1 van de nieuwe meiden sorry naam even kwijt kan de 19de niet ivm controles in het ziekenhuis. En tot mijn grote verbazing is mijn man ineens in 2 ploegen overgegaan qua werk dus heb mijn kalender nog niet meer gecheckt er waren nieuwe data geroepen maar die izjn nu ook weer weg , Gaat lekker hier .
Ik zit nog steeds op 2 pagina's hoor, maar de mijne zijn langer dan gemiddeld heb ik hier wel gemerkt, ik heb andere foruminstellingen!
he meiden.. ik was idd de gene die de 19e niet kan ivm controles zeg maar rustig een dagje zh zwollle.. maar goed geeft neit ... en ook ik had idd een lijstje gemaakt met data.. kan het lijstje niet terug vinden via gooogle jammer.. zullen we wat nieuwe data maken...
ik wist dat je een bijzondere naam had maar kon er echt niet op komen, ronde ziekenhuis was bekend als reden, maak maar een nieuwe lijst dan kunnen we kijken wat uitkomt.
Mag ik mee komen kletsen hier? Ik ben Silvia mama van Mathijs (april 2008) en mama van een tweeling Luuk en Sanne ( mei 2010) en ik woon in Borne
tis wel een rustig topic hier zeg zal wel even verhaaltje vertellen om topic te uppen Van de week was het hier kermis jawel botsauto;s draaimolen octopus vliegtuigjes grijpkranen shuffles en snoep en oliebollen wat een grandioze kermis zeg NOT!!!!! ik ben geboren en getogen in Brabant en daar hebben we altijd grote kermissen dus is dit heel erg voor mij als echt kermisganger. Gelukkig vonden de kinderen het wel geweldig en als die plezier hebben vind ik het ook al gauw goed. Zal even iets meer over mzelf vertellen. ik ben (niet schrikken) 36 jaar getrouwd met een hele lieve man en zeer trotse moeder van drie kinderen en stiefmoeder van 2 kinderen (dus totaal komen we op 5 kinderen ) ik werk momenteel partime heb ouderschapsverlof tot 2013 zodat ik 20 uur per week werk en de rest thuis ben bij mn kinderen. We wonen nu iets meer dan een jaar in Borne mijn man komt oorspronkelijk wel uit borne Hiervoor hebben we in almelo gewoond (schelfhorst) en daarvoor in Hengelo . Daarvoor woonde in in Brabant sinds 2004 woon ik dus in twente. al mn famillie en vrienden wonen dus ook in Brabant en hier ken ik verder weinig tot niemand buiten mn schoonfamillie dan Heb best wel eens last van heimwee maar dan pakken we de auto en rijden naar Brabant toe en is dat ook weer over zo weer een heel verhaal..wil je meer weten zou zeggen vragen staat vrij
*breekt ff in* He sil, mijn zus woont ook op de schelfhorst! En nog meer familie trouwens! Toevallig... Ik ben export, woon nu in de buurt van Deventer, maar heb eerst in Almelo gewoond (windmolenbroek) en vanaf mijn 6e tot 23e in Tubbergen! Maar ik kom terug hoor!!!! Mannetje heb ik al zover! Nu eerst een geschikt moment afwachten om huis weer te verkopen! Liefs
Hey meiden, Ook hier iemand uit Twente, om precies te zijn uit Hengelo. Ik woon hier met mijn man en mijn zoontje van 16 mnd. En we zitten nu weer volop in de mmm voor een brusje. Ik ben momenteel thuisblijfmama en heb weinig contact met andere mama's (dat mis ik wel een beetje als ik eerlijk ben)
nou laten we maar eens een data prikken dan hhaha.. wat denken jullie van begin nov!! kunenn we nog effe vrij houden.. gooi maar een data in de groep!!
Hey Loessie voor jou geld hetzelfde als voor Nynke staat een heel erg goedkoop huis te koop 2 deuren verder hihihiih maar ga maar eerst eens bevallen joh
Loes ik vind dat als je op de koffie gaat bij je zus met loesbeeb dat je dan ook koffie kan doen bij het ddduo de eerste babymeeting als jij zo doorgaat dan beval jij eerder dan Klingel hoor Las dat loesman ziek is..heel veel beterschap voor hem.(mischien pre bevallingszenuwen al voor hem )
Guusje welke dokter loop jij dan? in Hengelo zelf of in Almelo? als je in Hengelo loopt vind ik dr N een hele fijne dokter.
Sil, afgesproken, als mijn DDwonder is geboren en ik kan weer op pad, dan gaan we een keer meeten! Aaaaaaaaaaaaaaaaah...HYVES!!! Ik zit hier alle berichten door te lezen waar ik toch genoemd heb dat loesieman ziek is, maar nu bedenk ik me mijn www-tje! Haha... Goh, hier al 4 meiden (misschien wel meer, maar heb ik nie gelezen) die via de mmm zwanger zijn geraakt... wat is er mis met de twentse grond?!?!
Twentse grond niks mis mee denk ik ik was al in de mmm voor ik in twente kwam wonen ben er in twente wel uitgekomen
Woonde op de magerh..... Maar huis verkocht mn man wilde terug naar Borne toe dus vandaar dat we nu hier wonen in de oude wijk van Nynke die is net weggegaan hier voor wij kwamen wonen dus hebben elkaar net misgelopen.... zou wat zijn elke dag volop babbelen op zp en bij elkaar zowat in de straat wonen hihihihi. Voor mij valt dat wel mee ken verder niemand hier in twente irl alleen mn collega's en schoonfamillie
@ Sylvia, ik loop bij dr. V, zij is echt mijn favoriet. Maar ik vind dr. N idd ook wel prettig. Zij heeft mijn bevalling gedaan.