dr V zou oorspronkelijk mijn ks doen op 25 mei omat dr n op vakantie was. Maar L&S besloten dat 21 mei wel mooi was en heeft dr A de ks gedaan. Ga je dan voor punctie en tp naar Zwolle? of ook naar dusseldorf zoals ik ? Dr N heeft me aan 3 prachtige kinderen geholpen samen met Dr S uit Dusseldorf
@ Sylvia, wij doen geen IVF maar gewoon ovulatie-inductie. Het probleem is bij ons dat ik geen eisprong heb. We zijn 3 maand geleden wel voor advies over IVF naar Enschede gestuurd, maar daar vonden ze dat nog niet nodig omdat ik als ik eenmaal een eisprong heb ik ook zwanger was. Het probleem is alleen dat die eisprong nogal lang op zich laat wachten of helemaal niet komt.
Oh ok ik ken dat niet ovulatie inductie Ik heb ivf/icsi gehad icm Dusseldorf vandaar dat ik er automatisch vanuit ga dat als je in de mmm zit je daar mee te maken hebt hihihihihi. Maar zo blijkt wel weer dat dat helemaal niet is Mn duimen draaien in ieder geval ook voor jou mee en dat je maar snel op roze mag gaan
Ovulatie inductie is eigenlijk niet meer dan stimuleren met hormonen (in mijn geval puregon) totdat er 1 of 2 follikels zijn ontstaan. Na de pregnyl moeten we dan gewoon zelf aan de klus. Wat super trouwens dat jullie nu 3 geweldige kids hebben zeg. Die medische molen is niet niks, maar als je dan ziet wat je er voor terugkrijgt.
Je het word hier een beetje actief, eindelijk! Nou is de datum al geprikt dan? Grappig dat iedereen in het ziekenhuis in hengelo zit, ik had ook dokter Neve! En vos heeft mijn bevalling gedaan, die is ook erg leuk!
hihihihihi vind het hier nog vrij rustig eigenlijk ben het drukke babyrinth gewend waar je elke minuut wel bij kan lezen zowat maar we gaan vol goede moed hier ook verder
Nou hier was het soms weken stil, dus dit is al heel wat! Ik zag ook nog wat dames uit Almelo, daar woon ik nu ook, in sluitersveld! Ik hoop wel dat we binnenkort een keer af kunnen spreken, want we zijn al even bezig, maar het komt er elke keer niet van!
Zou leuk wezen wat een drukte ineens, ik kijk ook een paar dagen niet wordt er ineens volop gekletst. Ik vraag me wel af wat al die Almelose dames in Hengelo in het ziekenhuis doen? Doen ze in Almelo die behandelingen niet of is Hengelo beter? Heb daar gelukkig geen ervaring mee.
Ik woonde eerst in hengelo, dus ben daar toen terecht gekomen, en de verhalen over almelo waren niet mals, dus zijn we maar mooi in hengelo gebleven!
he meiden wat super ggezellig hier.. wij lopen niet in hengelo maar in zwolle hih... geeft niets hier morgen de 20 weken echo.. heb er zin in maar vind het ook wel weer spannende.. meiden leuk om wat aftespreken waar wanneer en hoelaat!!
Heb eerst in Hengelo gewoond dus onder zh hengelo gekomen en toen we naar almelo verhuisde bleef ik toch bij mn eigen gyn dus mn zoontje werd in hengelo geboren. vanuit almelo naar Borne verhuisd en dan val je weer onder zh hengelo dus...daar nummer 2 en 3 tegelijk geboren
Hallo, Hier ook een dame uit Twente, uit Hengeloooooooo wel te verstaan. Heb hier heel in het begin wel wat geschreven maar het viel al vrij snel stil. Even voorstellen dus. Ik ben 38, woon in Hengelo, ben geboren in Goor en heb een vriend en een zoontje van 22 maanden waarvan ik bij de 4e IUI zwanger raakte na 28 rondes. Ik heb een probleemloze zwangerschap en bevalling gehad in mijn eigen bedje thuis. Ja, Ja, dus hier ook een dame in de MMM. Ik heb verklevingen in mijn eileiders waarvan mijn linker eileider helemaal dicht zit. Met mijn mannetje is alles in orde. Mijn gyn was Gnodde in Hengelo maar die is met pensioen en nu heb ik Vos. Sinds sept 2009 zijn we weer bezig voor een brusje voor Luca maar helaas zijn we na 6 mislukte IUI doorverwezen voor IVF naar Enschede. Dit wordt dus IVF in combinatie met Dusseldorf. Daar laten we de punctie, bevruchting en terugplaatsing doen, de rest is in Enschede. Ik ben nu aan de pil en dan ga ik 15 november starten met het spuiten van hormonen. Spannend dus allemaal. Veel liefs Nataly
Nathaly er zijn topics over duitsland he ik kan het weten Maar naar enschede voor ivf combi met dusseldorf???? waarom dat dan? ik heb het gewoon via hengelo gedaan hoor alle drie de keren....
