Twente-meiden: afspreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ladydi85, 4 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
  2. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Ziet er inderdaad een beetje als ballorig uit :)

3. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Was echt gezellig :D Jammer dat je zo ver weg woont anders had je een keer mee kunnen gaan... :(.... was echt super leuk :D

4. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Als ik het op tijd weet kan ik de auto van mijn vriend wel lenen en dan is borne niet zo ver 15 min...

5. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Nou harstikke gezellig :D :D mischien gaan we wel en keer naar dollepret ofzo wie weet....;):D

6. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Is ook heel erg leuk.. Ben daar even terug nog geweest en dan samen van de grote glijbaan :D

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Was voor mij en Mathijs de eerste keer dat e naar zoiets geweest zijn :D dus heb geen ervaringen met andere binnenspeeltuinen maar dit beviel me echt super goed en lekker veilig met die kussens overal :D

8. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
  9. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.672
    1.432
    113
    Wat is dat toch met al die fora doet mijn internet een middag slecht is er overal volop gekletst :(.
    Als het goed is hebben jullie allemaal een fotolink gehad dus dat is er alvast, ga vanvond of morgen wel even wat op hyves gooien :D.
    Uiteindelijk heeft Quinten nog 30 minuten geslapen om daarna weer volop te gaan spelen.

10. hahh stelletje mafkezen..

maar leuke foto's was nog leuker geweest als ik wist wie wie was op de foto:)

effe korte up date van hier..

Hier gaat het momenteel wat minder.. ben duizelig en zie vlekjes voel me niet goed zeg maar..
    Maar vandaag naar he ziekenhuis geweest.. alles was goed.. bloeddruk urine en bloed.. dus tja.. moet het er mee doen..
    Donderdag had k al een afspraak staan die blijft gewoon staan dus donderdag gaan we weer die kant op..

liefs yippie

11. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.672
    1.432
    113
    Wat vervelend dat je je nu even minder voelt als je het niet vertrouwd gewoon weer bellen hoor, daar zijn ze voor.
    Zal vanavond of morgen even foto´s op hyves zetten en daar staat dan ook vast bij wie wie is dus nog even geduld ;)

12. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Yippie doe kalm aan meis!!!!!

13. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Ik heb al even niks van me laten horen hier omdat ik de afgelopen week druk ben geweest. Maar is het goed dat vanaf nu weer mee klets?

Wat zien de foto's er gezellig uit!!! Wanneer jullie nog eens gaan wil ik misschien wel mee.....als dat mag....

@yippe....Doe het rustig aan meis!!! En als je het niet vertrouwd dan moet je bellen!!!

14. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    Yippie, ik zal als ik jouw was bellen. 1 keer te veel is beter dan 1 keer te weinig.

Foto's zijn helemaal leuk en de ochtend was gezellig. Jelmer sliep trouwens van 1 tot 4 ( tja dat sjanzen hakt erin:D)
    Man moest heel hard lachen erom.
    En nu maar hopen dat de foto's aanspoort dat de volgende keer nog meer mensen meegaan.

15. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Arme Jelmer:D Anderhalf jaar en dan al zo achter de vrouwen aan:p

Kusman is vreselijk jaloers....vooral toen ie de foto zag dat Jelmer op mijn schoot zit:D Maar hij wil de concurentie wel aangaan:p

16. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @kieke....het zag er erg gezellig uit. Ik weet niet waneer jullie weer gaan maar misschien dat ik dan wel mee ga :)

17. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.672
    1.432
    113
    @ Lima, wij weten ook nog niet wanneer we weer gaan maar je mag zeker mee en tuurlijk ook mee kletsen!

@ Kieke, zo he wat een luxe zo lang slapen daar ben ik jaloers op :)
    Hij zal inderdaad wel moe zijn geweest van het sjansen want daar was hij erg druk mee :cool:

@ Kus, tja je man kan het wel proberen maar ik weet nu al wie er wint :D.

@ Yippie, als je nog thuis bent heb wat foto's op hyves geplaatst met namen erbij, hoop dat ik alles goed geschreven heb :)

18. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Lima welkom terug :D en Natuurlijk mag je gewoon mee de volgende keer hoe meer zielen hoe meer vreugd :D
    de volgende keer proberen we om niet in de vakantie te gaan...Dan kan ik de tweeling ook gewoon meenemen :D als het niet zo druk is met rondspringende gekke kinderen :D:D:D:D

19. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Ja Truus, ik had je een offline msn bericht gestuurd:D Reageer toch eens joh:p

@Blaine, volgens mij staan alle namen goed:)

20. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Wat fijn dat ik welkom ben :D

Hoe gaat jullie dag eruit zien vandaag?
    Hier heb ik Koen en Lotte vanmorgen naar het KDV gebracht. Dus een lekker dagje voor mijzelf.... Ik ga straks met een vriendin even shoppen en wat eten en voor de rest zien we het wel. Dit zijn mijn laatste paar dagen zwangerschapsverlof en vanaf maandag gaan we weer aan de slag :( Wordt denk ik wel even omschakelen. Heb dan bijna een half jaar thuis gezeten....

Deel Deze Pagina