelf vandaag ..bleeeeh duurt altijd eeuwen voor je geholpen word in die ziekenhuizen altijd... ik hoop dat alles goed gaat en dat je dan voorlopig niet terug hoeft te komen.... Heb zin in morgen!!!!!!!!!!!!!
het zou toch een bak zijn als ik morgen gewoon in borne kom verschijnen!!! ging gaby nog uit nijverdal.. of remmar.. hahah
ik kom morgen met Mathijs Guusje neemt haar zoontje mee Blaine komt met haar zoontje (als hij tenminste opgeknapt is) Jij komt met die twee van jullie En kieke komt ook met haar zoontje.... Gaby weet ik niet en remmar weet ik ook nog niet...
Gabyyyyy kom jij ook nog morgen??????? samen met je zoontje? Remmar en waar ben jij gebleven??? Ik stel voor dat we afspreken bij de ingang gewoon om 10.00 uur was gezegd toch?