??????????????????????????? Ik ben vanuit Hengelo doorverwezen voor IVF naar Enschede, in Hengelo vertelden ze mij dat dit standaard is. Maakt voor mij eigenlijk niet zoveel uit, ik werk op 5 minuten loopafstand van het ziekenhuis in Enschede en als ik op vrije dagen naar Enschede moet dan passen mijn ouders op Luca. Ik heb al eens meegelezen bij de Dusselpusselbabes dus wie weet ga ik nog wel reageren als het echt van start gaat. Nu slik ik alleen nog de pil en moet ik nog eventjes wachten.
Echt vreemd hoor.... Dusseldorf heeft geen wachtlijst overigens enschede wel dan? Ben wel benieuwd hoe het jou gaat bevallen in Dusseldorf. Ik heb er drie mooie kids door gekregen
Ik heb geen wachtlijst, vorige week is mijn laatste IUI mislukt en ik ben meteen op dag 4 met de pil begonnen om direct met de IVF te beginnen. Ik kon ook voor Zwolle kiezen maar daar hebben ze wel een wachtlijst van ongeveer 3 maanden. Ik ben 38 dus vond ik 3 maanden wachten geen optie. Ik hoor inderdaad hele goede verhalen van Dusseldorf. Vooral het assited hatching speekt mij wel aan. Ik ken iemand die heeft uit 2 IVF behandelingen in Zwolle 20 terugplaatsingen gehad zonder succes. Voor de derde IVF is ze naar Dusseldorf gegaan met assisted hatching en meteen raak, ze is over 4 weken uitgeteld!!!!! Van zulke verhalen wordt ik blij.
ik vind het wel heftig om te lezen dat jullie zoveel aan het dokteren zijn voor een kleintje, dat zal toch best veel stress geven lijkt me zo. Op zo'n moment realiseer je je maar weer wat een wonder het toch eigenlijk is.
Kan je een leuk verhaal vertellen dan als je wil In 2001 begonnen in brabant met behandelingen allemaal niet aangeslagen op 1 na maar helaas mk met 7 weken. toen verhuisd naar Hengelo mn man leren kennen huisje boompje beestje alleen baby miste nog. Man had al 2 kids dus gepraat en hup naar hengelo in 2006 icm Dusseldorf icsi gedaan 11 eicellen 9 bevrucht 2 verse emmy's tp helaas niet geukt 2007 2 cryo's laten tp-en met assisted hatching en hup zwanger van Zoontje geboren april 2008. 2009 weer 2 cryo's laten tp-en ook assisted hatching en hup zwanger echo van 5 weken en 3 dagen toonde 2 vruchtzakjes week later 2 mooie knipperlichtjes en in mei geboren onze tweeiige tweeling morgen alweer 5 maanden oud. Nu nog 3 cryo's in de vriezer in Dusseldorf. Maar die gaan we niet meer gebruiken hoor 5 kids is meer dan genoeg ben ook al 36 dus risico op meerling word steeds groter en groter hihihihi. wel spannend voor jou dan Nathaly ik heb zelf nooit de pil hoeven te gebruiken. Ben je al op intake geweest in Dusseldorf bij dr S? @Blaine kinderen zijn inderdaad een wonder naar mijn mening.. maar ik vind het hele medische gebeuren en pijnen en verdriet het meer dan waard geweest.....
Wat een mooi verhaal Silvia. Ik heb ook wel vertrouwen in Dusseldorf. Ik heb mijn intake met dokter S nog niet gehad, dat gebeurt op dezelfde dag als ik de punctie ga krijgen. Anders moest ik nog langer wachten en nu combineren ze dat. Het scheelt voor mijn gevoel zo veel dat we al een gezonde zoon hebben. We willen heel graag een tweede maar als dat niet lukt dan zijn we zo ook gelukkig. Daarom sta ik er best wel nuchter in. Mijn broer heeft ook maar 1 zoon (was een bewuste keuze) en zijn vormen een gelukkig gezinnetje en dat zijn wij ook. Ik ben wel teleurgesteld iedere keer als blijkt dat ik weer niet zwanger ben maar dat gevoel is niet te vergelijken met het verdriet wat ik had toen het bij ons eerste kindje niet wilde lukken. Veel liefs Nataly
Meiden het bloed een beetje dood hier zo.. Zijn jullie heel druk op andere topics? of gewoon geen zin om hier meer te kletsen? vind het wel jammer vond het net zo leuk om eens contact te krijgen met meiden uit mn eigen omgeving....jammer hoor